Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

hjælp til SSO opgave!
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 11:16

Hej HN :)

Jeg er igang med mit andet år på HF og jeg skal skrive en SSO opgave i December.

Mit eneste ønske ville være at kunne blande religion ind, men ellers er jeg helt på bar bund i forhold til hvad min opgave skal omhandle :(

Jeg kan vælge at skrive i et, to eller tre fag, men det kommer helt an på det emne/ problem jeg vælger at skrive om og om det er relevant at inddrage de forskellige fag.

Jeg kan kun skrive om noget i de fag som jeg har på B eller A. Hvis jeg vil blande et C fag ind, skal jeg også skrive i enten et B eller et A fag.

Mine fag:

Dank A

Engelsk A

Historie B

Samfundsfag C

Religion C

Jeg ville høre om nogle af jer dejlig mennesker havde et forslag til et fedt emne eller en begivenhed der kunne være fedt at fordybe sig i ?

Opgaven skal fylde 12-15 sider uden bilag, og den skal indeholde analyser af udvalgte tekster der omhandler emnet.

MVH Cathrine :)

0
0
Svar på denne tråd

Min SSO
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 12:08

Da jeg skrev min SSO på HHX skrev jeg om Nordisk mytologi...
Særligt med fokus på ragnarok - og så hold op imod nutidens opfattelse af dommedag, og Asetroen i dag...

Det var spændende emne og jeg kunne godt lide koblingen mellem fortid og nutid...

Så en ide ville måske være at tage en trosform (behøver ikke være asetroen) hvor du kan lave en kobling mellem fortid og nutid (evt. fremtid)

De store trosretninger som kristendom/islam osv. er det bare vigtigt at du får lavet en skarp afgrænsning da emnet ellers bliver alt for stort

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 13:23

Du kan også skrive om konflikten i Irland, der er i hvert fald noget med religion, evt. historie og engelsk

Sælges:

2 års hingsteplag e. Sunny Boy - DS hoppe

4 års vallak e. Laurino - DS hoppe, tilredet

1 års hoppeplag e. Laurino - DH hoppe (e. Painters Row xx)

Hingsteføl efter BH Zack - DS hoppe

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 13:29

Der er rigtig god inspiration på studienet.dk

Sælges:

2 års hingsteplag e. Sunny Boy - DS hoppe

4 års vallak e. Laurino - DS hoppe, tilredet

1 års hoppeplag e. Laurino - DH hoppe (e. Painters Row xx)

Hingsteføl efter BH Zack - DS hoppe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider