Nogen kan måske huske Deco den vilde hest til sit første stævne? - Hvis ikke, så er her et link til tråden, hvor det også er video fra hans første møde med konkurrencebanerne: www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1106412/1106412/
Nu efter en lang sommerferie valgte vi at tage af sted igen inden vi skal ride 1. afdeling af klubmesterskab i den kommende weekend. Vi tog af sted til Hejlsminde uden nogen forventninger overhovedet, da han stadig har meget at lære endnu.
Men af sted kom vi - dog meget sent, da ikke var så samarbejdsvillig mht. traileren. Så 15 min. opvarmning fik vi, og så var det ellers ind på banen. Men hold da fast hvor var han sød! Han var koncentreret allerede fra da jeg satte mig op på ham. Dog er der jo altid lidt der skal rettes på. Han stresser meget op ved galop, og 'dykker' lidt på tøjlen, og skyder skulderen. Men hvor var det bare dejligt at han slappede så meget mere af. Det var som om han lige frem nød det, for han gik bedre end på hjemmebane 
Her er så et link til videoen
www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/322933- tredje_tur_i_byen_med_...ge_hingst_
Synes lige I skulle se at lille Deco rent faktisk godt kan det der dressur.
Nu krydser vi fingre for at han er lige så sød i weekenden, hvor det denne gang er på hjemmebane i Revsø. Den står en LC2, LC3 og 2 x LB1