Hejsa,
Nu er det ved at være mega lang tid siden jeg har skrevet lidt - men tiden smutter bare.....
Sad og lavede et par sider til vores hjemmeside - og havde lige lyst til en lille pause .... så hvad kunne være bedre end at vise nogle af de sidste billeder her sydfra 
De er lidt blandede - men først lige et par helt tilbage fra januar - der var vi nemlig ved stranden med hestene for første gang - og jeg fandt ud af at det var første gang Zazu så havet..... han holdt sig i pæn afstand hele tiden 
og han fik endda lov til at lave et par sandslotte....
glæder mig til når vi kan andet end skridte...
Med regn dag ud og dag ind - kommer der til tider dette syn, hvor guldet helt tilfældigt er at finde i stalden.
En lille forårsblomst - ulvemund
Mimosaen i fuld flor - billede taget for lidt over en måned siden
Også lidt gammelt - blommetræ i blomst, nu er det æbletræerne som blomstre, pæretræerne er færdige, ligeledes kirsebærerne ... foråret har altid så travlt...
Damen ved vandposten ved siden af vores hus -
bierne har travlt - her ved rosmarin buskene
og så lidt appelsiner. De kom lidt sent i år, og der er stadig nogle tilbage på træet - lige til at spise
To damer som overser vores have
Haven - med vandposten i baggrunden
Beskærings tid - min mand gik i gang med motorsaven
og alle træerne blev pludselig meget nøgne
For et par dage siden - 8 heste venter tålmodigt på at jeg får taget billedet så hegnet kunne åbnes og de kunne få deres morgenmad
Er så betaget af det lyslilla træ og dets blomster. Så tog en del bileder fra forskellige vinkler - kan dog ikke huske hvad det hedder.
Mamma Pioggia - stadig 3 måneder tilbage, men allerede stor - og tung. Hendes (og vores) første føl
Gamle Dukakis, som har haft en ret hård medfart de sidste par måneder. Han blev sparket og ramt meget forkert - så kæben brækkede. Han tabte sig utroligt meget, men er ved at komme sig og vi håber at klarer den.... 24 år den lille gut.
Markblomster
Zazu midt i morgenmaden
Lidt bedre billede af Pioggias mave - og det skønne lyslilla træ.
Pioggia er sammen med veninden Lisa og Zazu.
Små figner på vej
Ringene fra vores gamle vintønder - mega tunge og tykke, men vi ved ikke rigtigt hvad vi skal bruge dem til - så de venter på en god ide.
I skyggen af det lyslilla træ
og så et blik op under træet
De to damer i haven fra før. Nu i lidt bedre vejr - strålende sol og midt i tyverne - YES!
Igen igen igen - træet fra en anden vinkel -
En markblomst
Her skulle jeg lave et billede til vore brochure for olie - tog omkring 200 og tror 5 blev ok.... dette var et af dem
og til sidst et billede der bare siger - FORÅR !
Hvor har det også bare været længe om at komme - men håber du nød det lille besøg her sydpå - og så er pausen ovre - og tilbage til hjemmesiden .....
Tak for at du kiggede med
hejsa
Tine