|
|
| Min skønne flammedreng, Kazio Fame :-) |
|
|
Lidt nye sommerbilleder af min araberdreng Kazio Fame  Kazio er en OX hingst på 5 år, der er verdens mest legesyge hest. Man kan ikke andet end holde af ham 
Malene Pedersen www.ejaaz-arabians.dk Jeg lever og ånder for araberhesten! Det smukke ydre og følsomme gemyt, passer perferkt til mig. - to gode unge arabere sælges, kontakt for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forbydes |
|
|
Burde forbydes at eje så smuk en hest, wauw han er lækker, savler over ham hver gang men glemmer vist at skrive. Men nu huskede jeg det. Du skal ikke lede ved mig hvis du en dag mangler ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Lækker en |
|
|
Det bekræfter vidst at jeg engang skal eje en OX Virkelig lækker fyr du har dig!
Hilsen fra Julie Fog Møller Det er ikke bidet der skal være blødere, men hånden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
"Friday left me fumbling with the blues, and it´s hard to win when you always loose" - Tom Waits
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Han er bare RÅ lækker, og han ved det 
*Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk* Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian  "Man skal ikke gå ned på udstyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wow wow |
|
|
uden tvivl den smukkeste ox i dk  og når hest og rytter er i harmoni og passer så godt sammen bliver det bare endnu bedre  ham kan du ihvertfald være stolt af
Hilsen Louise med drømmehesten Marley pinto/knapstrupper og drengerøven Aslan schæfer/rottweiler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Enig med Louise - smukkeste OX'er i DK! Jeg ville give min højre arm for at knipse ham med mit kamera
Med venlig hilsen Line Madsen Fotonørd med ualmindeligt stort F ) Se evt. mine billeder på: www.Line-Madsen.dk "Take nothing but pictures, leave nothing but footprints, kill nothing but time"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line, den der arm .... |
|
|
skal det så være før eller efter du fotograferer ham? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| læækker |
|
|
Nøj han er smuk! Lækker udstråling og fedt underlag til.ham  det ser godt ud til hans smukke farve
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Han er så vanvittigt lækker, og han skal helt sikker t være far til Zahrahs første følle...vi skal bare liiiige finde en dato... 
Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Svar..... |
| Forfatter:  |
CarolineR |
| Dato:  |
04-07-2013 11:18 |
|
Hvor er han flot, og underlaget matcher ham virkelig godt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smuk.. |
|
|
Han er virkelig en flamme! Han er så betagende smuk!
Rikke med Thor og Fancy Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på
Sov sødt min Katinka
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Charlotte ♥4muler♥ |
| Dato:  |
04-07-2013 23:38 |
|
wow Smuk smuk hest. Hvad hedder hans farve er han sodrød? Vh Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Tusind tak for alle jeres dejlige kommentar, dejligt i kan li min flammedreng... Har ikke været på computer i noget tid, så derfor jeg ikke har svaret.. Men ja hans farve er også mig en gåde... Han er registeret som helt almindelig rød...
Malene Pedersen www.ejaaz-arabians.dk Jeg lever og ånder for araberhesten! Det smukke ydre og følsomme gemyt, passer perferkt til mig. - to gode unge arabere sælges, kontakt for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lulucljhcl |
|
|
Meget imponerende hest! Sygt flotte farver altså!!
Ejeren af 2 skønheder Marco & Diablo DG "If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong" - Pat Parelli
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget smuk |
|
|
Jeg synes også han er meget smuk, men bliver simpelthen nød til at kommentere din sadel. Den er ALT for lang. En god huskeregel er at bagsvidslen ikke må være længere end hvor det sidste ribben sidder - følg det op til rygraden. Din sadel lægger vægten helt ud på lænden af hesten - og giver altså problemer før eller siden. Det skulle ikke undre mig hvis han skal gå med en 15,5-16 tommer sadel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|