Godaften alle HN'er
Nu er det vidst på tide at jeg præsentere min nyeste hest.
I september 2012 fik jeg tilbuddet om at købe Renka af min søster, de to kunne ikke rigtig finde melodien, og da jeg havde undervist min søster siden renka var 4, så kendte jeg hende ret godt og sprang til.
Således så hun ud med min søster forår 2012
efter en vinter med mange nedture, og knap så mange opture, har renka og jeg endelig fundet melodien, så forår 2013 var hun ude og gå hendes første C-stævner med bla. 65 i sin første la1 og 66 i sin første la2
nu ser hun således ud.
Hun kan til tider være meget vågen, og indtil for nylig kunne hun ikke fordrage at gå med andre på opvarmningen, så de foregik et afsides sted, eller i skridt.
For 14dage siden drog vi til stævne i rødekro, hvor hun pga. skybrud og strømafbrydelse fik 5min opvarmning til LA2, som hun gik til 71,55% og klar vinder af klassen, 2. pladsen fik 68%, bla. et 8 tal for gang.
Den lille usikre hest som jeg lærte af kende da hun var 4, er nu blevet til min rigtige gode ven og kammerat, jeg nyder hver en ridetur og til august er vores la5+mb0 debut planlagt.
Hvad siger i til min nye hest 
De fleste kender mig jo nok sammen med ham her
Som desværre har måtte holde total ridepause siden vinter, pga. dårligt smedearbejde, men vi er igang med genoptræningen, og vender forhåbentlig tilbage til vinter.