Ja jeg er simpelthen så glad og stolt, over to debutanter som har været til stævne denne weekend...!
Først skulle min pony og hendes rytter starte stævne lørdag... Det er Sarah´s første RIGTIGE stævne = første gang hun skal ride et program uden hjælp...
De har redet et enkelt stævne før, hvor de red en hold ridning og en LD1 med opråber..
Lørdag stod den på LD1, uden opråber!
Så målet for lørdag var bare at hun skulle gennemføre og huske programmet... OG DET GJORDE HUN 
Endda til 63% og en 2 plads ud af 5
Hun var ikke til at skyde igennem!!
Søndag var det så MIN tur til at komme i byen med en Debutant...
Vil da lige præsentere ham!
Risvangs Ducati - blev 4 år for 1½ måned siden - Don Romantic / Pablo afstamning... Og SUPER SØD!!!
På onsdag har han stået hos mig i 14 dage, hvor jeg har redet ham hver 2 dag pga et dumt gjordsår, så vores bekendskab er stadig meget nyt... Han er ikke min, blot en jeg rider til han skal sælges 
Vi var igår, søndag - afsted til stævne...
Havde først meldt ham til to LD programmer, da jeg havde forventet at han kiggede - og fordi jeg ikke kunne sidde på ham 
Men få dage inden stævnet besluttede jeg lige at prøve at knibe balderne sammen, og så gik det egentlig ok! Så jeg meldte om til LD1 og LC2 - da jeg synes han har den fedeste galop - og den ville jeg gerne vise frem 
Tog ham ud for at skridte lidt tidligt - i tilfælde af at han ville glo...
Men han gjorde min forventning til skamme - og opførte sig EKSEMPLARISK!!!
LD1 red vi til 71,6% og fik en 1 plads ud af 6 starter! Til trods for en lidt farlig missekat, som mente den skulle kravle på barriæren lige da jeg skulle starte og derefter puslede rundt over i buskene 
I LC2 der havde vi lige et forkert anspring jeg måtte bruge 3 forsøg på at få rettet.. Sådan er det når man er nye sammen, og rytter ikke helt kender knapperne endnu, og de var begyndt at springe inde på spring banen lige ved siden af - som tog lidt af baby hestens opmærksomhed!!
Men vi fik 66,7% alligevel, kun 1% fra vinderen
Hvilket betyder vi blev nummer 2 ud af 14!!
Rimelig godt fået af sit første stævne - for Baby hesten Ducati 
Lidt video.. Jeg er klar over at han bliver lidt dyb for mig - men vær søde - vi kender ikke hinanden så godt endnu, og det er kun 2 gang jeg sidder nedsidning på ham
www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/323261- ducatis_foerste_staevne
Og jeg er forresten godt klar over at min bette poowni er fed! Men vi arbejder på det 
Hun så sådan her ud da jeg købte hende i november..