Efter 4 ugers boksro/sygefold, må Hulder nu komme i gang med at lave noget igen. Han var haltfri ved bøjeprøven 
Der er også sket lidt siden sidst. Først og fremmest er han (igen
) blevet flyttet. Han nåede at stå alene på boks i 4 dage (uden selskab) før jeg måtte indse at det bare ikke duede - allerede på 2. dagen var han fuldstændig umulig at have med at gøre.
Da opstaldningsstedet ikke kunne se noget forkert i, at han stod mutters alene - og at de andre piger af hensyn til Hulder måtte strigle deres heste udenfor - blev jeg nødt til at finde et andet sted at stille ham.
Vi fandt hurtigt et sted på den anden side af skoven, hvor der var mulighed for, at Hulder kunne gå på sygefold (alene) med udsyn til andre heste 24/7 
Hulder står nede i hjørnet.
Et par gange om dagen kommer de andre heste på græs (alt efter hvor meget de kan klare) dog altid med en "flok" der bliver tilbage ved Hulder 
Dyrlægen var jo som sagt så forbi i dag og han var heldigvis haltfri under bøjeprøven
Mens hun nu var der, fik vi også raspet tænder og vaccineret ham.
Genoptræningen går jeg nok i gang med i weekenden eller engang i næste uge. Først og fremmest skal han stille og roligt ind i en af flokkene - forhåbenligt uden at blive slået til plukfisk.
Men en masse gåture bliver det nok til, før jeg svinger mig i sadlen igen. Genoptræningen kan ikke gå for langsom