Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Mine smukke 3 års
Forfatter: 
Dato:  19-09-2013 19:26

Billede

Billede

Heste lyver aldrig

3
0
Svar på denne tråd

Fine hyppere
Forfatter: 
Dato:  22-09-2013 21:28
De er rigtig fine, især den sidste har et skønt udtryk :-)

Mvh. Maiken

Med jordens dejligste IC-basse, Karen af Høvegård.

1
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-09-2013 19:48

Tak Maiken

Det var lidt impulsivt jeg satte billederne ind så glemte at skrive tekst. Begge 2 er af egen avl.

Den øverste er en vallak efter Gribaldi 172 i stang. Billedet er zoomet ind. Vi har ikke haft så mange gode billeder af ham, så jeg synes straks jeg ville sætte det ind, da det er et af de bedre. Han er en rigtig dressurbasse og jeg glæder mig til at se hvordan han udvikler sig til næste år hvor han skal tilrides

Den røde er en hoppe(Islænder) efter Kjarni og ja hun har et skønt udtryk og hun er bare så sød men også lidt fræk på samme tid. Hun er 5 gænger og er 140 i stang . Hun skal også tilrides til næste år og jeg regner med at stille hende til kåring da hun er en rigtig fin hoppe med masser af vilje og samtidig er sød og omgængelig.

Jeg burde egentlig sælge en af dem, pga manglene tid, men jeg kan altså ikke vælge , de er begge fantastiske på hver deres felt, så måske låner jeg en ud hvis den rigtige dukker op.

Vh Charlotte

Heste lyver aldrig

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider