|
|
| Blyanten i hånden.. |
|
|
Ville lige dele med jer, hvad min fredag er gået med! Det er meget sjældent jeg tegner så forsøger at gøre det så godt jeg nu kan! Er godt tilfreds med den jeg fik tegnet idag, men hvad er jeres mening?  Lonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123... |
|
|
Tegningen er sgu flot lavet, jeg er vildt misundelig på dine evner. Jeg ville ønske jeg kunne tegne på samme måde. Men, jeg er nu ikke imponert af valg af motiv. Det er mindre pent den stillig du har tegnet hesten i.
Alltid med en Appaloosa Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012. Skrivefejl? Ret mig gerne, jeg er nordmand.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Motiv... |
|
|
Mange tak! Er dog selv overrasket over min evne, og især når det er så sjælent jeg tegner, men med masser af tålmodighed så køre det bare derud af! Nej motivet er ikke det kønneste valg, men jeg har prøvet med forskellige billeder at tegne efter, og denne her sad lige i skabet fra start! Lonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| miljøskadet jeg er |
|
|
et år på KUA og jeg er allerede så miljøskadet at jeg tænker: "wow, hun får virkeligt sagt noget om konkurrence-dressur med den tegning" Jeg kan virkelig godt lide hvordan du får hesten anspændte og (for mig) ængstelige udtryk frem  Det er virklig en flot tegning! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak.... |
|
|
Glad for du synes om den! Det sværeste for mig var faktisk øjet, nøøj det har jeg visket ud og tegnet om nogle gange! Det er også første gang jeg får skygger med på det jeg tegner! Lonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| aV MIN SJÆL |
|
|
Det er virkelig godt tegnet, og som en anden skriver, så får man virkelig ondt ind i maven over hestens udtryk. Du har virkelig fanget det rigtig godt. Hestens anspændthed, et alt for stort bid, med et ordenligt træk i. Totalt udspilede næsebor og overanstrengte nerver  Av det må ikke have været rart at være "modellen" til billedet.. Men ´hvor ER det bare flot fanget  Selv ikke-hestemennesker kan ved denne tegning, se hvor skrækkeligt ridning folk byder deres heste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Liv i tegningen |
|
|
Meget flot tegnet og hesten virker "levende" på mig - godt stykke arbejde har du lavet, Lonnie. <3 Når jeg kigger på hesten fornemmer jeg dens smerte og fortvivlelse, det gør ondt dybt inde i mit hjerte på dens vegne.  Jeg har lyst til at give den den fulde frihed og se den suse af glæde ud over stepperne.  Ingen dyr skal lide for at et menneske skal have anerkendelse og rosetter!!!!!! Keep up the good work, Lonnie. 
KH Esma Healing hest og rytter Afbalancering og harmoni Psykoterapi Vil du lære at leve autentisk, så du bliver glad og tilfreds med dit liv?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
SÅ enig med de andre!! Super fint tegnet og du har fanget hestens "fængsel" til UG.......
*Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk* Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian  "Man skal ikke gå ned på udstyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift... |
|
|
Mange tak for de pæne ord! Det gir da lysten at blive ved  Jeg har tegnet meget, men ikke på det her plan! Det tager så også en del flere timer, men resultatet bliver man stolt af! Det er noget af en udfordring at skulle prøve at gøre en tegning levende, men synes da lykkes! Jeg er allerede igang med en ny! Med en noget glader hest Så hvis den bliver som jeg håber, bliver i ikke snydt for et billede  Lonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Også flot |
|
|
Ej, den er altså også flot!  Men må indrømme den ikke suger mig ind og fortæller mig noget som den første gør... Men flot det er den!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Jeg er også selv mest tilfreds med den første! For som du skriver den fanger en! Men det er nu også ærgeligt at det bliver forringet så meget, når de kommer herind! Mange detaljer går tabt. Lonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Imponerende |
|
|
Den første er helt eminent. Den fanger en utrolig meget og er beskrivende på en måde, der gør, at den hænger fast på nethinden efterfølgende. Måske fordi hesten tydeligt ikke har det godt, men jeg er vild med tegningen og håber at du vil vise andre tegninger med heste i aktion. Måske en hingst der viser sig frem overfor en hoppe (helst gerne hovedet kun, da jeg bliver distraheret over de manglende detaljer på resten af hesten). Men wow det er flot.
"Brutality begins where skill ends." citat Neindorff
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift!.... |
|
|
Hej Pluto! Tak for dit svar Jeg ville også helst kun tegnet hovedet, da jeg godt kan li den udfordring der er i at få alle detaljer med, så det virkelig fanger en! Ville tage din ide op til overvejelse, og smider helt sikkert flere tegninger ind når der er nye  Lonnie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|