Hej alle
Min dygtige hest og hendes mindst lige så dygtige rytter var søndag d. 6-10-13 i ringkøbing og starte regions mesterskab.
Jeg var desværre ikke med da jeg var i odense til hundeudstilling med mine to dobermann drenge.
Jeg er så heldig at der var en sød pony far der har optaget de 2 hovedrunder, så jeg kunne se det.
Det er en LC klasse det går i.
Her er vidioen af første hovedrunde
og her er 2. runde
De var fejlfri i begge runder, det var der også 2 andre ryttere der var så de skulle jo i om springningen.
Den blev sat op som tilladt så det var 110 cm. Det var første gang Qira skulle skulle springe det til stævner.
Dorthe og Qira var så heldige at de havde redet hurtigst i hovederunderne så hun skulle starte sidst i om springningen.
De to første rytterer fik hver 8 fejl så nu galt det bare om at komme igennem med fære fejl.
Og det må man sige at de gjorde. De red turen med 0 fejl og kunne hermed kalde sig regionsmestre i spring 2013.
Jeg har desværre ikke vidieo af om springningen.
Ja og jeg stod jo på fyn med to hunde som også gjorde det rigtgt godt.
Dobergården Forever Landau blev bedste junior han og Dobergården Forever Lord Maximo blev nr 2 i samme klasse. Der ud over blev de 3 og 4 i bedste hanhund i racen.
Så det var en rigtig god dag.
Hilsen Heidi