Har lige fået et nyt lille projekt til den næste tid.
Ejerne har haft ham i et par år. Da han kom, var han velredet og ganske velopdragen. Men da han er ejernes første hest, og de i øvrigt var helt og aldles nybegyndere da de fik ham, fandt han jo hurtigt ud af at man godt kan slippe afsted med at stoppe og græsse når der nu er en lækker græstot, gå mod stalden nr man synes man har arbejdet nok o.l. Yderligere halter dressuren noget -man kan godt mærke at det er længe siden han har været i nærheden af noget dressur. Han er blevet noget stiv, går ikke længere villigt frem til hånden.
Men han er en helt igennem sød lille pony og en fornøjelse at ride når det momentvis lykkes 
Han hedder Medil (eller hvordan det nu staves korrekt) og er islænder. Lidt af en omstilling fra springhest til belgier og nu til islænder 
Fik taget lidt billeder i dag -bær over med os, både han og jeg er ude af træning.
Han spænder meget op når der sættes i trav (eller tølt), så pt arbejdes der udelukkende med "trav afslappet" og "man må ikke stikke af"
Når jeg momentvis har prøvet at tage lidt kontakt på tøjlen bliver resultatet enten "næsen i vejret og afsted" eller som her at han krøller helt sammen
Ud af det blå og bedst som man synes at NU går det da ret godt så er ha den der er skredet -det minder mig lidt om de gode gamle ponydage
Tølte kan ha osse, omend lidt spændt. Og helst kun på højre volte. Venstre bliver mere til øøh ja... ikke tølt i hvert fald
Han er ikke længere så slem til at spæne i retning stalden, men han aver altså stadig lidt sjove ting, når man nærmere sig hjørnet mod stalden
Og en lille skridte af tur...
Det er 4. gang jeg rider ham, og jeg synes det er blevet lidt bedre, både med ikke at stikke af, og at han ikke render rundt stiv som et bræt med næsen i sky, hver gang man bare tænker på trav. Men det bliver rart når han forhåbentligt engang ikke bare bukker nakken godt sammen og på den måde undgår hånden helt.
Det er helt tilladt at kommentere på ridningen, men venligst i en ordentlig tone