Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

To debutanter til stævne :-D
Forfatter: 
Dato:  02-09-2013 08:45

Ja jeg er simpelthen så glad og stolt, over to debutanter som har været til stævne denne weekend...!

Først skulle min pony og hendes rytter starte stævne lørdag... Det er Sarah´s første RIGTIGE stævne = første gang hun skal ride et program uden hjælp...

De har redet et enkelt stævne før, hvor de red en hold ridning og en LD1 med opråber..

Lørdag stod den på LD1, uden opråber!

Så målet for lørdag var bare at hun skulle gennemføre og huske programmet... OG DET GJORDE HUN :D

Endda til 63% og en 2 plads ud af 5 :D Hun var ikke til at skyde igennem!!

Billede

Billede

Billede

Billede

Søndag var det så MIN tur til at komme i byen med en Debutant...

Vil da lige præsentere ham!

Risvangs Ducati - blev 4 år for 1½ måned siden - Don Romantic / Pablo afstamning... Og SUPER SØD!!!

På onsdag har han stået hos mig i 14 dage, hvor jeg har redet ham hver 2 dag pga et dumt gjordsår, så vores bekendskab er stadig meget nyt... Han er ikke min, blot en jeg rider til han skal sælges

Billede

Vi var igår, søndag - afsted til stævne...

Havde først meldt ham til to LD programmer, da jeg havde forventet at han kiggede - og fordi jeg ikke kunne sidde på ham

Men få dage inden stævnet besluttede jeg lige at prøve at knibe balderne sammen, og så gik det egentlig ok! Så jeg meldte om til LD1 og LC2 - da jeg synes han har den fedeste galop - og den ville jeg gerne vise frem :D

Tog ham ud for at skridte lidt tidligt - i tilfælde af at han ville glo...

Men han gjorde min forventning til skamme - og opførte sig EKSEMPLARISK!!!

LD1 red vi til 71,6% og fik en 1 plads ud af 6 starter! Til trods for en lidt farlig missekat, som mente den skulle kravle på barriæren lige da jeg skulle starte og derefter puslede rundt over i buskene :P

I LC2 der havde vi lige et forkert anspring jeg måtte bruge 3 forsøg på at få rettet.. Sådan er det når man er nye sammen, og rytter ikke helt kender knapperne endnu, og de var begyndt at springe inde på spring banen lige ved siden af - som tog lidt af baby hestens opmærksomhed!!

Men vi fik 66,7% alligevel, kun 1% fra vinderen Hvilket betyder vi blev nummer 2 ud af 14!!

Rimelig godt fået af sit første stævne - for Baby hesten Ducati

Billede

Lidt video.. Jeg er klar over at han bliver lidt dyb for mig - men vær søde - vi kender ikke hinanden så godt endnu, og det er kun 2 gang jeg sidder nedsidning på ham :)

www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/323261- ducatis_foerste_staevne

Og jeg er forresten godt klar over at min bette poowni er fed! Men vi arbejder på det ;)

Hun så sådan her ud da jeg købte hende i november..

Billede

Billede

Billede

Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

6
0
Svar på denne tråd

ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  03-09-2013 13:31

Det ser super godt ud med Maliki, flot med placeringen :D

Hun har da også tabt sig en del siden du købte hende :D

Det er så godt det går godt med Ducatti :D Det ser rigtig godt ud også på dine træningsvideoer. I skal nok komme laangt :D

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  03-09-2013 14:03

Tak for de rosende ord Sandra :) Synes også jeg kæmper for at slanke den bette, men det går laaaaangsomt

Ja Ducati aka. Dukse-drengen er bare rigtig fin.. Mega galop!! Er så glad for at have fået en HØJ hest i stalden

Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-09-2013 08:55

Stort tillykke til de to debutanter!

Super godt gået ?

Han er godt nok køn ham Ducati... Blir spændende at følge Jer!

Og for Søren en skøøøøøn pony!! :)

Golden Fabia - Min stjerne

Skovlys Alanta - Min smukke

Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3

Undervisning tilbydes i Vendsyssel.

Evt på Sindal Rideklub. Skriv for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  05-09-2013 09:32

Ja han er vildt skøn ham Ducati Målet med ham er at ride LA til januar hvor han må gå det.. om det er realistisk med mig på nakken, det vil tiden vise :P (hvis han ikke skulle gå hen og blive solgt??)

Og ja powniii er bare så sød... Og lige den dag var hun ekstra sød, fordi hun lod være med at lave løjer Hun har været lidt strid til at ville "slå op med røven", når det ikke lige passer damen Og det seneste påfund er "galop på stedet", hvis rytter har for urolige hænder...

Så man lærer at ride stille og roligt på den bette fede

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-09-2013 08:54

Virkelig køn bette ponz!!!!

Han ser ud til at være et pænt stor skur, din nye rid-indtil-han-bliver-solgt hyppe

Tillykke med de fine resultater :)

og tak for kigget!!!

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

Indrømmer det gerne:

Er stor fan af Lenelw og DJ!!!

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  06-09-2013 09:05

Ja han er også en "vel voksen" herre... Er blevet oplyst at han skulle være 173.. Meeeeen ved ikke om han måske er lidt højere end det.. Og kan måske tage et par cm mere, når han kun er 4??

Men ok - jeg har så også en svaghed for de høje heste

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider