Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Dressurtræning - Nu får I lov at se med.
Forfatter: 
Dato:  07-06-2013 20:31

Godaften :)

Ja, nu skal det altså være! ;) Der er jo blevet efterspurgt lidt video af "min" dejlige, dejlige hest herinde, og jeg har lovet og lovet at det nok skulle komme - og det gør det så nu! Selvom jeg faktisk har gået og udskudt det lidt hele tiden med at vise video frem herinde igen.

Ikke fordi jeg ikke kan tåle at høre jeres meninger og modtage kritik - men simpelthen fordi jeg synes der er kommet en tildens til (hvert fald for nogle - måske kun i deres underbevidsthed) at der forventes at se fuldkommen fejlfri ridning, og så langt er jeg altså ikke lige kommet

Men nu forsøger jeg, selvom min ridning ikke er fejlfri, og hesten er fortsat ung, urutineret og en meget følsom og sensitiv hest! :)

Men hvis ikke I alle sammen lige ved det, så drejer det sig om denne super skønne, dejlige, fantastiske og helt specielle hest:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Han er 5 år gammel, efter Blue Hors Hotline og med Akatschi til morfar. Han har stort set ikke været redet siden han som 3 års blev tilredet og fremtil jeg fik lov at fortsætte træningen af ham i december måned 2012 :)

Vi træner en masse på at få ham til at søge frem med næsen og strække halsen, få mere bæring og rummelighed i specielt traven, og så er vi netop påbegyndt indlæring af overgange fra galop til skridt (som I kan se på videoen) og fra skridt til galop :)

Video: Dressurtræning 06062013, undervisning Noagård.

I er selvfølgelig som altid velkomne til at komme med jeres mening, og jeg er klar til at lytte på jeres ris/ros, kritik, råd, meninger osv. osv.

Håber I kan li' ham, det kan jeg i hvert fald

Fortsat god aften :)

www.biancahvolboll.dk

Læs alt om Mig, Maestro, Shulay Gold Fever,

og selvfølgelig meget meget mere! ;-)

11
1
Svar på denne tråd

video.....
Forfatter: 
Dato:  07-06-2013 22:20

Meget meget lækker hest, ingen tvivl om det.. Ham må du bestemt gerne blive ved med at vise mere fra :D

Det forstyrrede dog mine øjne ret meget med dine livlige fødder :P Det ville pynte enormt meget på helhedsindtrykket, hvis du kunne få mere ro på dem i traven! :D

- Julie med Milagro <3

(Mimira - altid i hjertet gemt)

2
0
Svar på denne tråd

bumbum
Forfatter: 
Dato:  07-06-2013 22:23

Hej Julie, tusind tak skal du have! :) Det er altid dejligt at høre!! Jeg giver dig fuldstændig ret i det med mine fødder - ved ikke hvad der er sket, for plejer normalt at side ret roligt, men det sprang selv i øjnene på mig i går da jeg så videoen! Så det er helt sikkert noget der skal arbejdes med, for han er selvgående og mangler ikke energi, så der er jo ingen som helst grund til at side så grimt med fødderne

www.biancahvolboll.dk

0
0
Svar på denne tråd

Smuk ridning
Forfatter: 
Dato:  07-06-2013 23:48

Dejlig hest, lige min type og med en skøn udstråling.

Jeg syntes du sidder utrolig flot på en hest (måske nok lidt urolig underschenkel, men hvis det ikke er sædvane, er der jo heller ingen problemer her) Flot og sympatisk ridning.

Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham,

- et stort hestemenneske kan høre hesten hviske,

men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger!

1
0
Svar på denne tråd

bianca
Forfatter: 
Dato:  11-06-2013 17:05

Marianne: Tusind tusind tak, det er dejligt at høre :) Jeg synes ikke selv jeg plejer at sidde så uroligt med underschenklen, og har aldrig fået det påtalt tidligere - så jeg håber det har været ren tilfældighed den dag her :D

Men mange tak igen! :)

www.biancahvolboll.dk

0
0
Svar på denne tråd

wertykolæ
Forfatter: 
Dato:  11-06-2013 19:59

mums lækker hest :) dejlige bevægelser og pæn og harmonisk ridning, dine underschenkler er du jo opmærksom på så dt gider jeg ikke nævne men du kan godt være stolt af din ridning og din dygtige hest :)

Lækker 5 års islænder hingst sælges, i topform og klar til stævner/kåring skriv for mere info og billeder.

guidede ture på egen hest gives i Dollerup bakker, Guldborgland, Stendal plantage skriv pb ...

1
0
Svar på denne tråd

hhhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  12-06-2013 21:00

Super lækker hest og dejlig type, ham kan jeg godt forstå du nyder at ride I skal nok nå langt sammen

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

Mmmm lækker...
Forfatter: 
Dato:  13-06-2013 08:13

Super smuk hest og ja den er nok lidt følsom (hvis han bare er lidt som sin mor) men er sikker på, at han vil arbejde sin bagdel ud af pelsen for dig. Jeg har ejet hans mor de sidste par år af hendes liv, vidunderlig hoppe, kan se, at han ligner sin smukke mor både i farve - gang og udstråling.

Ham kan du sagtens være både glad for og stolt af

Venlig hilsen

Irene...

0
0
Svar på denne tråd

ny hest!!!!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  13-06-2013 09:19

rigtig fin hest!

dog synes jeg du får ham forholdt lidt rigeligt fortil, når han kun er en 5-års, og har så lidt erfaring som du nævner.

mere frem med snuden, så bliver traven også bedre :)

og måske også en anelse lavere hånd, efter min mening :)

mvh

Eriksen

Margueritten og Västgötaspidsen

¤BLLSL¤

med Västgötaerne

August QQ

og

NILAS

North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012

for altid i mit hjerte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider