Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

billeder af foling
Forfatter: 
Dato:  17-09-2013 18:41

I går aftes fik vi vores med spænding ventede HOVSA FØL... ud af min bedste Frieser hoppe TIRZA og min (nu solgte) Welsh Cob PALOMINO hingst AMBER...

Absolut ikke planlagt...!!! MEN; nu hvor hun er her må jeg jo indrømme at hun da godt nok er sød!!

Det er jo i bund og grund et helt umuligt tidspunkt at få føl på... men vi må nok bare tilpasse foldtiden lidt til vejret her de første par uger.

tænkte at jeg ville dele nogle af billederne fra folingen med jer:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Velkommen til verden

11
0
Svar på denne tråd

Der er ikke
Forfatter: 
Dato:  17-09-2013 18:51

noget så fantastisk som en hoppe der vender sig om mod sit nyfødte føl.. Vi mangler bare lyden af den sagte vrinsken..

Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elskede hende jeg havde over alt på jorden.

RIP Seven - 01.04.1990-26.05.2013

"Nothing tastes as good as skinny feels" - Kate Moss

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-09-2013 08:11

Ja det er rigtigt, MaggieMay - jeg får også altid helt tårer i øjnene ved den lyd. Og vores lille nye følle her er en meget "snakkende" hest - hun vrinsker til os og sin mor, og er bare så sød og tillidsfuld

Er jeg en eneste der tænker Emil fra Lønneberg og Nord svensk skovhest når man ser følle??

Skal også have fundet et fint navn til hende ??

0
0
Svar på denne tråd

Babyhest
Forfatter: 
Dato:  18-09-2013 10:50

Kan vi så få nogen flere billeder!!!!

Hvad er det for noget kun at lægge 3 billeder op? Flere billeder af det smukke efterårsføl, tak ;-)

For resten tillykke med det fine føl, og hun skal da selvfølgelig hedde Autumn :-D

HILSEN CHARLOTTE

du skal ikke forklare noget, du aldrig har sagt!
5
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider