Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Vil I se video...??
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 21:24

Så fik jeg endelig oploaded videoen fra vores

Svær Intermediare 1...

Tak til Karen hehe...

Som skrevet i tidligere indlæg så laved jeg 3 fejl... Og dem kan man ikke undgå at se...

Men ellers er vi ikke perfekte.. Vi gor dog et ihærdigt forsog hihi...

Vær rare ved os... Det er forste gang!

www.youtube.com/watch?v=9e0k-JQD0SM

Billede

Golden Fabia - Min stjerne

Skovlys Alanta - Min smukke

Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3

Undervisning tilbydes i Vendsyssel.

Evt på Sindal Rideklub. Skriv for mere info.

7
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 21:30

Ham skal jeg have en strandtur på...Tænk sig... Jeg glæder mig jo ikke Karina

*Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

jeg blev lidt nysgeriig..
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 21:59

Jeg bleev lidt nysgerrig og har 2 spørgsmål

for det første, må man virkelig godt ride med pisk i de store klasser??

Når, og så sad jeg og undrede mig lidt, i starten af videoen hvor i bare traver og galoperer, har han noget halepisken, jeg kan godt forstå det hvis det under en ny svær øvelser og han måske spænder lidt op, men undre mig lidt over hvorfor det kommer i en normal trav/galop, hvad er dit bud på hvorfor? Jeg tænker du nok har en fornemmelse da du sad der? Det er bare en undren hvorfor det kommer, anspændt eller hvad??

Lækker dreng du har dig

Sagde Maya

Med den talentfulde charmetrold, Vito

Vito søger nu part!

"..my horse will dance for you, just for a kiss.."

www.facebook.com/VitoSaelberck

1
1
Svar på denne tråd

video...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 23:30

Jeg har ikke den store forstand på dressur på det plan, men jeg tænker umiddelbart at Jeres program virker hektisk.

Har I travlt?

Ej forstå mig ret.. det virker som om det går liige stærkt nok og så mister han lidt spænstighed/smidighed i farten.

Men jeg er dybt imponeret over hvad du formår og han ser fantastisk lydig ud.

Stor ros

Hvis du vil låne en hest, så sig til. Min kunne godt tænke sig at arbejde lidt ;)

Anne

Krafft grov 90 fuldfoder sælges, da jeg har købt for meget og smidt hestene på sommergræs. 170 kr for 25 kg. Holdbart til oktober.

2
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 23:42

Dejlige, gyldne Fabi Flapøre... Jeg synes dæleme bare I gør det godt!!! Tusind tak for kigget

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

1
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2013 08:02

Jeanette - Ih jeg glæder mig også!!

Maya - Han har altid brugt sin hale utroligt meget. Så har egentlig ikke noget svar på det...

Han virker ikke generet af noget. Gor det også inde i boksen.

Har en ide om at det er en ide han har... Hvis det giver noget mening...

Og ja i denne sværhedsgrad må man ride med pisk

Og tak

Anne - Tusind tak for rosen. Jeg kan godt se at videoen virker lidt hektisk til tider... Og ja jeg kan godt komme til at presse ham lidt for meget. Umiddelbart tror jeg det er videoen der gor det for sådan gik han ikke..

Og tak for tilbudet

Zahrah - Tusind tak og det var så lidt

Golden Fabia - Min stjerne

Skovlys Alanta - Min smukke

Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3

Undervisning tilbydes i Vendsyssel.

Evt på Sindal Rideklub. Skriv for mere info.

1
0
Svar på denne tråd

Bumbum
Forfatter: 
Dato:  27-07-2013 08:55

Dejlige, skønne gyldne dreng.

jeg synes bare det er super dejligt, at du vil dele videoen med os. Han er og blir skøøøøøøøn. :-)

dont go faster than your angel can fly.

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  27-07-2013 11:57

Jeg synes du skal være super stolt af dig selv. Det i laver er bare ikke nemt :)

Man kan godt se at det bliver liiige svært nok for jer indimellem, men nogle gange må man også bare kaste sig lidt ud i det og prøve og se hvad der sker :)

Jeg synes du får leveret et pænt program, dog lidt hektisk ridende, slap af, pust ud (nemt nok at sige ikke) og rid lidt mere opad end fremad så han kommer ind og dvaler lidt mere opad i traven. Lidt mere kadance :)

Fint galopprogram, han har en lækker galop.

Hvorfor må du ride med pisk?

Flot flot at i er nået så langt. Han er jo hamerende lækker :D

Dejlig tidl. vanrøgtet pony sælges til det rigtige hjem.

120 cm, 4 år gammel. Tilredet og trafiksikker. Vil evt også egne sig til kørsel. Skriv til mig :)

0
1
Svar på denne tråd

dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  27-07-2013 12:01

Så lige Maya har spurgt om det samme mht pisken og læste lige dit svar til hende :)

Aha, ej hvor fedt man må ride med pisk i det program. Netop for at hjælpe hesten lidt, især godt i piaffen og passagen til specielt "urutineret" heste i programmet :)

Dejlig tidl. vanrøgtet pony sælges til det rigtige hjem.

120 cm, 4 år gammel. Tilredet og trafiksikker. Vil evt også egne sig til kørsel. Skriv til mig :)

0
1
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  28-07-2013 12:08

super lækkert at se dig og Fabi flapøre

det er jo ganske nydeligt ud, men giver Sandra ret i at du skal samle energien mere, så du har energien under dig, og ikke foran dig (hvis dette giver nogen mening ;) )

det kommer specielt til syne i sin Piaff og Passage at energien ligger for meget fremad i stedet for centreret, men tænker at det nok har lidt at gøre med det Sandra også skriver, at dt hele lige er en smule hektisk ..

slap af, nyd turen og centrer energien lidt mere, så er det jo nærmest perfekt

rigtigt lækkert program, en fryd for øjnene at se og følge jer!

følger troligt med hver gang du smider noget ind, og tager nogen gange mig selv i at juble "wee Fabi indlæg"

fortsæt dit super lækre arbejde med hr.flapøre

. Nadja & Max Nobel .

"vi er ikke alle lige dygtige, men vi er alle lige vigtige"

1
0
Svar på denne tråd

det....
Forfatter: 
Dato:  28-07-2013 16:17

slipper du rigtig pænt fra, det er bare super svær.

Tænker om du har en som kan hjælpe dig fra jorden (altså en som er super dygtig og frem for alt har timingen til at hjælpe Fabis bagben), det kunne den havde super god gavn i piaff arbejdet den må gerne tænke lidt mere lige frem, da han krydeser bagbenene især i den første og deraf midster korrektheden, hellere lade den gå lidt for meget frem så kan du altid stoppe mere op når styrken er til det.

Så bliver den sidste piruette lidt noget mås, da han kaster sig. har han lide tendens til det? ellers kan en dygtig hjælper fre jorden også hjælpe med det. hvis man rider pirouette rundt om personen på jorden, så kan man virkelig forbedre kvaliteten i Pirouetter gevaldigt ved at aktivere bagbenene.

Jeg har selv brugt/ bruger stadig Jørgen Rask rigtig meget, han er fabelagtig til jordarbejdet og jeg har haft kæmpe glæde af det netop fordi jeg havde tendens til at få dem til at kaste til i højre Pirouetterne. Men samarbejdet med ham har givet hesten bedre styrke og balance, at få hjulpet sine bagben uden jeg skulle gøre noget og nu virker de væsentlig bedre, og har fået meget mere ro.

Han er også kanon til piaff og passage arbejdet og netop at få dem til at arbejde korrekt og starte rigtig bagfra, det gør bare det hele nemmere.

Og ellers ja, træk vejret og nyd det, det er super flot at være på det niveau, det er bare super svært at sætte det sammen.

Gitte

GB-Dressage APS tilbyder: tilridning, undervisning, komission, opstaldning og salg af dressurheste på alle niveauer. I lækre nye faciliteter.

3
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider