Tirsdag aften omkring 20.30 læssede jeg Dejó på bilen, hentede min mor og sammen drog vi til Renswoude i Holland for at få redet en vigtig kvalifikation CCI2* (lang international 2*)
Vi ankom ca 11 timer senere.
Onsdag aften var der vettjek for min klasse. Vi gled direkte igennem.
Torsdag formiddag stod det på dressur. Og ja mod dumhed kæmper jo selv guderne forgæves. Jeg havde en fejlridning og det hele blev alt alt alt for spændt- SUK. Vi sluttede som nr. 31 ud af 36.
57,5 straf
I får lov at nøjes med et enkelt billede
Fredag red de andre danskere dressur. Dejó og jeg havde hviledag, så vi red bare lidt daglig træning.
Lørdag blev det endelig terrændag.
Den alm 2* gik før min klasse og det stod ret hurtigt klart at der var en rigtig rigtig dum serie af spring i vandforhindringen. 9a, b, c og 10. Hestene kunne slet ikke vurdere dem.
I min klasse fjernede de spring 9b for at gøre det nemmere, men det var stadig noget @!#$.
Spring 6b var et stort udspring i vand - Dejó sprang det sidste år, men i år var der en lidt lang afstand derhen fra 6a, og eftersom der var et alternativ på 6b som var væsentlig nemmere og ikke meget mere tidskrævende så tog jeg det.
8a, b, c som var en coffin havde også et alternativ på spring a. Jeg blev rådet til at ta alternativ der, så det gjorde jeg.
Det kan godt være at det lyder lidt pivet eller slapt, men den her kvalifikation var ret vigtig, og jeg gad simpelthen ikke lave fejl for derefter at skulle finde en lang 2* mere et sted. Samtidig så slider det jo altid mere jo længere man rider og eftersom den lange er en del længere end den korte så er det jo om at spare på dem.
På opvarmningsbanen. Den rare official er ved at informere mig om at spring 9b er taget ud og han holder Dejó så jeg kan samle mit hår der er gået løs.
Og så er det ud af boksen
Nr 1.
6a. Både den gule og den alm kævle er spring 6a. Så springer man den ene eller anden retning alt efter om man vil på direkte eller alternativet.
6b (alternativet)
9a (hvor 9b blev taget ud)
9c og så to galopspring godt frem
og op over 10.
Jeg tror springet bliver så dårligt for langt de fleste af hestene fordi de ikke kan bedømme at springe forhindringen som er højere end landingen, som er højere end afsættet. Det hele er i 3 niveauer.
Det var et @!#$ spring
Jeg kom, som størstedelen, ikke ret godt op. Dejó var en gutterhest og gjorde hvad han kunne.
Men jeg blir ærgerlig når man på forhånd ved at man med 90% sikkerhed komme til at "hæve på kontoen" for hestens goodwill og kammeratskab.
Men så er det jo godt at man har sparet en masse gode spring op på kontoen i forvejen.
Toget
Og jernbaneoverskæringen
Hestevognen
Og wrooooom......
Derefter bliver man modtaget i mål af sin gode veninde der hjælper med at få udstyret af Dejó og få ham kølet ned. Så er det en smut til pulstjek ved dyrlægen og mønstring og derefte ned til stalden og få is på benene og blive vasket godt af.
Dejó står med is en times tid. Bandageret i tubegaze. Om natten får han sine CeraTex staldgamacher på.
Bagefter var det min tur til at modtage Hanne og Arami i mål efter deres 3* ridt. Til afkøling, dyrlæge og is
Her under Dejó iklædt sine CeraTex staldgamacher som han har fået sponsoreret af DivaHorseCare og jeg har min GPA dressurkjole på sponsoreret af HERI Helsinge
Vi sluttede med 2 sek tidsoverskridelse 0,8 straf.
Søndag dansede alle danskere igen gennem vettjek og så var det ridebanehop-tid
I stævnestalden. Gør klar til ridebanhop sammen med min mor. Salza giver Dejó peptalk.
På vej til opvarmningsbanen
Up next
Så er det sq os
Hop Dejó
Altid glad
Den sidste
0 fejl på forhindringerne, 4 på tid. totalt 62,3 straf. = 9 plads med præmie og dotering 
Alligevel godt avanceret fra nr. 31 om torsdagen.
Os med præmie
Min fantastiske hest. Jeg er ham dybt taknemmelig for alt det han giver mig af ham selv.
He's Amazing
Næste opgave er DM i Juli i Bernstorffsparken og på banen i Høsterkøb. Indgangen er gratis hvis nogen har lyst til at kigge 
Video