Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Forår i Toscana - lidt blandet
Forfatter: 
Dato:  28-04-2013 00:34

Hejsa,

Nu er det ved at være mega lang tid siden jeg har skrevet lidt - men tiden smutter bare.....

Sad og lavede et par sider til vores hjemmeside - og havde lige lyst til en lille pause .... så hvad kunne være bedre end at vise nogle af de sidste billeder her sydfra

De er lidt blandede - men først lige et par helt tilbage fra januar - der var vi nemlig ved stranden med hestene for første gang - og jeg fandt ud af at det var første gang Zazu så havet..... han holdt sig i pæn afstand hele tiden

Billede

og han fik endda lov til at lave et par sandslotte....
Billede

glæder mig til når vi kan andet end skridte...
Billede

Med regn dag ud og dag ind - kommer der til tider dette syn, hvor guldet helt tilfældigt er at finde i stalden.

Billede

En lille forårsblomst - ulvemund
Billede

Mimosaen i fuld flor - billede taget for lidt over en måned siden
Billede

Også lidt gammelt - blommetræ i blomst, nu er det æbletræerne som blomstre, pæretræerne er færdige, ligeledes kirsebærerne ... foråret har altid så travlt...
Billede

Damen ved vandposten ved siden af vores hus -

Billede

bierne har travlt - her ved rosmarin buskene
Billede

og så lidt appelsiner. De kom lidt sent i år, og der er stadig nogle tilbage på træet - lige til at spise
Billede

To damer som overser vores have
Billede

Haven - med vandposten i baggrunden
Billede

Beskærings tid - min mand gik i gang med motorsaven
Billede

og alle træerne blev pludselig meget nøgne
Billede

For et par dage siden - 8 heste venter tålmodigt på at jeg får taget billedet så hegnet kunne åbnes og de kunne få deres morgenmad
Billede

Er så betaget af det lyslilla træ og dets blomster. Så tog en del bileder fra forskellige vinkler - kan dog ikke huske hvad det hedder.
Billede

Mamma Pioggia - stadig 3 måneder tilbage, men allerede stor - og tung. Hendes (og vores) første føl
Billede

Gamle Dukakis, som har haft en ret hård medfart de sidste par måneder. Han blev sparket og ramt meget forkert - så kæben brækkede. Han tabte sig utroligt meget, men er ved at komme sig og vi håber at klarer den.... 24 år den lille gut.
Billede

Markblomster
Billede

Zazu midt i morgenmaden
Billede

Lidt bedre billede af Pioggias mave - og det skønne lyslilla træ.

Pioggia er sammen med veninden Lisa og Zazu.

Billede

Små figner på vej
Billede

Ringene fra vores gamle vintønder - mega tunge og tykke, men vi ved ikke rigtigt hvad vi skal bruge dem til - så de venter på en god ide.
Billede

I skyggen af det lyslilla træ
Billede

og så et blik op under træet
Billede

De to damer i haven fra før. Nu i lidt bedre vejr - strålende sol og midt i tyverne - YES!
Billede

Igen igen igen - træet fra en anden vinkel -
Billede

En markblomst
Billede

Her skulle jeg lave et billede til vore brochure for olie - tog omkring 200 og tror 5 blev ok.... dette var et af dem
Billede

og til sidst et billede der bare siger - FORÅR !
Billede

Hvor har det også bare været længe om at komme - men håber du nød det lille besøg her sydpå - og så er pausen ovre - og tilbage til hjemmesiden .....

Tak for at du kiggede med

hejsa

Tine

*** Små fødder sætter også dybe spor ***

Feriehuse og rideture i Toscana - www.VillaStabbia.it

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-04-2013 08:50

Hold da op Tine!!! Sikke nogle vidunderlige billeder at sidde og få lov at kigge på, når man nu sidder her I Esbjerg og termometeret siger overskyede 5 grader, og ens egen lille Oxer stadig går med overgangsdækken. Dine billeder får mig til at længes efter sydlige himmelstrøg...og ja...man kan næsten dufte grøden udfra dine smukke, smukke billeder, og den fine frugttræsblomsterduft føles helt liflig. Du må hver dag fyldes af taknemmelighed over så skønne omgivelser. Tusind tak for synet...post endelig videre, så vi kan glædes med dig

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-04-2013 09:39

Sidder her og har ferie og længes efter Italien.

Tak for dejlige billeder.

Jeg holder meget af positiv sladder der opstår af interesse for andre mennesker -

Men hader negativ sladder, som skal skade andre og som er udokumenteret.

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen ....
Forfatter: 
Dato:  28-04-2013 10:45

Godmorgen,

Du kan tro jeg nyder omgivelserne - og ikke mindst varmen - hver dag - hver time ... Selvom det i år er 30 år siden jeg flyttede fra DK, så husker jeg stadig den lange vinter og det meget sene forår.....

Glad for at billederne kunne sende lidt solskin og varme nordpå .

Tak for at du skrev Ponymor - og håber du har en god ferie selvom det ikke lige er med høj sol og varme

Nu vil jeg gå ned og åbne for hestene og håber på at de to små holder sig på den rigtige side af hegnet i dag. De er lige blevet flyttet til en anden mark, hvor græsset går dem næsten til bringen .... men de små (haflingeren og araberen) mener stadig at det er grønnere på den anden side .....

Go dag herfra

Tine

0
0
Svar på denne tråd

super flotte
Forfatter: 
Dato:  28-04-2013 11:16

ELSKER dine billeder! (y)

Tak for stemningen ogg det hele.

Tænker det lyserøde træ, er en japansk kirsebærtræ??

0
0
Svar på denne tråd

Toscana og heste
Forfatter: 
Dato:  28-04-2013 11:34

Århhh så skønt det ser ud hos dig, Tine.

Hov.. Zaza er med på billederne. Den dejlige dreng som jeg har en lille crush på, selvom jeg ikke har mødt ham. Det er hans personlghed, du ved, og vi har skrevet sammen om det tidligere. :-)

Selv tak og tak for deling. :-)

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Ved akut behov for healing eller samtale

kontakt mig venligst pr. SMS på tlf. 22 31 45 44

0
0
Svar på denne tråd

Afklaret...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2013 12:24

Hej igen,

Farven er den samme - men træet er meget anderledes Christina - så var lige et smut forbi min svigermor - kan jo ikke have et træ uden navn . Det er et "Albero di Giuda" - et Judas Træ.

Ja en tråd fra mig uden Zazu kommer der nok aldrig - og selvom du ikke har mødt ham Esma, så har han bare den effekt på piger .... .

Hej igen - og tak for at I kiggede med

Tine

0
0
Svar på denne tråd

Ih altså
Forfatter: 
Dato:  28-04-2013 14:26

Jeg elsker simpelthen dine tråde Tine, jeg tror simpelthen jeg bliver nødt til at lokke kæresten med ned til jer på ferie en gang (vi har generelt rejst meget i Italien)

Hilsen Maria

Nu med Enghavens Fiona <3

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-04-2013 23:05

Man får så meget lyst til at rejse og opleve alt det du viser billeder af

Tak for kigget!!

* Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

Kære Tine
Forfatter: 
Dato:  30-04-2013 11:48

Tak for de dejlige billeder, savner jer alle helt ind i hjertet, og håber så inderligt at der bliver mulighed for en smuttur til efteråret i stedet.

Hils din dejlige familie, glæder mig meget til at se føl billeder (for DEM kommer der jo nok et par stykker af )

Kram fra det stadig kolde nord !

Skulle forresten hilse fra Mads og sige, at det var unfair og vise så dejlige billeder ;-)

Helene W

Forhandler af:

Cavalor, Marstall, TRM og HorseLux på Sydfyn.

Find os på Facebook - søg på HM Horse Nutrition.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for du
Forfatter: 
Dato:  01-05-2013 18:55

viste de smukke billeder

Nu er varmen endelig begyndt at komme til Danmark; vi længes efter farver og sol ovenpå en hård vinter.

Held og lykke med foling

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider