Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Regions mester i spring 2013
Forfatter: 
Dato:  10-10-2013 13:12

Hej alle

Min dygtige hest og hendes mindst lige så dygtige rytter var søndag d. 6-10-13 i ringkøbing og starte regions mesterskab.

Jeg var desværre ikke med da jeg var i odense til hundeudstilling med mine to dobermann drenge.

Jeg er så heldig at der var en sød pony far der har optaget de 2 hovedrunder, så jeg kunne se det.

Det er en LC klasse det går i.

Her er vidioen af første hovedrunde

og her er 2. runde

De var fejlfri i begge runder, det var der også 2 andre ryttere der var så de skulle jo i om springningen.

Den blev sat op som tilladt så det var 110 cm. Det var første gang Qira skulle skulle springe det til stævner.

Dorthe og Qira var så heldige at de havde redet hurtigst i hovederunderne så hun skulle starte sidst i om springningen.

De to første rytterer fik hver 8 fejl så nu galt det bare om at komme igennem med fære fejl.

Og det må man sige at de gjorde. De red turen med 0 fejl og kunne hermed kalde sig regionsmestre i spring 2013.

Jeg har desværre ikke vidieo af om springningen.

Ja og jeg stod jo på fyn med to hunde som også gjorde det rigtgt godt.

Dobergården Forever Landau blev bedste junior han og Dobergården Forever Lord Maximo blev nr 2 i samme klasse. Der ud over blev de 3 og 4 i bedste hanhund i racen.

Så det var en rigtig god dag.

Hilsen Heidi

Nu med Robotool´s Qira

Den dejligste hest

for mig

3
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  10-10-2013 13:31

Tillykke med det flotte resultat :D

Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd

Hej Sandie
Forfatter: 
Dato:  10-10-2013 13:48

Mange tak Sandie.

Ja jeg må indrømme at jeg er temmeligt stolt af dem.

De gør det nu godt. Altså når Qira kan styre sit temperment.

Kommer du til Skanderborg på lørdag?

Nu med Robotool´s Qira

Den dejligste hest

for mig

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  10-10-2013 14:24

Kan da godt forstå du er stolt :D Det er sejt gået med sådan en hoppe-dulle...

Yep vi kommer til skanderborg - med målet om at lade være med at vælte denne gang :P

Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd

Godt mål
Forfatter: 
Dato:  10-10-2013 14:45

Hej vi kommer også. Ja målet med Qira er vist bare at hun skal gå frem fra starten.

Vi ses.

Nu med Robotool´s Qira

Den dejligste hest

for mig

1
0
Svar på denne tråd

Dejligt...
Forfatter: 
Dato:  10-10-2013 15:36

Stort tillykke med både hunde og hest, altid dejligt når det lykkes!

Når jeg ser videoen tænker jeg at hesten ser lidt generet ud? Jeg kender den jo ikke, eller dens temperament, det var blot en tanke .

Endnu en gang tilllykke!

Mie

Mor til dejlige Elias 8/8-2009 og smukke Emil 25/8-2011

0
0
Svar på denne tråd

Hej Mie
Forfatter: 
Dato:  10-10-2013 15:48

Hej Mie

Ja hun rykker med hovedet og slår med halen, men det hænger sammen med damens temperment.

Hun er en HOPPE der helst vil bestemme alt selv. Og i springningen vil hun meget gerne selv bestemme tempoet, men det går jo ikke.

Hun er ikke hæmmet af noget i kroppen / udstyret, men hun er ikke bleg for at fortælle rytteren hvis hun mener at benene er træls eller der er noget andet der ikke passer damen.

Mange tak for de søde ord. Ja det var en dejlig dag hvor alt lykkedes på bedste vis.

Heidi

Nu med Robotool´s Qira

Den dejligste hest

for mig

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider