Hej Alle søde Heste venner ! 
Jeg er endelig kommet godt i gang med min facebook side
- Horses Happiness..
Som nok nogle ved, går jeg efter at leve min drøm ud... OG skal til tyskland i et år, derefter England i et år, for at lære sprog.
Når jeg kommer hjem, håber jeg på at have råd til at starte på uddannelsen "hestevelfærdsrådgiver" og derefter, er mit største ønske at tage hul på den såkaldte hestehvisker uddannelse. Jeg får utrolig meget støtte af min kære familie, som bakker mig op så meget de nu kan.
Jeg har oprettet en facebook side fordi, jeg tænker at det en god måde at komme ud til "verden" og blive opdaget, af en salgs. Da jeg i fremtiden gerne vil arbejde med heste, med menneskelige problemer eller heste som generalt bare er svære at omgås.. Men så skal man jo have nogle kunder... til den tid altså. 
Jeg håber i vil støtte mig, og hjælpe mig godt på vej, ved at give min side et like, og komme med gode råd på siden.
Jeg er nemlig også ENDELIG blevet færdig med min første video, omkring mig og hestene bag Horses Happiness. I kan se videoen på facebook, inde på min side, og på youtube.
www.facebook.com/pages/Horses- Happiness/609337752432863
Håber indeligt på i vil hjælpe mig

))