Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Feedback -Lusitanoer til Store Hestedag
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 09:36

vi samler lige lidt feedback fra publikum til foreningen mht fremvisning af Lusitano heste på Store hestedag i lørdags.

vi skal have evaluering og vi vil meget gerne høre hvad publikum synes om det hele.

eksempelvis:

var vi synlige nok ?

var indslagene gode ?

var vi tilgængelige for information om racen ?

hvad var godt og hvad kan ændres ?

SALG AF LUSITANO HESTE www.lusitanopassion.dk

Lusitano fotogalleri, Hestemalerier udføres mm.

Working Equitation E-bog ( på engelsk ). Link

2
0
Svar på denne tråd

Spanske heste
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 12:11

Uh, jeg har svært ved at skelne den ene spanske/portugisiske hest fra den anden.

Hvilket var jeres show af de her 3?

Billede

Billede

Billede

camfoto.dk

- Fotografering i farten

0
0
Svar på denne tråd

lusitanoer
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 12:19

he he. billed 1 var med lusitanoer. der var også lusitano kåring kl 10 -11:30

og der var en del fremvisninger af rideheste på et græsstykke nær hovedindgangen. og så var vi nogle stykker der red lidt rundt på pladsen også ( det var os med skind bag ved sadlen ).

billed 2 er så vidt jeg ved den tyske gruppe "tanzene beine" med PRE heste.

billed 3 er Lipizzaner.

0
0
Svar på denne tråd

Feedback
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 13:12

Haha, tak !

Så kan jeg desværre ikke give nogen feedback.

Vi missede det hele tiden. Så kun lige enkelte glimt af hestene - som du kan se, sluttede showet da jeg tog billedet og vi så jer også ved hovedindgangen, men skulle hen til et andet show

camfoto.dk

- Fotografering i farten

0
0
Svar på denne tråd

Working Equitation?
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 13:45

Vist det var jeres race der havde working equitation lagde jeg ihvertfald mærke til jer.

Stod på en stand, og bemærkede en, der kom ridende, og reklamerede for jeres indslag - det talte vi om var super godt, og jeg havde helt sikkert gået ned for at kigge, hvis jeg havde haft tiden.

Det var en super god måde at gøre opmærksom på sig selv på, og så var det samtidigt en flot ekvipage!

Men generelt synes jeg som Dejlige ?Tico? at det er svært at skille de spanske heste ad, så hvis jeg var jer ville jeg arbejde med det.
Personligt har "min" race det samme, folk tænker belgier og jyder er noget nær det samme. De er selvfølgelig i samme kategori, men der er dog forskel i temperament, tempo, størrelse,..

Jeg aner intet om forskellen mellem PRE, Lusitano,... og det ville være ret tilfældigt hvor jeg ville gå hen, hvis jeg skulle købe en.

1
0
Svar på denne tråd

tak for feedback
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 14:05

super tak for feedback - vi hører på alt hvad i siger. håber flere skriver da det er noget vi kan bruge.

det var jo første gang vi rigtigt holdt nogen i foreningen og vores første kåring.

vi vil gerne deltage igen næste år ( nok ikke kåring da der lige skal være nok heste igen ) og vi vil rigtigt gerne vide hvad vi skal gentage og hvad vi skal lave om.

0
0
Svar på denne tråd

lykke der tager du fejl
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 17:49

Vi har før lavet opvisning også for/i foreningen,for jeg har selv redet med i 5 år nu,sommetider til roskilde dyresskue og andre gange til St. hestedag.

De sidste 3 år har vi haft en Working Equitation bane samme sted som denne gang og der har det været foreningen som har stået for dette. De andre år har det bare været WE-bane for blandet racer hvor lusitanoen også har været med;).

Mette

0
0
Svar på denne tråd

første år alene
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 17:52

ja det var første år i år vi var alene - kun lusitanoer. og første år med rigtigt kåring ( af godkendt dommer fra APSL).

naturligtvis har Lusitanoerne været med før. Men aldrig med "eget" show og kåring.

0
0
Svar på denne tråd

Lusitano
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 18:47

Jeg synes bestemt at I var en af de mest synlige racerepræsentanter. Vi gik forbi staldene og mødte en kvinde med en smuk hoppe på pladsen, som var venlig og imødekommende med svar på vores nysgerrige spørgsmål, så alt i alt fik jeg i alt fald et ret positivt billede af denne smukke race:-)

"Religion er en fundamental modsætning til alt hvad jeg agter højt - mod, klar tanke, ærlighed, retfærdighed og frem for alt, kærlighed til sandheden."
-Henry Mencken-

1
0
Svar på denne tråd

adskille...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2013 07:31

så det var godt vi red rundt på pladsen - men vi skulle gøre mere ud af at vise det er lusitano heste og finde en måde at vise forskellen på ?

og til shows skal det gøres mere klart hvad folk ser på. ?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2013 09:02

Jeg tror det er en rigtig god ide med en kommentator hen over, eller i begyndelsen af et show - til enhver race - en der taler om racen, dens præg både fysiske, temperementsmæssigt osv, dens fordele, måske hvad man ikke skal med den - altså ikke noget med tale ned om dem, men bare nævne at der er ting hvor den evner måske er mindre udtalte - so to speak

Så man også lærte noget hvis det er en race man ikke kender.

Venligst Maluna

0
0
Svar på denne tråd

vi var med
Forfatter: 
Dato:  12-09-2013 11:01

Lykke, vi red altså også ren lusitano sidste år på vores egen bane - der var du jo bare i Kina og lave show husker du nok :-) Jeg var ikke med på Zeloso sidste år, da jeg lige havde fået min datter, men jeg var med på sidelinjen og med barnevogn. I år red vi heller ikke helt alene i den store ring, da vi fik lov at være med i Christina Bye Windings working equitation show og hun red selv på hendes store oldenborger Zidan :-) Men vi var 3 andre ryttere med som red lusitano, så derfor var det næsten et lusitano show, men det var nu altså working equitation i den store ring. Bare lige for at få tingene redt ud :-)

Men det er første gang vi var så mange med og første gang vi havde en kårring :-)

Her ses den store Zidan i baggrunden af billedet :-)

Billede

Hilsen Mette med Zeloso

- Nu er min lykke gjort - en Lusitano og en spansk PRE :-)

og så er jeg blevet mor til en fantastisk prinsesse Silja d. 1. juli 2012

www.dyrevalkyrien.dk

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-09-2013 11:37

Jeg så at Michael Wiuff fra DTF havde fanget et enkelt billede af dig og Zib.

www.facebook.com/Micmann/ media_set?set=a.102015...626&type=1

Citat slut
Bianca

"Do not mistake a goats beard for a fine stallions tail."
Irish saying

1
0
Svar på denne tråd

takker....
Forfatter: 
Dato:  12-09-2013 12:18

tak Bianca. Det havde jeg med garanti aldrig selv fundet - altså jeg kan godt lide irish cobs, men havde nok ikke siddet og kigget albums med dem ;) .

Lusitano fotogalleri, Hestemalerier udføres mm. UDSALG MALERIER

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider