Ja så kom dagen endelig
Jeg købte mig jo i vinters, et lille projekt. En opgivet hest som var meget ked af at gå til ridning, jeg har brugt hele vinteren på at ride frem og ned helt løs tøjle også ellers bare tænke fremad. Vi var afsted til flere ridestævner, men renka hadede at gå på opvarmningen. Jeg kunne slet ikke ride venstre rundt på hende og måtte opgive flere gange. Inden jeg købte hende var hun blevet gennemtjekket af tandlæge, ostopat, massør kiropraktor osv. pludselig i foråret faldt tiøren for hende og vi har haft en masse rigtig fine ture i LA klasserne. Senest med 71,55 i LA2 i Juni måned.
Jeg satte mig et mål der hed MB til vinteren 2013, men pludselig begyndte hun bare at fungere helt fantastisk og bare arbejde under mig. Så jeg tog en chance og meldte til i MB0 til C-stævne i Billund.
Og hvilken tur vi fik, der er mange småfejl, grundet rytterens nervøsitet (jeg var ved at gå helt i panik flere gange) Renka var en del tændt på opvarmningen, der var rigtig mange heste, grundet championat samtidig med. Men da vi kom på banen gjorde hun det rigtig fint, vi håber på næste gang at rytteren er lidt mere med hende hele vejen rundt.
Men alt i alt en rigtig fin tur, jeg er ovenud tilfred.
Video herunder
www.youtube.com/watch?v=aWFHwkpz_x8