Ja jeg kan altså ikke vente med at vise jer hvad vi fik i går aftes kl 22.15
Så i må få to billedtråde med ham i dag, håber i klarer den.
Vores skønne lånehoppe Delaila havde termin her d. 27 april. Sidste år gik hun 13 dage over tid. Men vi kunne godt se på hende at det ville ikke ske denne gang. Hun har et par dage haft lette plukveer, også i går kl halv 17.
Kl 21.10 kiggede vi til hende, der var ingenting, hun stod og spiste sin wrap. Hun havde været lang tid om at spise sin aftensmad, så vi holdt ekstra øje.
Kl 22.10 skulle der natfodres. Min mor gjorde dette. Hun kom 2 sek. efter løbende ind, nu sker der noget.
Da hun kom tilbage i stalden gik vandet. Min søster og jeg kom få sek. efter og der var et forben og mule allerede ude. En fin plettet mule 
Men hvor var nr. 2 forben?
Jeg måtte pænt smide kamera og ind for at lede efter forben...
Heldigvis lå det ikke langt inde og jeg i løbet af 2 min. var følle ude og vi havde fået knækket fosterhinden som var meget tyk!
Delaila var dygtig og blev liggende i hvert fald 10 min.
Det er hendes andet føl. Og det gjorde lidt avs at få moderkagen ud, men den kom og var hel. Pyyh.
Følle kom hurtigt på benene og 1½ time gammel fik han fundet mælkebaren, den har han så ikke forladt endnu hehe.
Nu til billeder.
Det blev jo ikke rigtig til billeder af selve folingen da det gik så stærkt.
Han suttede allerede da han lige var kommet ud. MAD.
Hej Baby Blop siger Delaila
Æv den er da kold den her verden.
"Ej Moar ikke mens de kigger, jeg er jo en stor hingst"
"jeg gemmer mig i halmen"
"Så skal man se hvad disse stænger er for nogen. Øv hold nu op med den blitz"
"Det var ikke helt nemt, jeg holder en pause her"
"Tadar, det var da ikke så svært, nå hvor er maden"
2 timer gammel og jeg er allerede helt med på det der mode. Goldenstripe"hunde"dækken til mig. Jeg bruger allerede str. 40 i dækken. Wauw hvor er jeg go´
Navn har jeg ikke fået endnu. Eller jo de der to benede der hev mig ud siger hele tiden Blop. Men det ved jeg ikke om er et navn...
Måske jeg skal hedde Smokin´ Hot Spotz pga. mine fine pletter i hovedet. Eller Daddy Longleg da jeg ligner lidt et stankelben. Eller Don Juan, jeg kalder allerede efter nabo hoppen.
Men indtil nu hedder jeg bare Blop.
Mine tobenede mener jeg er Silver bay eller bay silver eller hvad det nu hedder. Jeg er brun med hvid man i hvert fald. Måske har jeg også en hvid plet på min fod.