Godaften 
Ja, nu skal det altså være!
Der er jo blevet efterspurgt lidt video af "min" dejlige, dejlige hest herinde, og jeg har lovet og lovet at det nok skulle komme - og det gør det så nu! Selvom jeg faktisk har gået og udskudt det lidt hele tiden med at vise video frem herinde igen.
Ikke fordi jeg ikke kan tåle at høre jeres meninger og modtage kritik - men simpelthen fordi jeg synes der er kommet en tildens til (hvert fald for nogle - måske kun i deres underbevidsthed) at der forventes at se fuldkommen fejlfri ridning, og så langt er jeg altså ikke lige kommet 
Men nu forsøger jeg, selvom min ridning ikke er fejlfri, og hesten er fortsat ung, urutineret og en meget følsom og sensitiv hest! 
Men hvis ikke I alle sammen lige ved det, så drejer det sig om denne super skønne, dejlige, fantastiske og helt specielle hest:
Han er 5 år gammel, efter Blue Hors Hotline og med Akatschi til morfar. Han har stort set ikke været redet siden han som 3 års blev tilredet og fremtil jeg fik lov at fortsætte træningen af ham i december måned 2012 
Vi træner en masse på at få ham til at søge frem med næsen og strække halsen, få mere bæring og rummelighed i specielt traven, og så er vi netop påbegyndt indlæring af overgange fra galop til skridt (som I kan se på videoen) og fra skridt til galop 
Video: Dressurtræning 06062013, undervisning Noagård.
I er selvfølgelig som altid velkomne til at komme med jeres mening, og jeg er klar til at lytte på jeres ris/ros, kritik, råd, meninger osv. osv. 
Håber I kan li' ham, det kan jeg i hvert fald

Fortsat god aften