|
|
| så fik min lille guldpony rytter på |
|
|
og efter kun 2 mdr hos Elitehorsemen er jeg mere end tilfreds med ham! - og ikke mindst deres arbejde  De fik en HELT RÅ, vågen og meget kilden hest der absolut ikke kunne løfte ben og skulle bedøves når vi skulle have smed - og se nu hvor fin og tryg han er blevet http://vimeo.com/70955399
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt |
|
|
det er vel nok dejligt at den er blevet så fin og nem - har selv set live hvad de kan så det undrer mig ikke  det eneste der undrer mig er holdning den går med under rytter - jeg synes det er for meget bag lod til en 3-års  men der er jo forskellige meninger og måder at gøre tingene på - det her er en af dem - og det er som sagt kun holdningen jeg ikke er "enig" i - resten er jo fantastisk!
nu med gule Hjalte Tidselbjerg men savner min røde basse Apache og husk så lige de tre fingre der peger mod dig selv, når du peger på andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Guldpony |
|
|
Det må man sandelig sige, at han er. Gudesmuk og skøn at se på og så er det da helt vildt, hvad han har lært på så kort tid. Alt mulig held og lykke til jer i fremtiden. Håber vi får lov at se mere til jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hestemandse.. |
|
|
Jeg kender ikke til stedet, men ja - det er da helt bestemt imponerende hvad de har nået på to mdr!
Er enig KathrineL i at jeg ikke ville ride en så rå og ung hest i den form, men hold op hvor er han ellers smuk og dejlig at se på - og det lader til det er en topcool hest du får hjem oven i købet Han bliver spændende at følge fremadrettet, så håber du vil holde os opdaterede 
- Julie med Milagro <3 (Mimira - altid i hjertet gemt)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra la la lalulalej |
|
|
Super flot  Meget imponerende, når næsen så lige kommer 10-15 cm længere frem bliver det helt perfekt  Smuk pony, dejlig gangarter og generel pæn ridning, dog sidder hun noget uroligt med den indvendige, når der kommer ro på den og næsen som skrevet er længere fremme, er der ikke en finger at sætte. Igen fantastisk fin pony og sikke et arbejde hu har lagt i ham 
Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen  Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Smuk smuk smuk pony!!!  Enig med de andre, holdningen er ikke ønskværdig, men resten 
*Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk* Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian  "Man skal ikke gå ned på udstyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alalalala |
|
|
SÅ lækker pony!! Er han til salg?  Jeg er ikke enig med resten af kommentarene, jeg synes ikke der er noget med at "lægge ham ind" i holdningen. Jeg ser en harmonisk pony der arbejder det bedste han kan, og som tilfældigvis har utrolig let ved at lægge sig derind og putte sig lidt. Jeg tror bestemt IKKE det er rytterens hensigt, men jeg tror hun giver ponyen ro til at overskue resten af signalerne og tingene omkring ham. Flot!
Trine Pilgaard med Himmelhest Chester <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Imponerende |
|
|
Skøn pony og herligt samarbejde 
Venlig hilsen M Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amber123 |
|
|
tak for jeres kommentarer og hilsener til min lille guldpony. Han bliver desværre ikke at se i Danmark fremover da jeg har solgt ham til England - men hvem ved, måske kommer han til at klare sig rigtig godt og dukker op til stævner om nogle år  Tak Chester - han er som nævnt desværre solgt, men tak for de pæne kommentarer, hun rider ham absolut ikke stramt - det er som du siger ham selv der gerne vil putte sig derind og jeg nyder at han altid går med ørene fremme, kommer så snart vi fløjter på folden og alt i alt er blevet en super lille ridepony. Vi har forøvrigt lige fået det smukkest lille hoppeføl efter ham på min Palomino Quarter hoppe - nøj en lille sød sag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er jeg den... |
|
|
Er jeg den eneste der syntes det er MEGET at proppe i en 3 års på 2 måneder ??? er helt.... ja hold da op tænker jeg bare! Men hestens skønhed kan man ikke tage fra den! At den ridemæssigt så er langt fra hvad jeg syntes en 3 års skal rides i, er en helt anden debat!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil han selv ligge derinde med næsen? |
|
|
Super lækker pony  At det er ham selv, der gerne vil helt derind med næsen vil jeg gerne tro på - altså - når du har vist en video med ham løs, hvor han også løber rundet med næsen derinde. Indtil da - nej - det er måden den rides på, der får ham til at ligge langt bag lod. At nogen så synes, at det er sådan man skal ride og andre ikke, er en anden sag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Det første jeg tænkte var, at hold da op en smuk pony! Hans farve er da helt fantastisk, og sikke en smuk og velplejet pels! Super smuk  Egentlig syntes jeg også han gik meget langt inde med næsen, men jeg synes ikke rigtig det ligner, at rytteren har stramt fat i ham eller noget, så måske er det i virkeligheden ikke så slemt som det "ser ud". Flot er an ihvertfald uanset hvad, tillykke med salget 
Mvh. Sophie (: stud.med.vet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| holda op |
|
|
Sikke en flot hest og hvilket fantastisk stykke arbejde de har lavet med ham...Nej jeg kender ikke den hest de fik ned, men om det så var den roligste rå 3 års de fik, har de nået at bygge en utrolig tryg pony op, som virkelig gerne vil arbejde. Tror lige jeg skal undersøge mere om det sted....Jeg har en sær 2 års...;-) Mvh Anni
Mor til en pragtfuld pige. og lillebror i fuld fart
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|