Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Blop - "Jeg vandt rød præmie"
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 17:09

Som i hørte sidst så havde menneskerne klippet min pels af så jeg var fin til Internationalt show, her i weekenden.

Det var en meget lang og varm tur vi var på i den der kasse som ruller. Da vi var ca. halvvejs så stoppede vi. Menneskerne hentede noget McD mad og vi fik mash, vand og mere hø. Dejligt.

Billede

Det var også dejligt med lidt mere luft. Selvom vinduerne var åbne var der alligevel god varme. Menneskerne sagde at det var noget der hedder 32 grader.
Billede

Vi ankom til pladsen og så skulle vi strække ben. Det var noget jeg kunne bruge. Jeg hoppede rundt og blærede mig. Dog synes jeg ikke helt om alle de fremmede mennesker i starten. De var dog vilde med mig og jeg fik MANGE flotte bemærkninger. Mine mennesker blev vidst lidt stolte, da det var dygtige miniature heste avlere der gav komblimenterne!
De mente alle at jeg bliver en super god kørerhest, noget jeg ikke vidste hvad var før om lørdagen.

Da vi havde strukket ben, fik vi mad og kom igen i traileren, der skulle vi overnatte, der er også god plads til min mor og jeg.

Lørdag fik vi tidlig morgenmad. Min mor skulle i ringen to gange i løbet af formiddagen. Her fik jeg lov til at komme med i ringen og være tæt ved hende. Hun fik to røde båndting. Som menneskerne siger er anden præmier. Den ene præmie var de ret stolte over. Det var min piges mor der viste hest frem til sådan et show for første gang.

Så var der pause med mere mash :D <3

Efter dette var det min ene pige der skulle vise min mor. Her var det meget meget mærkeligt. For jeg fik ikke lov til at gå med ind. Nøj hvor var jeg sur!!! Stejlede op ad damen, bukkede og vrinskede efter min mor. Øv altså.
Min mor var inde i mange klasser, UDEN mig. Strengt. Hun vandt mange røde bånd, et par gule og så sådan en roset ting, som pigen blev meget overrasket over at få. Det var en første plads :)

Jeg så så det jeg engang bliver. Kørerheste. De var meget fasicinerende. Og jeg ville meget gerne lærer dem at kende, det måtte jeg dog ikke.

Da dagen var ved at være slut var det min tur. Jeg vandt et rødt bånd og min pige og min dame var meget glade! Jeg synes bare det var sjovt at bide i båndet.

Der blev taget lidt billeder på dagen. Men dem har vi ikke fået endnu. Dem får i en anden gang.

Søndag skulle min mor til kørerkursus. Men dagen startede med at vi fik pigen og damen tog billeder af os.

Billede

Jeg viser stolt mit røde bånd frem, sammen med min mor og hendes præmier.
Billede

Meeen det er nu mig der er flottest.
Billede

Synes i ikke?
Billede

Ej min mor stjal lige billedet. Nå ok. Hun er nu også smuk!
Billede

Billede

Samlet igen.
Billede

Min mor.
Billede

Billede

Søndag gik turen så igen hjem i kassen på hjul.

Igen stoppede vi på halvvejen og fik mash. Både min mor og jeg ELSKER mash, især med meget vand i. Men vi bliver altså lidt snaskede. Jeg forstår ikke hvorfor pigen ikke vil kysse på os.
Billede

Mums. I kan heldigvis ikke se at jeg har mash helt op til øret ;)
Billede

Det var alt for mig. Meget tekst og ikke så mange billeder. Det må jeg gøre om. For på lørdag siger de at jeg skal til show igen. Hvor jeg skal vises løs også. Spændende.

Hobby avl af miniature heste:

Perhaps Love

La Luna

Incredible Dark Design

http://minihesten.skysite.dk/

smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.bomholdt.dk

et sted du kan købe kvalitetskød

13
0
Svar på denne tråd

tralalalala
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 17:50

Billede

Her er lige et billed mere. Jeg blev lidt træt, ssshh sig det ikke til nogen.
Men mellem klasserne tog jeg lige en lille morfar!

Perhaps Love

La Luna

Incredible Dark Design

smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.bomholdt.dk

2
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 18:57

Hvor er du bare dejlig........ Og dygtig

VH Pernille

"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)

I believe in dragons, good men and other fantacy creatures

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

blop...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 19:19

hvor er begge fine, bare ærgeligt at du ikke fik pandebåndet,men så er det godt der er et nyt shov denne weekend.

www.rhinestonedesign.dk

Med Rhinestone Design skiller du dig ud fra mængden.

Udsmykning af udstyr til hest,hund og dig.

0
0
Svar på denne tråd

Min niece
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 21:18

spørger, hvor høj "Blop"'s mor er?

Og om øjnene bliver ved med at være blå?

Cirkelinemus :-)

0
0
Svar på denne tråd

tralalalala
Forfatter: 
Dato:  05-08-2013 21:45

Ja det var ærgerligt jeg ikke lige nåede det. Glæder mig til at se det!! :D

Blops mor er en lidt stor miniature hest. Hun er 90 cm i stg :)

Blops øjne forbliver blå :D <3

Perhaps Love

La Luna

Incredible Dark Design

smagen af Bøf

kødet er fra Angus

www.bomholdt.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider