Billederne i tråden er lidt diverse billeder af min stjerne <3
Denne weekend har der været C. stævne i den klub jeg starter stævner for - så der skulle mig og Isabella da selvfølgelig med 
Vi tager lige weekenden bagfra - for at prøve noget nyt...
Idag red jeg LB* og LB** (105 og 110 cm)
Vi startede dagen med LB*... Første gang siden i vinters vi rider to LB klasser på en dag (har med vilje undgået LB**)...
Og det er LB* fra idag, som gav anledning til overskriften af emnet...
(et billede af en af vores MANGE ture...) Havde den FINESTE tur... Følte bare hun var med mig, uden at være vild.. Og jeg kunne slappe af og nyde turen..
Kommer igennem hovedrundten fejlfrit, og rider mod første forhindring i omspringningen - Idet de ringer med klokken?? (vælger dog at fortsætte over de to første spring i omhop, da jeg havde sat kursen, og ikke ville dreje hende af i sidste øjeblik)...
Det viste sig så, at jeg var blevet "straffet" for min ellers så pæne ridning - med en TIDSFEJL
Nok første gang det er sket for mig og Isabella i ridebanespring - med mindre vi har haft et stop...
Det var jeg godt nok NOGET ærgelig over.. Men det er der jo ikke noget at gøre ved.. Jeg havde en SUPER SUPER tur - hvor jeg ikke var bange...!
www.youtube.com/ watch?v=XCJsN_YX6fQ&fe...e=youtu.be
Mine skær til klipperen kom ENDELIG fredag.. så klippet blev hun med det samme <3
Bagefter stod den på LB**
LB** har VIRKELIG været en kæp i hjulet for mig det sidste års tid... Har forsøgt at ride LB** 3 gange før idag - og er blevet disket i 2 af dem... Af den simple årsag at jeg bliver åndsvagt bange - og rider baglæns...
MEN MEN MEN... Idag der gennemførte vi skisme...! Dog med 2 bomme (den ene var Isabella der lige sjuskede.. Den anden var en mega nedern afstand fra min side)... Men jeg er SÅ glad for at vi gennemførte

Min skønne hest i morgensolen <3
Igår red vi en LC og en LB*...
i LC der havde vi en enkelt bom i omspringningen - men sluttede som nummer 4 ud af 22 
I LB* der fik vi skisme en ANDEN PLADS ud af hele 37!!! Aller sidste rytter i feltet slog os 
En video med musik af mine ture fra igår:
www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/326322- aalestrup_c_staevne___...eringer___
For 1½ uge siden var vi lige et smut til en omgang "ring og spring - bane træning" i birgittelyst - her red vi 100 og 110 cm
www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/325777- ring__spring_paa_big
Da vi lige havde fået lavet den nye fold færdig - MASSER af græs... mmmmmmh
Må indrømme at jeg bare er så glad, lettet og har en fantastisk ro inden i mig selv efter mine ture denne weekend, og i birgittelyst... Jeg har VIRKELIG døjet rigtig rigtig meget med nerver, og har sat "bremsen" i så snart vi kom over 100 cm... Mega synd for isabella!!!
De ture jeg har haft denne weekend (og til banetræningen) har virkelig givet mig en tro på at vi faktisk godt KAN..
Nu mangler jeg bare lige at lære at kunne ride hende lige så afslappet rundt med bid - for DET kan jeg ikke
Lige så snart der kommer bid i kæften af hende, så bliver det en stor omgang BØVL...
IIIIIIH hvor jeg elsker min glas hest <3 <3 <3