Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Tredje tur i byen med hingsten
Forfatter: 
Dato:  28-08-2013 00:54

Nogen kan måske huske Deco den vilde hest til sit første stævne? - Hvis ikke, så er her et link til tråden, hvor det også er video fra hans første møde med konkurrencebanerne: www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1106412/1106412/

Nu efter en lang sommerferie valgte vi at tage af sted igen inden vi skal ride 1. afdeling af klubmesterskab i den kommende weekend. Vi tog af sted til Hejlsminde uden nogen forventninger overhovedet, da han stadig har meget at lære endnu.

Men af sted kom vi - dog meget sent, da ikke var så samarbejdsvillig mht. traileren. Så 15 min. opvarmning fik vi, og så var det ellers ind på banen. Men hold da fast hvor var han sød! Han var koncentreret allerede fra da jeg satte mig op på ham. Dog er der jo altid lidt der skal rettes på. Han stresser meget op ved galop, og 'dykker' lidt på tøjlen, og skyder skulderen. Men hvor var det bare dejligt at han slappede så meget mere af. Det var som om han lige frem nød det, for han gik bedre end på hjemmebane

Her er så et link til videoen

www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/322933- tredje_tur_i_byen_med_...ge_hingst_

Synes lige I skulle se at lille Deco rent faktisk godt kan det der dressur.

Nu krydser vi fingre for at han er lige så sød i weekenden, hvor det denne gang er på hjemmebane i Revsø. Den står en LC2, LC3 og 2 x LB1

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-08-2013 01:11

Det er samme dommer som dømmer de 2 ridt

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2013 08:37

Hvor er det dog en dejlig "farlig" hingst, du har dig der...

Men jeg bliver altså lige nødt til at spørge, om hutten skal være hvid...? For mig fjerner, den meget af fokus fra hesten, da øjnene hele tiden fokuserede på de lange hvide ører...

Mvh. Heidi

2
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  28-08-2013 09:08

Tænkte det samme mht. hutten - det er altså pænere hvis den er så tæt på hestens farve som muligt så den bliver usynlig ;)

Men fin hestebasse, og held og lykke til klubmesterskabet! :-)

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane-Elmbo

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-08-2013 10:25

Mange tak :) Ja, jeg ved godt det med hutten, men vi havde ik lige en sort en. Men vi har fået fat i en nu, da den lige præcis, som i skriver, tager for meget fokus :)

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider