Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Salg af hest, mangler der noget?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2013 23:05

Jeg har sat min hoppe til salg, men er i tvivl om jeg har fået det rigtige med, mangler jeg noget der er væsentligt??

Synes jeg har stirret mig lidt blind :-)

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/275720/

Venlig hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Hest til salg
Forfatter: 
Dato:  08-09-2013 23:58

Jeg er nødt til bare lige at skrive WOW!!!!

Smukkere hest skal man lede længe efter!!!

Helt sikkert en drømmehest for mig hvis jeg stod og skulle købe hest :)

Held og lykke med salget!

En video af gangarterne kunne være en ide?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 00:37

Når jeg kigger hest vil jeg gerne se et opstillingsbillede af hest uden rytter taget fra siden, med benene nogenlunde paralelle, så man kan danne sig et indtryk af deres stilling.

Og så synes jeg trav ridebillede viser hesten godt, men de to andre gør ikke noget godt for indtrykket af hesten.

Lækker hest ellers men lidt bedre billeder.

Mvh Naja

Nu med 1 hest mindre:-)

2
0
Svar på denne tråd

overskrift her
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 09:38

Bedre billeder :)

Uden tvivl en super dejlig hest du har dig, men markedet er lidt dødt pt, så hvis du gerne vil have den pris for hende, så bliver du nødt til at "sælge" hende lidt bedre. Planlæg en dag med super godt solskin og få shinet hende op så hun skinner som en nyslået guldmønt, og få taget et godt opstillningsbillede af hende uden udstyr, bare med trense, og få taget nogle bedre travbilleder i flere "flyve momenter" :)

Så er jeg sikker på du nok ville få en hel del henvendelser :)

Held og lykke med salget!

Inkarneret dressur rytter

- www.dressage- enthusiast.blogspot.com/

4
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 15:04

enig med overstaaende, dine billeder modsiger lidt din tekst, hun ser ikke ud til at have tre gode gangarter, og jeg ville ud fra de billeder og/ eller mangel paa video der beviser billederne er uheldige ikke tage kontakt da du pt kan faa meget unghest for 45000kr.... opstilling er altid et must naar man saelger rideheste/ avlshopper

good luck hun er en fin hest og er sikker paa hun nok skal blive solgt hvis annonce tekst, billeder, pris faar en lidt bedre sammenhaeng :)

Little Arabians

Passion for classic Polish

http://www.littlearabians.com

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-09-2013 15:12

Wow smuk hest...

Sælges:

2 års hingsteplag e. Sunny Boy - DS hoppe

4 års vallak e. Laurino - DS hoppe, tilredet

1 års hoppeplag e. Laurino - DH hoppe (e. Painters Row xx)

Hingsteføl efter BH Zack - DS hoppe

0
0
Svar på denne tråd

palomino..
Forfatter: 
Dato:  10-09-2013 09:38

Smuk hest med et skønt udtryk og flot farve.

Jeg kan kun sige hvad jeg ville have af ønsker ift din annonce - og det vil jo ikke være gældende for alle andre der ser annoncen.

Men for mig, når hesten ikke er renracet kunne jeg godt tænke mig en kort præsentation af fars side - ved godt jeg kan linke til ham - men ganske kort tekst i annoncen ville spare mig for at klikke videre.

Er hun følbedømt i Palominoforbund eller hos DV? og hvilket forbund kan hun selv stilles til en evt kåring i?

opmærksom ved transport,om det skræmmer nogle? svært at sige men jeg tror jeg ville skrive i tekst, at da det er en unghest har den ikke været transpoteret mange gange eller noget i den retning.

hvis du har video, skriv den kan sendes eller sæt den på annoncen - sidder man mange kilometer fra hesten kommer man bare umiddelbart ikke ud og kigger.

super dejligt at se ridebilleder af en unghest - billederne er ok for mig, det er sådan den ser ud til hverdag og kan selvfølgelig komme til at ligne en million når den bliver stylet op til stævne.

held og lykke med at finde et godt hjem.

mvh Birgitte

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  10-09-2013 09:57

Bedre ridebilleder. Travbilleder hvor man ser svævet i traven og ikke det helt forkerte moment.

Hav min. et opstillingsbillede.

Lav evt en video, korte sekvensker af skridt, trav og lidt løs hest evt.

Udover det synes jeg hun er alt for dyr, men det er jo op til dig med prisen.

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  10-09-2013 11:18

vil også sige bedre bileder og noget video....

Carina Overgaard... Militaryrytter

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

www.bricksite.com/ fredericiahesteklip

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider