Ja, endnu en lille opdatering.
Hva er der sket hva er der sket.. bob bob..
Hesteflokken har fået endnu et medlem. Jeg har valgt min næste ride/køre hest, som skal overtage tina's plads skal være en fjordhest. Jeg vil ned på noget mindre, men som var alsidig og robust nok til det hele.
Min første pony var faktisk en fjordhest. (dengang man var 15). Jeg sparede op fra min konfirmationspenge og købte ham. Napoleon:)
Så jeg kiggede lidt efter hest og jeg faldt for Calle.
Han hedder Calle Frølunde og er efter Granit Halsnæs.
Han er 4år, tilredet og så håber vi at tilkøre ham også:)
Her er han under rytter. Ja vi er ved at lære hinanden at kende. Han er også kun 4år, så vi tager tingene som de kommer:)
Han har et super sind og jeg nyder hver en tur på ham.
Derudover er Tina her stadig og hun har fået det bedre med at følle er væk (hun mistede jo sit føl for en måned siden). Dog er min boulonnais drøm stadig knust, selvom jeg passer Tina hverdag og nyder hende også i den tid hun er her på gården endnu:)
Deler gerne lidt billeder fra folden, (de er kommet på græs nu)da vi skulle så græsset da vi overtog det i april, så det har lige taget lidt tid.
Lille bitte Calle ved siden af Tina:)
Lille skid er go at klø sig op af;)
Heeeele flokken:)
og ja, lille skid går med mundkurv... Der er rigelig med græs for sådan en lille fætter..
Og min gamle Chico rider jeg stadig lidt
Selvom han er gammel kan han godt holdes i gang. (fjordhesteblandning)
Men IH ALTSÅ, hvor jeg savner en ridebane eller et ridehus, savner at træne dressuren lidt mere

Men alt til sin tid, ikke...
Til sidst af vores hund Dezza.
Hun er nu ca 4mdr og en rigtig krudtugle. Hun er en mallinois tæve:)
Det var vidst alt jeg havde for denne gang... Håber i vil kommentere og ikke være for hårde ved mig i ridebillederne.. Ærligt.. Jeg er ude i form i min dressur

Det lidt ærgeligt...