Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Jeg mødte lige
Forfatter: 
Dato:  17-04-2013 13:01

et rart menneske med en sød hest en dag jeg tilfældigvis havde et kamera i lommen. Det kom der blandt andet dette ud af:

Billede

I sig selv er det jo ikke så imponerende - men prøv at klikke her, og vælg "original" under "Available sizes", hvis du er fotosse (og din internetforbindelse ikke er langsom).

Kritik er velkommen - af fotografen altså :-P Hesten tåler kun ros.

0
0
Svar på denne tråd

Det ligner
Forfatter: 
Dato:  17-04-2013 22:34

Tines araber, som jeg ikke lige kan huske navnet på noget med W....

MVH. Lene

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes også
Forfatter: 
Dato:  18-04-2013 16:54

det ligner Tines araber

Men havde egentlig håbet på lidt mere respons

Er der ingen der har været inde og se billedet (eller galopbilledet) i 1:1?

0
0
Svar på denne tråd

tralala lu la lej
Forfatter: 
Dato:  18-04-2013 20:40

jeg aner ikke en dyt om billeder

men syntes gallop billedet er virkelig godt fanget og flotte farver (mine gallop billeder, ligner altid en hest i ret overdrevet tempo, sådan lidt hjulben agtigt )

Mangler du en proffesionel hjemmeside til dit firma?

så kig forbi http://xtnd.dk/

0
0
Svar på denne tråd

billedet som sådan...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2013 20:41

er egentlig okay men når man forstørrer det lidt og begynder at kigge efter så begynder de bevægelige dele at blive sløret, dvs at ben og især hove ikke længere er skarpe....måske du skulle ændre lidt på indstillinger osv...så dit kamera bedre kan klare bevægelsesbilleder.

Proud owner of the australien cattledog " Archi"

Nu med 3 AKC hyrdetitler fra USA

westernundervisning tilbydes

heste tages i træning....omskoling af heste til western

0
0
Svar på denne tråd

Hovedbilledet
Forfatter: 
Dato:  19-04-2013 23:18

Hovedbilledet er imponerende klart - det er jo helt som at være der selv!

Galopbilledet er lidt mere sløret, når man zoomer ind, der skal nok lige ændres lidt på indstillingerne.

Sikke et misundelsesværdigt kamera! ;D

Heidi

~ O Glück der Erde auf dem Rücken der Pferde ~

0
0
Svar på denne tråd

121212
Forfatter: 
Dato:  20-04-2013 20:37

Hestens farver og form skyldes jo nok mest gode forældre og gode ejere. Galoppen var mest en blæregalop, ikke noget med st styrte af sted, så det kan jeg heller ikke tage æren for - som om han ikke helt havde opgivet at vi kunne lære at bevæge os flot, hvis bare han var tålmodig med os og viste det eeeeen gang til

Kameraet er lille, uden søger, uden zoom, og med autofokus der er for langsom til kvikke heste (det er lavet udelukkende til model- og portræt-fotografering). Så det er lidt et sats fra min side og betyder jeg må fistre rundt på banen i næsten samme tempo som W (nej, der var ingen vidner med kamera :P).

Galopbilledet er ikke helt i fokus - jeg forsøgte at gardere mig mod det ved at skyde med mindre blænde, men det er så ikke rigtig lykkes alligevel (og lukkertiden er blevet for lang). Så nu irriterer højre forhov mig

Alternativt skulle man gå den modsatte vej med lang lukkertid og meget slørede ben/hale/baggrund, så man kan fornemme farten? Hvad er rarest at se på?

Jeg må vel bide i det søde æble, have lidt mere tillid til kameraet, og finde nogle flere velstriglede heste/hunde/bjørne/modeller rundt omkring, og så øve mig til jeg ikke kan andet :)

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmmm :'(
Forfatter: 
Dato:  05-05-2013 14:09

• Næsten 1300 har set tråden.
  • Næsten 0400 har set billedet.
  • Næsten 0000 har lyst til at få taget sådan nogle billeder af dem selv/deres hest/kamel/guldfisk?

1
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2013 16:57

Buhl...Du tager i den grad fejl...Jeg vil elske, elske, ELSKE!!!!! at får taget sådanne billeder af min lille røde. Er du vimmer, det er mega detaljeret det du har taget af Walidhar!!! Det tog så desværre en krig for mig at se det forstørret op...muligvis pga programmet, eller hvad i alverden ved jeg egentlig!!??

Du bor nok desværre bare et lysår fra mig (Esbjerg) sådan ca deromkring, men synes ihvertfald det er et fantastisk billede...og ja..ville sørme gerne (nu gentager jeg så også mig selv.. ) have sådan nogle billeder af Zahrah..

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-05-2013 17:10

Du skal da være så hjertelig velkommen til at tage billeder af mine drenge.

kunne bare ikke læse ud af dit indlæg at du søgte nogle kunder

Hvor i landet er du fra og hvad tager du for at komme og fotografere?

0
0
Svar på denne tråd

Esbjerg er
Forfatter: 
Dato:  05-05-2013 22:34

godt nok rigeligt langt væk til en smuttur, men før eller siden bliver jeg jo nødt til at komme forbi alligevel, selv om det bliver dyrt - men jeg aner ikke hvornår det sker.

Man kan se på min profil hvor jeg huserer, og jeg tager ikke noget for at fotografere, det er en lille ekstrahobby, ikke noget jeg er god til. Til gengæld for den pebrede pris, garanterer jeg så at resultatet bliver fuldstændig tilfældigt :)

2
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-05-2013 23:05

Så, nu ikke så beskeden, synes du tager gode billeder .

Desværre bliver det en lidt længere sviptur til mig, end til Connie, jeg bor nemlig på sydsjælland .

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-05-2013 23:22

Du skule da være hjertelig velkommen i Horsens, har da 2 hestebørn der næsten aldrig får taget billeder, så det ville de da elske til en forandring

* Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 07:19

Ha ha Jeanette... Ja, det ville være en synd og en skam alligevel...

Self skal du da ned på de her kanter Buhl...Jeg forsikrer dig for, at Esbjergensere kan andet end at rende rundt med en laks bag øret... ..De kan også sige "en" om alt og mumle så ikke en sjæl på jorden, fatter en brik af hvad de siger. Elsker tilfældige resultater, og du skal være mere end velkommen

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 10:12

Dejlige billeder. Hvis du en dag skulle forvilde dig nord for Århus, så bor jeg ikke så langt fra Ødum (20 km nord for Århus), og har masser af skønne heste. Et enkelt føl er ankommet, og der kommer 3 mere indenfor de næste 4 uger.... Hunden må også gerne foreviges ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg forvilder mig
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 22:50

regelmæssigt nord for Århus, så det kan godt være en spændende mulighed (hvis følhopperne vil acceptere mig - men ellers ser nogle af de "gamle" da også ret fotogene ud).

Jeanette ... du mangler da vist ikke billeder? Men vil have det in mente, vi skal nok bare liiige have diskuteret din påklædning lidt, jeg ved ikke om mit kamera kan tåle så vilde farver?

Cooper, jeg tror jeg tog omkring 150 billeder - under 50 er teknisk tilfredsstillende, og måske mindre end 10 viser noget om Tine&W, 10-20 stykker viser "bare" en flot hest. Det er ikke beskedenhed, der er et stykke vej igen. (Han er i øvrigt sød, I kan godt være lidt misundelige på Tine :)) Men både Esbjerg og Sjælland må desværre vente til jeg alligevel skal et-eller-andet i nærheden.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 22:59

Hahahaha.... Og er der noget jeg kan garantere, så er det vilde farver

Men hva, så kommer kameraet da på sin ultimative prøve!

Husk nu lige at svare i Biggens tråd med det mystiske billede, tak

* Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider