Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Første stævne i 18 år
Forfatter: 
Dato:  03-06-2013 23:26

Tjah hvem skulle have troet det, men jeg tog mig sammen og meldte sørme til et stævne i en LC2. Programmet har jo ændret sig siden jeg sidst red det for mange år siden.

Ugen op til forløb dog ikke helt optimalt, da jeg blev sparket på hoften om tirsdagen så jeg knap kunne gå. Men med lidt doping (smertestillende) gik det alligevel.

Jeg havde absolut ingen forventninger andet end jeg håbede at vi kunne gennemføre uden at blive buet ud af banen

Men prinsessen opførte sig så pænt på trods af det var hendes debut på stævnefronten. Vi lagde os i midten af feltet med procenterne 57,4. Dommeren var helt fair og har givet en grundig kritik, så der er noget at arbejde videre på. Jeg er så stolt af min lille hest og det har helt sikkert givet mere blod på tanden. Hvem skulle have troet det efter så mange års stævnepause

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Mvh Anja

10
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-06-2013 07:12

Sådan!!!!!! Super godt gået, og et kæmpe stort tillykke med den fine debut efter alle de år !!!! Sikke dog en smuk, smuk hest du har dig. Elsker den dybe lød, og billederne er i det hele taget rigtigt dejlige.

Det GIVER nemlig blod på tanden. Jeg tog lige en "pause" på 26!!!år. Uha, det var nervepirrende. Deltog på min egen lille Oxèr som jeg selv har tilredet og uddannet, og hun var dermed (også) debutant. Vi red til 62 procent og sluttede i den rigtigt gode ende af et felt på 23, så vi var heller ikke til at skyde gennem.Jeg skal også ud at prøve noget mere, men ja ja...det haster ikke..

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

1
0
Svar på denne tråd

Dejlig....
Forfatter: 
Dato:  04-06-2013 09:51

Skøn hest

Små fødder sætter dybe fodspor.......

1
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-06-2013 11:00

Dejligt, at du kastede dig ud i det. Og smuk hest

1
0
Svar på denne tråd

tusind tak
Forfatter: 
Dato:  04-06-2013 22:56

for roserne af min hest. Carola har faktisk fødselsdag imorgen og bliver 9 år.

Billede

Og nu har jeg besluttet mig for at melde til endnu et stævne, er der andre der ligesom jeg, er kommet ud af starthullerne

Mvh Anja

3
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-06-2013 07:35

Hvor er det sejt! :-) og ikke mindst inspirerede!

Skal selv være stævne re-debutant på lørdag :O og hver gang jeg kommer i tanke om det, ja så er jeg MEGET tæt på at melde fra! ;-) særligt efter de sidste par dages træning, hvor hesten synes at han lige skal afprøve mig (læs: stopper midt i programmet, uanset hvad jeg gør) :-S

det er mit første 'rigtige' stævne udover dengang man red rideskole pony games (ca. 15 år siden!) og så er det på delvist på udebane :-)

åhh har helt ondt i maven nu :-) men forventningerne fra min side er skruet HELT ned, hvis jeg kommer på banen så har jeg nået målet og hvis vi gennemfører til mere end 50% så er det super godt klaret! :-)

Med venlig hilsen

Janni

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-06-2013 14:31
Fedt at du tør Janni. Kæmpe pøj pøj herfra. Du må endelig update på hvordan det gik. Mine forventninger til næste gang er at jeg kan huske hele programmet og jeg rider bedre frem. Var en anelse for fokuseret på at have kontrollen, da jeg havde set mange af de andre flippe ud over dommerbilen og træerne i hjørnet. Jeg kunne heller ikke lige pludselig huske hvor jeg skulle lave overgang til trav efter skridt skråt igennem. Men det kan jeg næste gang.

Mvh Anja

2
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-06-2013 06:29

Så blev stævnet overstået i går, og det gik rigtig fint! :-)

Jeg havde ellers en skidt mavefornemmelse i opvarmningen.. Vi varmede op på springbanen, så Kenzo kunne ikke helt forstå at han skulle lave dressurøvelser og ikke bare fræse over springene, så han teede sig noget så forfærdeligt, men da første hov ramte banen, ja så blev han en HELT anden hest.koncentreret og klar på dressur :-)

vi red LC1 til 62,71%, og det havde jeg altså ikke lige regnet med :-O

det betød også at jeg ikke helt fattede det, da jeg fik en 4. Plads og en roset :-)

Og min underviser red ham i en LB3, og der snuppede de selvfølgelig 1.pladsen :-)

iihhh hvor er jeg bare mega glad og stolt - selvom der var nogle dumme fejl! ;-)

Med venlig hilsen

Janni

2
0
Svar på denne tråd

grøn er håbets farve
Forfatter: 
Dato:  09-06-2013 21:48

eller hvordan det nu lige er. Men ej hvor fedt at høre og stort tillykke. De dumme fejl er du klar over og det betyder jo at du har noget at træne videre på.

Og hvor flot med en 1.plads med din underviser, så kan du se hvad du har i vente . Er der nogen der har taget billeder af jer??

Mvh Anja

1
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-06-2013 22:47

Ja har lige fået udloddet nogle af dem :-) desværre har jeg ikke fra selve ridtet, da det blev optaget på video :-)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Med venlig hilsen

Janni

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-06-2013 21:57

Iihh hvor er i fine med grønt, selvom han også ville se brandgodt ud med blå eller rød .

Tak for kigget.

Jeg skal starte på søndag, puha 2 stævner på en måned, det havde jeg ikke troet at jeg turde for bare et år siden.

Mvh Anja

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider