******* Inden i læser videre - Langt og mange billder ********
Åha ja... Det er jo snart lææææææænge siden vi har skrevet en opdatering, og det er der mange gode grunde til - men kort og godt, det går os rigtig rigtig godt!
I vinters har jeg gået og tænkt meget, om det ikke var ved at være tid til at prøve noget nyt, end at stå på Ballerup Rideklub hvor jeg startetde til ridning den 1/12-1993 5 år gammel..
En svær tanke men som pressede sig mere og mere på!
1. april var jeg afklaret, og den 25. april flyttede jeg Fiona fra BAL ud til Troldestalden i Ledøje, totalt dejligt sted, med så søde mennesker, og Jørgen og Annette som ejer stedet er bare så fantastiske..!
Her den dag hun ankom.
Fiona har fået meget mere ro på, og er så meget mere "på" i ridningen, det er jo logisk efter at være kommet fra 100 heste, til kun 20. Vi har fået mere plads til at træne på da der ikke er lige så meget rift om ridehallen/banen 
Derudover er det blevet til nogen ikke mindre end fantastiske skovture, bl.a. med svømning i badesøen, ej hvor vi hygger, men samtidig er vi seriøse og rider mange stævner, men skovture sker minimum 1 gang om ugen, gerne 2!
Til første stævne efter vi var flyttet blev faktisk allerede efter 14 dage, da Fiona fra dag 2 af opførte sig som om "her har jeg da boet hele mit liv"
Aften træning på banen
Stævne på Kildebrønde, en 1. plads.
Nyder udsigten fra sin boks
Så gik vi igang med noget mere træning, og flere skovture..
Da vi kom op til vores eleskede underviser Stine Lyngsø og jeg satte frem i trav udbrød hun efter kort tid "nu har jeg godtnok kun set hende trave en ½ langside, men hun er bedre gående end nogensinde før"
Og det er rigtigt, det er som om jeg har fået en helt ny hest med meget mere gå lyst, meget mere overskud, mere sving, mere bæring, og ja, hun er bare så sej.
Så tog vi til stævne lige for enden af vejen (ca. 1,5 km) - i regnvejr...
Min LA1 kiksede, fik bl.a. et stejl i min indridnigs parade da hun kikkede på det farlige telt....
Vi endte som første uplacerede.
Så red vi vores første LA2, Fiona havde så ikke tid til at vente på at hegnet blev åbnet, så hun valgte at springe ind på banen... Jeg tænkte åh nej!!!
Men men men, det gik faktisk fint, til trods for et changement, lidt uro i tbt. og et hop til siden, red vi til 65,66 % og fik en 2. plads jeg var meget stolt!!
Vi skulle så prøve det der med at være afted 2 dage i træk, så vi tog på Hvidovre i en enkelt LA1
Hun var træt oven på en dag i regnvejr, og 2 klasser, og det bar programmet lidt præg af, men ellers lykkedes det, det blev til 67,308% og en 2. plads, igen var jeg meget stolt
Så holdte vi lige lidt pause hvorefter turen gik til Stevnsbogaard, hvor vi fik en 3. plads i LA1 med 65 % til trods for hun så farlige "løver" i det høje græs rundt om banen, her holder jeg på vi har fået den sjoveste præmie nogen sinde!!!
I en taske fra Dansk Bold Union "dages spiller" lå der to pakker Ota Solgryn og en pose heste bolcher og et gavekort til Horze, super fed præmie og mega hyggeligt stævne tak SBGR
jeg har desværre ikke fået lagt billeder ind fra selve ridtet, ligger på farmands kamera
Så en pause igen og så på Vestegne sidste weekend for at ride individuelt Vestegns Mesterskab, det gik det så totalt galt på vejen, vi blev forsinket pga. at rampen faldt ned da vi kørte totalt i chok!!! Men Fiona tog det med ophøjet ro, og stod helt stille, nå vi kom der ud, tjekkede hende, og jeg endte med at sidde på hende 15 min før jeg skulle på banen, jeg tænkte nåååår ja, vi tager det som træning, og vi fik nogle fejl, helt klart, hun var ikke ordtenlig på plads, og lidt spændt, men vi red til 65,67 % så jeg var sq stolt af hende.
Så havde vi 2½ time mellem vores ridt, så kom hun i trailer, jeg var spændt på om hun ville, men ville hun gerne - det er jo Fiona <3
Og så gik vi ind og red igen til 66,92% og en 4. plads
ret fint da hun var træt.
Så var jeg afsted igår, hvor vi tog på Brøndby Ny, og der kom vi om i traileren til en hest der havde formået at hive 2½ transport gamacher af sig, og trådt på sig selv, og trådt en sko af sig - dejligt min mand er smed!!!!
Så han fik fluks sat skoen på, vi løb lige et par ture op og ned af asfalten for at være sikker på hun var helt iorden, og det var hun, så op i sadlen og ind og varme op - godt vi kom i god tid!!!
Vi red LA1 ti 66,928 % vores indridnings parade kiksede, da hun troede hun skulle lave tbt.
og så fik vi lige et byt...
Så red vi LA2, hun var træt og kunne godt ha brugt lidt mere energi, men pænt stabilt program, og mit galop program og travøgning var det bedste, vi blev belønnet med 68,448%
Roset og kritik
Jeg er så imponeret over den hest! <3
Desværre heller ingen billeder fra dette ridt, men det var så lige en lille opdatering på hvordan det går med os 
Fiona siger tak for denne gang og vil spise noget wrap 
Ps. bare rolig, hun går på fold med sine 3 veninder fra 11-18 hver dag

Jeg er bare ikke så god til at få taget fold billeder