Hvis i ikke orker at se det hele igennem... Så spring ned til nederste video klip - det er det BEDSTE
Billederne her i tråden er fra den dag den video er taget...
Over opvarmnings spring
Snakker lige lidt med min dejlige kæreste <3
Ja under normale omstændigheder, har jeg altid syntes at vinter i DK er noget låååårt, og alt alt for lang....
MEN sidste år fik jeg for første gang i mit liv smagt på military, og nåede 3 træninger og 2 stævner på isabella (og et stævne på loco, som var hesten som fik mig igang med military)...
Og så skal jeg LOVE for at vinteren har været et rent helvede!! For jeg er jo blevet BIDT af det terræn ridining 
Over graven
Over en "halv stor" - tror det er en af de største forhindringer vi har prøvet indtil videre..
galop op af bakke - spring - galop ned af bakke
d. 9 april stod på årets første "terræn træning"... Det var mit første besøg i klithuse military klub.. Men vi trænede dog kun på de faste forhindringer på ridebanerne... Det får i lige noget video af:
www.hestegalleri.dk/video/ diverse_hest/313554- aarets_foerste_terraen_traening
ud i vandet med prinsessen
også en halvstor en
Lørdagen efter (d. 13 april) stod den på årets første stævne (idet det i langå d. 6 blev aflyst pga dumme dumme frost)...
Stævnet var i skanderborg...
Det er vores 3 military stævne (dog kun terræn delen) - og isabella tog ALLE de faste forhindringer i stiv hov uden at tøve!!
MEN piloten her var så dum at ville have hende i trav hen til vandet (da hun tidligere har sprunget rimelig voldsomt ud i det, og vandet i skanderborg er ret dybt)...
Det resulterede i en masse uro, og isabella så sit snit til at "tage r'ven på mig", stoppede op - og så stod hun gudhjælpende og kiggede på ALT andet end vandet - mens jeg sad og "bankede" hende med pisken
(må ikke have ramt særlig godt, idet krikken ikke reagerede overhovedet) 
VIDEO:
www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/313871- cnc80___aarets_foerste...en_staevne
op af vandet
endnu en tur i vandet
og igen i vandet
Og så kommer vi til det, som faktisk er hele grunden til denne tråd.... TERRÆN TRÆNING I IGÅR.....
Jeg lever stadig højt på træningen igår!! Sikke en hest jeg havde mig!!
Det var første gang vi smagte på lidt større forhindringer, og "galoper op af bakke, spring et spring på toppen og derefter direkte ned af bakke"... Samt at det er første gang vi springer så stor en grav...
Isabella tog ALT uden at vippe med et øre - SELV VANDET
Men piloten her lod også være med at "slås" med hende der hen imod...
www.hestegalleri.dk/video/ diverse_hest/314522- terraen_traening___you_raise_me_up
holder lige en lille pause
Her havde hun sat VILDT tidligt af, så jeg var lidt ude af balance 
Lige en tur over en hæk
op af bakke - spring - ned af bakke
vaaaaand <3
en lille "ned af bakke"
wrooooum op af bakke
vand
dejlig galop 
NU skal tiden bare gå stærkt indtil d. 12 maj, hvor den står på endags stævne i klithuse... Her skal vi ride alle 3 disipliner på en enkelt dag - det er første gang isabella skal prøve det... MEEEEEEN med den energi damen ligger for dagen, så bliver det vidst ikke et problem