Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Isaiiah 2 gang udendørs
Forfatter: 
Dato:  02-05-2013 13:07

Jeg fik lige fanget lidt billeder af min søde 5 års idag. Han har været redet sammenlagt 3 uger på 2 år, senest 5 dage oktober 2012. Igår var første dag han blev redet udendørs og han er bare så flink.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

11
0
Svar på denne tråd

Flot plethest
Forfatter: 
Dato:  02-05-2013 13:18

Er det kendetegnet for knabstrupperen, at den er så dejlig nem og ukompliceret at ride/tilride. Det har de to jeg har haft i hvert fald været.

Meget meget lækker hest du har dig.

Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham,

- et stort hestemenneske kan høre hesten hviske,

men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger!

1
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-05-2013 15:29

Åhhh jeg syntes han er så smækker!!

Tak for kigget, hvor tager han det bare fint

* Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-05-2013 19:37

Hvor er han dygtig :)

Og det er lige sådan en plethest jeg i hemmelighed går og drømmer om, så fiiiin han er ;)

Mvh Janne

Med den mest fantastiske hund, Berneren Nellie!

1
0
Svar på denne tråd

Pletter
Forfatter: 
Dato:  02-05-2013 22:17

Hvor er der mange pletter på de to sidste billeder. ;D

Skøn hest og meget sympatisk ridning. :)

Heidi

~ O Glück der Erde auf dem Rücken der Pferde ~

1
0
Svar på denne tråd

Pletter...
Forfatter: 
Dato:  02-05-2013 22:32

Pletter for øjnene siger jeg bare... Da jeg så Isaiiah på de første billeder tænkte jeg nøj en lækker hest, bygning lige efter mit hoved og super flot farvelade.. Så scroller man længere ned og så kommer der sgu en dalmatiner til syne. Dalmatiner er min absolut nummeret over drømmehunderacer.. Altså hvor jeg misundelig på de to pletdyr der ! :) de er da så skønne!

Vis endelig snart flere billeder :-)

Rikke med Thor og Fancy

Der findes ingen rigtig måde at gøre noget der er forkert på

Sov sødt min Katinka

1
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-05-2013 22:43

Rigtig fin hest.

Jeg må så være den enste der tænker...Ok? Hvorfor i alverden har den været redet så lidt? Må man gerne spørge om det? Men hold da op, "knabberne" sidder jo lige hvor de skal

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd

Tak.....
Forfatter: 
Dato:  03-05-2013 10:07

Tak for de søde kommentarer

Zahrah: Selvfølgelig må du da spørge om det, svaret er ganske simpelt. Jeg har ikke travlt og det er først nu han virker rigtig klar til opgaven. Isaiiah har altid haft brug for tid, han skal ikke presses

4
0
Svar på denne tråd

Bumbum
Forfatter: 
Dato:  03-05-2013 10:52

NÅr jeg en dag får en knabstrupperhoppe igen.,....

Han er bare SÅ smuk

R.I.P Fighter, den smukkeste stjerne på himlen

R.I.P Oxana, du var solen i mit liv

1
0
Svar på denne tråd

lækker hest
Forfatter: 
Dato:  03-05-2013 11:56

smuk smuk hest :) dejligt at han er så fornuftig. Ser ud til at bulen på bringen er forsvndet helt?

Har 21/3 13 fået Cape Town/Contango/Ponticello XX hingsteføl 2013. Næste føl har forv.termin 2/6 Tailormade lancelot/Stravinsky XX

1
0
Svar på denne tråd

ja....
Forfatter: 
Dato:  03-05-2013 16:40
"Bulen" er heldigvis helt forsvundet, men det tog nogle mdr før man ikke kunne se det mere. Han er heldigvis ikke blevet sparket siden, så han lærte nok at holde afstand.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-05-2013 20:16

Se, det var jo en fin hensynstagen til en hest`individualitet. Nogle er self meget mere fintfølende, hvor andre er såre simple og mindre "sårbare" og følsomme at gå til ( deriblandt min egen, som helt har valgt at overhøre rygtet om den varme, følsomme Oxér, og som tager(stort set) alle krav og udfordringer i stiv hov og med cool attitude )

Smuk er han ihvertfald ham din prik. Har efterhånden set nogle stykker af de "knabbere", de seneste år, der har betaget mig og der er din da helt sikkert en af dem..Skønt bygget er han!!!! Den anden der har bjergtaget mig, er en stor vallak ved navn Classic Sensation, og den tredje er herinde og højest bedømt på tværs af køn og racer...kan ikke huske hvad den hedder???!!. Uha, de har alle være ekstremt heldigt byggede. Classic ser jeg så hver dag her i Esbjerg, og den er en af de få heste jeg har mødt, der reelt set ER meget over middel gående ... Så Knabstrupperen, mener jeg, er en af de ting vi her i DK, med rette, kan bryste os af efterhånden.

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd

På tur....
Forfatter: 
Dato:  05-05-2013 12:17

Så prøvede vi lige en tur ud i det blå med Isaiiah, vi havde støttepædagog med men hende havde Isaiiah ikke tid til at vente på, han kunne sagtens selv udforske den store verden.

Billede

Han var kommet lidt foran så han måtte lige vende om og se om konehesten kunne følge med

Billede

1
0
Svar på denne tråd

smuksak
Forfatter: 
Dato:  05-05-2013 21:47

Han er jo bare fantstisk, intet mindre!!!

Godt I er kommet igang igen, glæder mig til at se hans fremskridt:D

Er planen at han skal færdig kåres?

HILSEN CHARLOTTE

du skal ikke forklare noget, du aldrig har sagt!
1
0
Svar på denne tråd

tak...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 08:24
CharDL: Nej han stiller ikke til kåring igen. Han er kastreret da der ikke var interesse fra hoppe ejere for at bruge ham. Så nu nyder han livet som vallak sammen med hans to døtre.
1
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 16:11

Nu har jeg kendt Isaiiah siden han blev født og må jo indrømme, du altid har haft øje for at behandle ham optimalt og give ham den tid han behøver. Fx så var vi ikke enige om, hvor nødvendigt følfoder bestemt måtte være eller hvor meget og lidt han skulle børstes som plag... (Han var ikke interesseret i de der mennesker med spandene -som alle de andre heste løb os i møde!)

Men nu, hvor jeg har fået lov at være førstepilot og kan mærke, hvor afslappet og tilpas han er, kan jeg kun være enig i du har formået at få hans bedste sider frem.

2
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider