Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Stævnedebuten endte godt.
Forfatter: 
Dato:  22-08-2013 14:43

B'tika, som vi har i træning en lille periode, havde sin stævne debut sidste lørdag, og jeg synes hun klared det rigtig godt, og tog det hele i stiv hov, hun var meget nem, at have med på tur, og varmede op bladt alle de andre nye heste, på et helt nyt sted, som om hun havde været på stedet hele hendes liv :)

Desværre fik vi en lidt dårlig start på dagen, da hende der skulle køre pony til stævnet glemte at vågne, og dermed kom en time for sent til stalden, TAK OG PRIS for at vi havde sat god tid af til div uforudsete hendelser, og for at jeg ringede til hende da jeg havde en mærkelig mavefornemmelse.

Dette betød jo så, at vi først ankom stævnepladsen, 5 min. før start i den første klasse mini og pony skulle starte... Men heldigvis var det et træningsstævne og dommeren så at vi kom sent, så de blev rygget ned til, at skulle starte som de sidste i den klasse, så de nåede at få varmet op og kigget lidt på det hele, men der var jo ikke noget der hed, at gå banen, så denne måtte jeg så lige stå og lure vejene på og efter hun havde varmet lidt op, kom hun hen og fik fortalt den og så en ekvipasje ride den...

Heldigvis var det samme bane i næste klasse, så der kunne hun slappe mere af.

Nå men lad mig nu heller få en masse billeder ud fra dagen, det er da bedre end alle disse bokstaver ;)

Billede

B'tika klar for afgang.

Billede

En glad Cecilie, vel fremme på stævnepladsen.

Billede

Opvarmningen var igang.

Billede

Følge med på dem som er inde på banen.

Billede

Det eneste bilde jeg fik fra den første klasse, da jeg var nødt til, at løbe rundt og vise hende hvor hun skulle hen, det må man heldigvis godt, på disse træningsstævner ;)

Billede

Men til trods for, sen ankomst og alt, så fik de da en sløjfe, for clear round. :)

Og så var det lige tid til at øve et par spring mere, før næste klasse begyndte. Der skulle de starte 40 cm . :)

Billede

Billede

Billede

Billede

Venter på, at få lov til, at ride ind på banen :)

Billede

Og så er de igang igen. Dennegang, var det nok, at jeg var inde på banen, så jeg kunne pege på springet hvis hun glemte alt om hvor hun skulle hen, men hun klarede det nu meget fint uden min hjælp :)
Billede

Billede

Billede

Billede

Og det blev sørme til endnu en flot sløjfe for clear round.
Billede

Billede

Billede

Godt, at hestepasseren også sørger for, at rytteren får sig lidt at drikke. :)

Billede

Billede

Billede

Billede

Et utrolig smukt område, lige ud til "Oslofjorden".

Billede

Billede

Billede

Synes det var sjovt, at sløjferne lige matche deres farver :)

Billede

Billede

Idylisk fold, helt ned til vandet :)

Billede

Alt i alt, en super stævnedebut, hvis vi lige glemmer forsinkelsen. Cecilie havde som mål, at få sløjfe og det fik hun jo, så hun er også meget tilfreds. Jeg tror ikke det er det sidste stævne de to er på sammen, og næstegang så bliver det nok en 50 cm klasse også, for betteskiden klagede over, at springene var for lave

Det var alt fra meg for dennegang, håber billeder og tekst faldt i smag hos flere. Smid da gerne en kommentar også :)

Mvh. Pia

If the world didn't suck, we'd all fall off :)

14
1
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-08-2013 21:57

Sikke fint, sjovt du nævner det med farverne, var det første jeg tænkte da jeg så første billede med en sløjfe.

Tillykke til Mini med den fine stævnedebut.

Mvh Naja

VM's Zolero sælges, gik i finalen

til følskue med 8 i helhed.

1
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-08-2013 22:58

Ser ud til at have været en rigtig hyggelig dag! Tænk at komme hjem med to sløjfer fra første stævne, så kan det da ikke blive bedre :) tillykke med dem, det var flot klaret.

Jeg synes disse træningsstævner er en super idé for børnene, så de lige kan vænne sig til det at ride stævne og få en hjælpende hånd, inden det går mere vildt for sig. Dejligt med den mulighed :)

Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

1
0
Svar på denne tråd

skønne
Forfatter: 
Dato:  23-08-2013 08:00

Hvor ser de bare skønne ud sammen :-)

Stort tillykke med den flotte debut :-)

Rytter af konetypen

1
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  27-08-2013 09:53

Tusind tak for jeres hyggelige kommentarer.

Cecilie er super stolt og ponyens ejer også, hun kom på besøg i stalden et par dage efter med kage, for hun skulle sørme fejre at pony havde debuteret :)

Ja jeg synes også det er kanon, at der arrangeres disse træningsstævner, og har da også planer om, at min koldblodstraver skal være med næstegang, men det er så i dressuren. :)

Men må sige, jeg undres meget over, hvad det er folk dislikes med min tråd, men det får man jo nok ikke at vide... :/

Mvh. Pia

If the world didn't suck, we'd all fall off :)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-08-2013 11:12

Forstår absolut heller ikke dit dislike, måske nogen har trykket forkert?

Dejlig tråd med søde billeder af skøn pony og glad unge

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider