Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Nyt eventyr i vente!
Forfatter: 
Dato:  23-06-2013 02:06

Jeg har efterhånden brugt halvandet års tid med Golani og må nu erkende at det ikke er fair at bruge mere tid på at gøre ham til ridehest. Det er hårdt at indrømme og har efterhånden taget noget tid, men jeg må se i øjnene at han ikke bliver en ridehest.

Derfor har jeg taget beslutningen om, at han skal ud til en familie og være hyggemusse, men hvis jeg ikke finder det rigtige sted, så vælger jeg aflivningen for ham. En død hest lider ikke og jeg tør ikke risikere min elskede basse kommer ud til nogen der forsøger at ride på ham eller at han ender som kastebold.

Billede

Kæreste og Golani

Jeg holdte på, at jeg skulle absolut ikke have hest igen, det var jeg færdig med. Jeg kunne muligvis finde en hest at ride på engang, men ellers var jeg FÆRDIG med det der hesteri!

... I nogle dage havde jeg sovet med lyd på telefonen og tjekket til Sheila-Marias Canyon en enkelt nat og nogle gange i de sene nattetimer, for jeg ville meget gerne med til Canyons foling.

D. 13 juni, på min mors fødselsdag, fik jeg dog en opringning fra Sheila-Maria der lød på "SKYND DIG UD I STALDEN, CANYON HAR FOLET MEN DEN HAR END IKKE REJST SIG ENDNU!!"
Aldrig er jeg fløjet ud af døren så hurtigt og min søde kæreste der ellers var igang med at lave aftensmad måtte simpelthen spise selv :p

Det smukkeste hoppeføl så dagens lys. Jeg vidste allerede før hun var født, at hun var til salg, men jeg kunne ikke heeelt slippe tanken omkring hende.. Da kæresten, Sheila-Maria og Staldejerne også begyndte at snakke om at jeg da burde købe det føl.. så tog tankerne til og vupti, da følle var en uge gammel måtte jeg sige JA til at hun skulle være min.. og nu sidder jeg ved siden af en underskrevet kontrakt... Så nu er det officielt.

Jeg ejer Apocalypse af Schade og glæder mig til at se hvor vi så kan ende henne.

Mor: Wild Canyon Girl, DV
Morfar: Blue Hors Romanov, DV
Far: Troja, PINTO

Billede

Billede

Billede

Billede

Camilla med
Golani Magen & Bonté Limbo

www.kogevejenshestepension.dk
www.olafsvellir.is

6
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  23-06-2013 10:03

Håber du finder et godt hjem til Golani, så han kan blive hygget med og nusset om, med en masse kærlighed iblandt :-)

Hvis ikke det lykkedes, er din beslutning helt rigtig, det tager jeg hatten af for

Tillykke med din nye følle :-)

Hun ser rigtig fin ud, og med skønne pletter :-)

Med Venlig Hilsen

EVa

Nu med Raypawers A-speranza <3 <3 <3

D.21/1-2002 til D.14/2-2012

<3 <3 <3 Hvil i fred min kære Chapper .. <3 <3 <3

Udstyr sælges, se annoncer under min præsentati ...

1
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-06-2013 10:22

Tillykke med den smukke lille farvelade, hvor er hun bare fin

Trist med Golani, men sådan er det nu engang med de kære heste og jeg håber du finder det rette hjem til ham og hvis ikke at han får en god tur over regnbuebroen

*Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

Calypse pigen
Forfatter: 
Dato:  23-06-2013 14:22

Stort tillykke med Calypse føllen :) Jeg er så glad for at det igen er lykkedes mig at sælge føl til en veninde, så jeg kan følge hende helt tæt på :)

Glæder mig til at se hende udvikle dig :)

Med venlig hilsen Sheila-Maria, Canyon og Cayenne :o)

Gemt i hjertet <3

Elmelys Lady Ruwena, Tågerod's Renee, Sikaline Langagergård.

0
0
Svar på denne tråd

ø.......ø...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2013 23:01

Tak for jeres kommentarer, både til Golani og Apocalypse ;)

Jeg er glad for, at folk er forstående mht. Golani, for det har ikke været en nem beslutning. :'(

men det er sådan tingene nu engang er.

Mht. Calypse, ja så tror jeg, at det bliver et helt fantastisk eventyr og en helt speciel oplevelse at have hende helt fra ny. Jeg glæder mig!!!

Sheila-Maria, tak for jeg måtte købe hende og jeg glæder mig til at dele eventyret med dig! Tak endnu engang!

Camilla med
Golani Magen & Bonté Limbo

www.kogevejenshestepension.dk
www.olafsvellir.is

1
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  24-06-2013 12:21

Stort tillykke med købet af føllen. Hun er så fin.. smukke farver

Rikke med Thor og Fancy

Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på

Sov sødt min Katinka

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-06-2013 15:47

Sikke en masse tastefejl i mit andet indlæg :P Jeg glæder mig naturligvis til at se hende udvikle SIG (ikke dig), selvom i nok begge to vil udvikle jer :P

Med venlig hilsen Sheila-Maria, Canyon og Cayenne :o)

Gemt i hjertet <3

Elmelys Lady Ruwena, Tågerod's Renee, Sikaline Langagergård.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider