Hvis man ikke orker maratontråde er dette nok ikke et indlæg der er værd at bruge tid på..
For efterhånden en måneds tid siden bevægede vi os sydover for at deltage i noget så bondsk som European Championship for Rural Riders 
Det er et "mesterskab" for ryttere der ikke har gennemført CCI3* men som har gennemført CIC2* (så hut jeg visker). Dvs at os der ikke er kvalificerede til at ride det "rigtige" Senior EM individuelt og for hold kan ride med her.
"Bonde EM" som vi kalder det herhjemme består naturligvis af de tre discipliner vi kender, men indledende skal holdet ride en kvadrille - ja det lyder nok lidt skod, men det er altså et rigtig rigtig morsomt indslag i vores egoistsport.
Det der med at få trænet som hold er jo ik rigtig noget vi får gjort så meget i, vi mødtes under DM i Parken og trænede en eftermiddag og så havde vi ellers 4 træningstimer mere sammen inden vi skulle ride op ad midterlinien og se ud som om vi havde øvet os.
Stævnet var i Laintal i Østrig og tren blev planlagt således at vi mødtes i Gera ved Leipzig til 2 overnatninger så vi kunne træne sammen som hold der.
Min bil løb ind i et lille problem på vej mod Leipzig da en indsprøjtningsdyse i motoren gik og både bil og trailer var derfor glaseret i diesel, men den blev skiftet i Gera under vores ophold der.
Her et billede efter morgentræning den første dag i Gera
Og fra aftentræningen
Onsdag gik det videre mod Laintal og det gik jo som smurt lige indtil Ole fik fat i det forkerte sorte håndtg på tankstationen - Det var blybenzin IKKE diesel 
Kiaen gav op efter få kilometer og der holdt vi så i 2 graders varme på den sydtyske motorvej i 4 stive timer førend der kunne skaffes et redningskøretøj de kunne håndtere både bil og trailer.
Langt om længe var vi ude at køre igen, desværre var det nu så sent at Kia Motors havde lukket og man ikke kunne skaffe et nyt brændstoffilter og mekanikeren ville ikke tømme tanken før dagen efter.
Stressen var til at få øje på.... vi skulle jo være fremme til dyrlægetjek i Laintal dagen efter kl 14 g vi manglede stadig 300 km.
Men hvis vi troede at dagen var slut blev vi snart klogere.
På landevejen mod vores nylige bestemmelsessted forsøger en taxa at foretage en overhaling - det gør en modkørende også. Taxaen kapitulerer og trækker ind. Ind i min trailer og Dejó 
Der tror jeg nok lige jeg mistede besindelsen et kort øjeblik - Jeg vil hjem!!
Dejó var ok - heldigvis (også for taxachaufføren). Traileren tilsyneladende i rimelig stand alt taget i betragtning. Taxa - ret ramponeret.
Endnu et par timer gik med at få skrevet politirapport osv inden vi kørte vide til en stald hvor Dejó kunne overnatte.
Vi selv blev kørt til et gasthaus i en anden by. Mit hoved var ved at sprænges af hovedpine.
Dagen efter knoklede mekanikeren løs (samme mand som havde hentet os på motorvejen) Han var meget forstående og gav mig en bil så jeg kunne komme ud tl Dejó, og han knoklede hurtigt med Kiaen mens hans ansatte nødreparerede traileren.
Heldigvis havde bilen ikke taget rigtig skade og startede da den fik lov at drikke diesel igen.
Snart var vi undervejs igen.
Vi ankom til dyrlægetjek netop som jeg blev kaldt ind. Heldigvis var det ingen problemer for vores Chef D'equipe havde naturligvis fået det ordnet sådan at jeg kunne komme til tjek når vi ankom. De var heldigvis meget venlige dernede. Da det blev vores tur dansde vi heldigvis lige igennem uden problemer på rods af den hårde tur.
Pyyyha.
Om aftenen var i blevet tildelt en dressurbane en time som vi brugte på at øve vores program endnu en gang
Torsdag red vi vores kvadrille og vi gjorde det sq fint synes jeg. Det er jo ikke ligefrem fordi vi har trænet ret meget, og sjovt det var det i hvert fald (kvadrilleprogrammet er et bestemt program, ikke noget vi selv må designe)
Vi oprettede inden vi tog afsted en facebookside hvor man kunne følge os og se vores sponsorer og støtter - i kan se den herunder.
Der er også en video af vores kvadrilleprogram
www.facebook.com/Danisheventingteam
Bagefter tog vi lidt teambilleder med sponseret udstyr.
Fredag red jeg min individuelle dressur. Ikke fantastisk. Det 2* program har aldrig passet godt til Dejó, han bliver nemt lidt hidsig af det.
Lørdag red vi terræn. Det var monster varmt.
Dejó og jeg havde en god tur, men vi red ikke så hurtigt så der indløb nogle tidsfejl
Hver aften var der rytterfest og det var altså rigtig rigtig morsomt. Den ene aften skulle vi præsentere vores land med t indslag og de andre deres, det kom der rigtig meget sjov ud af.
Her Louise som Dronning Magrethe, mig som Den lille havfrue og Ole som HC Andersen - Ja man sku nok ha været der
Ideen var så at publikum skulle gætte en kendt dansk "person"
En anden aften var der Westernparty med rodeotyr og linedance og det hele
Herunder går vi på ski...
Søndag red vi springning og Dejó og jeg red en fejlfri runde
skønt.
Som hold blev vi placeret som nr. 7 og her er der billeder fra præmieoverrækkelsen
Mit seje hold
Så skulle vi jo til at hjem.... og ja, selvfølgelig var traileren så punkteret. Hvad ellers.
Men resten af turen forløb uen problemer. Heldigvis.
Efter hjemkomst blev der bestilt tid til atfå traileren tjekket igennem i forhold til hvor meget skade den egentlig havde pådraget sig ved påkørlen, også så vi var sikre på at den var i orden til når jeg skulle køre til Polen ugen efter.
Dette var synet da den blev hejst op på liften.
Jeg har kørt 1700 km md de hjul. Gud ske tak og lov at det gik godt.
Traileren blev sat til side indtil der er styr på forsikring osv, og min mor var så fantastisk på stedet at investere i en ny. (og denne gang ikke en Cheval Liberte - Sådan en ejer man kun én gang. @!#$ noget møg)
Nå men hjem med den ny Brenderup trailer samme fredag som jeg afleverede Chevalen til tjek og så burde alt jo være godt igen.
Men nej!
Tirsdagen efter, dvs aftenen indne jeg skulle køre til Polen, blev den nye trailer stjålet fra min adresse i Slangerup. Hva fan*** sker der???
Men med Taxa Nord og politiets hjælp fik vi fundet, fanget og hjembragt traileren samme aften. Heldigvis!
Onsdag gik turen så til Sopot i Polen. Sidst jeg var i Sopot var det for at debutere i 3* og den gang faldt jeg jo af - denne gang var planen at hænge på hele vejen og være fejlfri på forhindringerne og dermed få mit første MER resultat i 3* så jeg ville være kvalificeret til CCI3* (lang 3*) i Bialy Bór i oktober 
Vi sejlede fra Karlskrona til Gdynia på vej derned og kørte gennem tyskland på turen hjem.
Her Dejó på gåtur ved færgen inden en lang nat i traileren.
Torsdag eftermiddag var der dyrlægetjek....
og fredag var der dressur
Her på vej til opvarmningen
Mit program blev ret skidt, der var hestevogne ude på vejen som Dejó brugte en masse energi på desværre, og jeg havde svært med at holde ham på plads og let i hånden - han mosede bare på det beste han havde lært, og anspringet efter tilbagetrædningen hørte vist mest til i cirkus.
Efter dressuren røg vi direkte ind til MCP test.... (Doping)
Lørdag skulle vi i terrænet - banen var i hovedtræk som i foråret, og alligevel var der ændret nogle væsentlige ting.
lige inden dette spring var jeg kommet på den gale side af rebningen (snoren) og havde måtte vende om og ride tilbage for at komme den rigtige vej - øv en masse spildte sekunder.
Efter en god og fejlfri runde (med tidsfejl) bliver dejó afmonteret, kølet, tjekket af dyrlægen og skridtet grundigt
Dygtig fantastiske hest.....
Med et af hans nye EcoGold underlag som er sk*** gode
Så er det ind i stalden og så Guldborgsund æblemost, ReCover pasta, vand, foder og....
is på benene.... Her min mor (og mig ved det modsatte ben)
Om aftenen spiste vi på en dejlig italiensk resturant i gåafstand fra banen. Det er dejligt med Hipodromen i Sopot fordi den ligger midt i byen.
Vi nåede også en tur på stranden.
Hipodromen er lige blevet totalrenveret hvad angår stalde, toilet og badforhold og indendørs ridefaciliteter. Det er blevet SÅ lækkert!
Søndag var der springning, traditionen tro 
Dejó var god, men vi ragede lige en enkelt bom ned.
Vi fik en præmie som belønning. Ikke fordi vi vandt noget men fordi vi gennemførte. Og vi er glade forden, for vi arbejdede sørme hårdt for den.
Måske er det lidt dumt. Men jeg er glad for sløjfen
Turen hjem forløb stille og roligt og nu holder vi lidt fri inden Nordisk mesterskab i september og så den vigtige CCI3* i Oktober....
Den CCI3? skal give os adgang til ALT det sjove 
Og så er denne beretning vist ved vejs ende