B'tika, som vi har i træning en lille periode, havde sin stævne debut sidste lørdag, og jeg synes hun klared det rigtig godt, og tog det hele i stiv hov, hun var meget nem, at have med på tur, og varmede op bladt alle de andre nye heste, på et helt nyt sted, som om hun havde været på stedet hele hendes liv 
Desværre fik vi en lidt dårlig start på dagen, da hende der skulle køre pony til stævnet glemte at vågne, og dermed kom en time for sent til stalden, TAK OG PRIS for at vi havde sat god tid af til div uforudsete hendelser, og for at jeg ringede til hende da jeg havde en mærkelig mavefornemmelse.
Dette betød jo så, at vi først ankom stævnepladsen, 5 min. før start i den første klasse mini og pony skulle starte... Men heldigvis var det et træningsstævne og dommeren så at vi kom sent, så de blev rygget ned til, at skulle starte som de sidste i den klasse, så de nåede at få varmet op og kigget lidt på det hele, men der var jo ikke noget der hed, at gå banen, så denne måtte jeg så lige stå og lure vejene på og efter hun havde varmet lidt op, kom hun hen og fik fortalt den og så en ekvipasje ride den...
Heldigvis var det samme bane i næste klasse, så der kunne hun slappe mere af.
Nå men lad mig nu heller få en masse billeder ud fra dagen, det er da bedre end alle disse bokstaver 
B'tika klar for afgang.
En glad Cecilie, vel fremme på stævnepladsen.
Opvarmningen var igang.
Følge med på dem som er inde på banen.
Det eneste bilde jeg fik fra den første klasse, da jeg var nødt til, at løbe rundt og vise hende hvor hun skulle hen, det må man heldigvis godt, på disse træningsstævner
Men til trods for, sen ankomst og alt, så fik de da en sløjfe, for clear round.
Og så var det lige tid til at øve et par spring mere, før næste klasse begyndte. Der skulle de starte 40 cm . 
Venter på, at få lov til, at ride ind på banen 
Og så er de igang igen. Dennegang, var det nok, at jeg var inde på banen, så jeg kunne pege på springet hvis hun glemte alt om hvor hun skulle hen, men hun klarede det nu meget fint uden min hjælp
Og det blev sørme til endnu en flot sløjfe for clear round.
Godt, at hestepasseren også sørger for, at rytteren får sig lidt at drikke. 
Et utrolig smukt område, lige ud til "Oslofjorden".
Synes det var sjovt, at sløjferne lige matche deres farver
Idylisk fold, helt ned til vandet
Alt i alt, en super stævnedebut, hvis vi lige glemmer forsinkelsen. Cecilie havde som mål, at få sløjfe og det fik hun jo, så hun er også meget tilfreds. Jeg tror ikke det er det sidste stævne de to er på sammen, og næstegang så bliver det nok en 50 cm klasse også, for betteskiden klagede over, at springene var for lave 
Det var alt fra meg for dennegang, håber billeder og tekst faldt i smag hos flere. Smid da gerne en kommentar også 
Mvh. Pia