|
|
| Se hvad jeg har fået :D |
|
|
Hej  Se hvad min lille Lux spyttede ud her til morgen  Har altid tænkt at han bare ville sluge løse tænder, men nææ nej 
Vh Anja. <3 Luxus dyret LUX <3 R.I.P Ozzie - Min stjerne <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ej hvor specielt. Den må du være glad for. Det er første gang jeg ser en hestetand udenfor hestens mund. Gad vide hvor meget sådan en tæller for, hvis man lægger den under puden 
Mvh. Lykke *Proud owner of Pearl of Justice* Tennessee Walking Horse VENTER FØL TIL JUNI *If love alone could have saved you, you never would have died* R.I.P Dixie!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg er meget glad  Den er puttet i en frysepose indtil videre, for den stinker helt vildt  Min moster mente at der ville ligge en masse kg gulerødder, så jeg nok ville få hold i nakken 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
|
|
... en lille fortand fra min første hest  Kog den af i en lille gryde, så evt. bakterier dør og rester af tandkød fjernes.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Babydyr |
|
|
Iiih, det er så hyggeligt med det kære babyer der er ved at blive voksen. Inca tabte nogle af sine fortænder her i foråret  Jeg fik dog ikke æren af at få dem ud, også selvom jeg hev og rokkede i den ene der sad løst - bare ikke løst nok, tilsyneladende.. øv !  Tandlægen fjernede en løs kindtand, men det tæller ligesom ikke på samme måde  Hvor gammel er Lux?
Ryggen op, måsen med og så rider vi af sted ! - hvorfor ride med bid, hvis man kan ride uden? "Det' dejligt, bedstefar !"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tænder |
|
|
Jegt har også et par tænder fra min 3års. En fortand og en kindtand. Fortanden røg ud da han tog en bid af en balle hø da jeg trak ham hen af stald gangen. Kindtanden røg ud mens jeg var ved at strigle ham på staldgangen.
Hilsen Lonni The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now Med hestene Claire e. Churchill Landianos-ø e. Tailormade Lancelot www.EnggaardenMorum.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Den blev kogt og renset i aftes  Jeg synes det er sjovt at gemme dem. har altid håbet at jeg kunne få en på et tidspunkt  Lux bliver 3 år d 23 August 2013 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har også en. |
|
|
Jeg var også heldig at få en fra min hest da den var 3 år. Den har jeg fået lavet til en slipsenål jeg bruger til stævner, den er jeg super glad for 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hehe ja det er ski lidt sjovt når de taber tænderne og at man ligefrem finder dem! Jeg har egentlig 5 fra Fabi som han har tabt... Og heldigvis fandt jeg dem...
Og min dejlige dreng blir jo 13 år imorgen.. Har tænkt på at få lavet smykker af hans tænder.. Ku være lidt sjovt at ha!
Golden Fabia - Min stjerne Skovlys Alanta - Min smukke Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3 Undervisning tilbydes i Vendsyssel. Evt på Sindal Rideklub. Skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Slipsenål var da os en sød ide  Ej karina hvor har du mange FEDT! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har også en veninde der har fået lavet en halskæde samt en ring hvor hendes hests tænder er sat ind i smykket.
Det må siges at være et helt specielt minde 
Mor til skønne Casper 17.04.08 og Cecilie 11.11.11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Så fiiin...Tillykke med den fine "bis-tand"  Jeg har tre af Zahrahs kindtænder...alle spyttet ud til ære for mig  En af gangene var ret spøjs. Jeg havde, som så ofte før, taget en pose gulerødder med ind i boksen til hende, satte mig på gulvet, og så skulle der smovses. Zahrah nød det og gnaskede på livet løs. På et tidspunkt stikker hun mulen ned i posen og undersøger om der er flere...hun bliver stående lidt...helt ubevægelig og trækker så hovedet tilbage. Jeg krøller den "tomme" pose sammen, for at vise hende at der ikke er flere guller, men kan pludselig mærke noget hårdt i bunden..og ja, damen har sørme kvitteret for gulerødderne med den smukkeste, snehvide og meget, meget tyggeflade mønstrede kindtand...den pæneste af de tre jeg har . De andre to fandt jeg i henholdsvis hendes krybbe og vandkop..  Mine ligger foreløbigt i mine gemmer...mine VIGTIGE gemmer, indtil den dag jeg ved hvad de skal bruges til... 
Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Åååh, jeg vil altså også have en tand, og jeg er jo heldig at vi lige har fået føl.
Nu må jeg lige høre, hvornår skifter heste egentlig tænder. Det har jeg slet ikke styr på. Kan se flere skriver omrkring de 3 år.
Mvh. Lykke *Proud owner of Pearl of Justice* Tennessee Walking Horse VENTER FØL TIL JUNI *If love alone could have saved you, you never would have died* R.I.P Dixie!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hvor spøjst... Rengør den og kom den i en kæde/snor om halsen. Så skal der nok være mange, der spørger, hvad det da er for en speciel sten. 
~ Sandra & Tess. Undskylder mulig møgirriterenhed. What a massive responsibility, being a moral creature.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Har hørt flere der har fået lavet halskæder Jeg ved endnu ikke hvad der skal ske med den, men den skal klart gemmes  Hver gang han får mad, så står jeg og lurer i spanden, om der skulle ryge en mere ud  Jeg ved faktisk ikke hvordan det er med tandskift og alder osv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tandskift |
|
|
De skifter løbende deres tænder. Læste nemlig om det da jeg havde Inca. Disse billeder viser det ret godt 
Ryggen op, måsen med og så rider vi af sted ! - hvorfor ride med bid, hvis man kan ride uden? "Det' dejligt, bedstefar !"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ej hvor sjovt, fedt billed 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ddgsgdsdgsdg |
|
|
Den ville da være super flot, hvis den blev forsølvet som vedhæng til en halskæde g
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Se lige hvad der så skete i dag  Så nu har jeg 4 tænder fra ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænder |
|
|
Har også en tand fra Fiona, hun stod på staldgangen og stod og nulrede helt vildt med sin mule, så satte jeg hånden hen så hun kunne nulre min hånd (synes hun som regel er rigtig hyggeligt) og så spyttede hun en tand ud 
Hilsen Maria Nu med Enghavens Fiona <3
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|