Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Dressurtræning
Forfatter: 
Dato:  11-05-2013 20:57

Jeg tror sidst jeg lavede et opslag herinde var da jeg ville fremvise min nyindkøbte ranglede pjuskede 2 års hest det er så ved at være nogle år siden, og i dag fylder Webster 5 år.

Så i dag vil jeg fremvise lidt nye billeder vi har fået taget, og ikke mindst vove pelsen og vise ridebilleder for første gang.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Og der skal roses når man er dygtigt :)

Billede

og lige et møsse billede til sidst

Billede

Tak fordi i gad at kigge med

Vi er langt fra perfekte, men vi gør hvad vi kan, og ville da blive glade for en lille kommentar

9
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-05-2013 22:15

Skønne billeder, og så ser ridningen ganske fornuftig ud, der er selvfølgelig ting der kan forbedres, men det skal der jo være og overordnet ser det rigtig fint ud

Er helt vild med billede 2...

* Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

Skønne billeder
Forfatter: 
Dato:  11-05-2013 22:29

Som jeg gætter på Camilla har taget ? Dejlig stemning, flot equipage og meget smuk hest.

Det skal nok blive rigtig godt - ser ud til at der er god harmoni i specielt galoppen.

Mvh. Juliette

Bedækning tilbydes i 2012 ved palominohingsten Shulay Gold Fever; EU-godkendt, kåret i PSA og kåret som DK's første og eneste sportsaraber-hingst.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-05-2013 07:13

Puuha, en lækker basse du har der!!!! Skøn, skøn bygning og vildt dejlige billeder!!!! Ridningen synes jeg ser dejlig sympatisk ud. Igen...lækker, lækker hest!!!

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-05-2013 08:02

Hvor ser det godt ud :-)

Og sikke en lækker mule du har ;-)

Med venlig hilsen

Janni

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  12-05-2013 09:51

Sikke nogle kanon gode billeder! :)

Det er en rigtig dejligt hest du har, så du kan da bestemt sagtens vise ridebilleder frem en anden gang! ;)

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

takker :)
Forfatter: 
Dato:  12-05-2013 14:03

1000 tak for jeres søde kommentare

Jeanette ?Klitgaards Mr Bigb: ja der er helt sikkert ting der kan forbedres og vi arbejder hårdt på sagen han er en ung herre med sine egne meget stærke meninger om tingene til tider, og jeg er nok en lidt forsigtig rytter så det kan give sine udfordringer en gang imellem, når han har sine rebelske perioder

Richelieu Arabians: det er nemlig lige præcis Camilla der har taget billederne

Zahrah ox 4637, TanjaJanni, Støjer, tak for de fine ord, syntes jo også selv han er lidt af en smuksak, men er nok også en smule farvet som man siger

0
0
Svar på denne tråd

genial..
Forfatter: 
Dato:  12-05-2013 15:52

dejlig ridning! Stille og roligt, godt samarbejde. Og ingen hest, der stritter imod og spænder. Flot. :)

0
0
Svar på denne tråd

Fin fin equipage :-)
Forfatter: 
Dato:  12-05-2013 23:12

Hvor er han fin og hvor er I fine sammen!

Der er bare den der balance og lethed der kun er til stede når hest og rytter matcher hinanden! Fin 5-årig og fin equipage! Og det er, som jeg ser det kun godt, at er lidt rebel i ham... Det får man ofte ret meget ud af... fortsat god arbejdslyst!!

Mette <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider