Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Picasso´s Hest
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 13:12

Hejsa,

En gang imellem tager en gruppe ryttere herfra forskellige steder hen for at prøve nogle nye heste og se et nyt område. Altid dejligt med en sådan outing .

Nå men vi var afsted for en uges tid siden og en af hestene var denneher vallak - som hurtigt fik tilnavnet Picasso´s hest.

Han var god og kær - og dejlig som dagen var lang, omkring 175 vil jeg gætte på, og totalt firkantet. Bagfra var han en firkantet - ryggen var flad og kroppen som kan ses - ret firkantet.

Billede

Billede

På vejen hjem gik snakken selvfølgelig om ham - om han var født sådan, et uheld eller det bare var dårlig træning - eller en kombination.

Må indrømme at jeg var ret fascineret af ham, især fordi når han var i bevægelse - var han faktisk ret .... elegant .

Ville bare lige vise billederne, da jeg som skrevet virkelig var imponeret af ham.

hej igen

Tine

*** Små fødder sætter også dybe spor ***

Feriehuse og rideture i Toscana - www.VillaStabbia.it

1
0
Svar på denne tråd

123...
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 14:57

Det er da en Gelder, de skal se sådan ud. De er ikke ligefrem kønne, men de er gode brugsheste

Alltid med en

Appaloosa

Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

Skrivefejl? Ret mig gerne, jeg er nordmand.

0
0
Svar på denne tråd

Helt sikkert
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 15:17

en gelder eller gelderblanding, men den kunne nu godt have en bedre overlinie med korrekt træning.

Lipizzanere til salg:

* Rolig,barok type,vallak f.2009,ryttervant,157 cm

* Lipizzaner/DSP-hoppe,7 år,155 cm,tilredet

Begge er trafiksikre og turfornuftige.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  14-06-2013 15:21

Vil kalde ryggen for elendige ryg muskler, eller rettere ikke eksisterende rygmuskler.

Christina fra http://www.hestemund.dk lavede for et par måneder siden et video indlæg, omkring ryggen og rygmuskler hvor hun illusterede hvordan en ryg bør se ud og hvordan den ser ud hvis hesten ikke har rygmuskler.

Og det er overstående et prakt eksempel på, har selv en som også har sådan en ryg grundet lang tids stilstand, ondt og dårlig ridning tidligere i livet.

Nedstående er fra videoen nr. 1 er en god ryg, nr 2. er en dårlig ryg. Overgangen skal være glidende, ikke et hak ned.

Billede

Nu meget eget ponydyr

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider