Hej.
Jeg vil gerne komme med lidt konstruktiv kritik til billederne. 
Du skal passe på med at bruge for høj ISO. Det giver en vis grynethed i billederne og som du ser, er billederne af Tøffe også lidt mere slørede end hestebillederne og samtidig endnu mørkere. Har du taget dem ved aftenstide? Det kunne nemlig forklare det.
Så er det nemlig nemt bare at sætte ISO op og dermed stadig få relativt klare billeder, selvom motivet bevæger sig. Her vil jeg dog i stedet anbefale: et stativ.
Lavere lukkertid, lavere ISO - og et stativ. 
Hestebillederne er fine og klare.
Jeg har også en lille kommentar til beskæringen af alle billederne. Et kvadratisk billede med motivet i midten virker som regel ikke særlig godt. Det er stort set altid bedre for øjet, når der er lidt rum enten foran eller bag ved hovedmotivet. Ved en springene hest eller en løbende kanin vil det se flot ud med lidt ekstra rum foran hesten eller kaninen.
Lad mig illustrere med et eksempel:
Her har jeg klippet Eddie ind til at være lidt midt i billedet. Det virker lidt snævert, lidt klaustrofobisk på en måde.
Her har jeg beskåret, sådan så lidt mere af buret er kommet med foran Eddie - det virker lidt mere rummeligt.
Ellers vil jeg da bare sige: fortsæt!
Det ser jo allerede ret godt ud. Det tager lang tid at lære et nyt kamera at kende! Jeg havde nok mit i 3 år, inden jeg fattede de manuelle indstillinger, hehe.
Heidi