Dejlig tråd, jeg ved godt jeg er meget Rasmus Modsat med årstiderne, men lige nu GLÆDER jeg mig til efteråret!
Det er totalt min yndlingsårstid! Det er den SMUKKESTE, og ja det er sikkert mørkt når man er færdig i stalden om aftenen - men, sorry, det er da bare for hyggeligt? Jeg elskede da at være færdig der om aftenen, og der var lidt mørkt og man cyklede hjem i den klare luft, mens der er lys i alle husene, ej det er altså hyggeligt 
Og vinteren, der er da intet bedre end heste på en snefyldt mark.
Forstår slet ikke alle dem der snakker om vinterdepression, efterår og vinter er da de hyggeligste årstider der findes!
Sommeren, til gengæld.. Jojo, det er da dejligt at der er lyst og blomster osv, men synes godt nok varmen kan blive noget så irriterende..
Alle årstider har noget skønt, heldigvis, men jeg må sige jeg har en forkærlighed for "hyggemånederne" 
Jeg har desværre ikke hest pt, men viser gerne nogle billeder jeg har gravet frem på computeren:
Forår:
Her er min dejlige, tidligere parthest Figaro
Jeg elsker det billede, fordi man kan se hvordan træerne er sprunget ud!
Sommer:
Figaro igen, se den super smukke kornmark i solskinnet, mens vi har fundet en skyggefuld plet

(han har sidepill på, så no worries mht. græsset)
Efterår:
Her ses min elskede, gamle hafferlaf Whisper, han er solgt og meget savnet! Havde ham som barn
her er der allerede mudret, og de sidste stråler af aftenssolen rammer folden. Det er en hyggelig tid på døgnet, hvor der dufter af halm og frisk, regnvådt græs 
Her kan man næsten dufte det regnvåde mudder, Whisper ser lidt betuttet ud, han vil nok gerne ind fra blæsten
heldigt at der venter en dejlig varm stald, mens det river og rusker udenfor.
Vinter:
Der findes intet smukkere end en haflinger i sneen
Whisper elskede sne, og kunne faktisk sagtens gå uden sit dækken, men lidt må man godt passe på ham, selvom han er alpepony 
Evigt madglad, han roder efter græs under sneen 
Det bedste var at hente ham ind fra fold, og varme sine hænder under hans dejlige, lange man <3
Ikke de bedste billeder, men de miner mig om de dejlige årstider 
Jeg kunne aldrig bo i et land der ikke havde årstider!