Hej 
Da jeg ligger på sofaen hjemme og keder mig, fordi der var en tilridningshest der tabte mig i mandags, har jeg forstrukket et ledbånd i mit ene knæ, så tænkte jeg at jeg kunne da lave en tråd om det år jeg har haft med Winnetou som blev min d. 1oktober 2012.
ADVARSEL MANGE BILLEDER 
Det hele startede faktisk med at jeg flyttede ud i stalden med min fjordhoppe i maj måned, og der stod den her lille plettede hest som kun lignede en 2 års og han var kun 151 cm i stang. Den var kælen og rigtig sød. Det tænkte jeg ikke mere over, for havde ikke råd til 2 heste. Det blev sidst i juli, så så jeg ham løb inde i ridehuset og jeg var solgt, så jeg snakkede lidt frem og tilbage med hende der hjælper i stalden om hvem der ejede ham og sådan lidt. Hun sagde så tilsidst, at jeg bare kunne ringe til staldejer som ejede ham. Det gjorde jeg og lykken var gjort, da jeg fik lov til at ride ham 
Der var dog nogen som ikke mente jeg skulle ride ham, fordi de kun mente jeg kunne ride på min 200% stabile fjordhoppe som kun gjorde hvad man bad hende om. Den havde et ry for at stejle umotiveret og smide folk af.
Jeg fik ham sadlet op, han hoppede lidt på staldgangen, men det var bare hvad det var, for han havde trods alt ikke stået bundet i et halvt år.
Så her er billederne fra min første tur på ham
Han havde en tendens til at ville gå bag lod 
^Her er efter den første gang jeg red ham.
Billederne herunder er fra min anden tur på ham, hvor han fik hackamore på pga. tænder.
Fra 5 gang jeg rider ham herunder.
^Han var rigtig svær at ride frem til tøjlen unden han bare knækkede i nakken.
Dem der kommer herunder er fra første gang jeg sprang på ham 
Sådan her kom han til at se ud efter 2 måneders trænning
Vi trænede lidt videre med både dressur og spring med underviser på i begge dele 
^Sådan så det ud til første springundervisning..
Billederne herunder er fra en hyggedag
^Herefter 4 måneders træning og en klipning af ponyfisen
Herunder er på en af de første ture uden en anden hesteven 
Îkke tale om han ville igennem vandet til at starte med
Êlsker det her billede, selvom det er lidt sløret
^Der er sikkert noegn som husker det her billeder.. Det er taget november 2012
Herunder er taget i febuar som lidt hygge 
^Man skulle ikke tro han var en lille hest på 154
Herunder er der billeder fra marts måned 
^Vi endte den dag med at spring en tand højere end det i november uden problemer og jeg var stolt og glad, for vi havde trænet og trænet ind i ridehuset med en masse bom træning, styrbarhed, min opstilling og så videre