Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Byd velkommen til min nye makker :-)
Forfatter: 
Dato:  12-04-2013 00:36

Kære HN

Hermed en lille video, som forhåbentlig kan ses som introduktion til et fremtidigt partnerskab med denne skønne dreng: Lucas (e. Midt West Ibi-Light).

Jeg har været så heldig at få lov til at ride ham så meget jeg har lyst og jeg er ejeren meget taknemmelig.

Lucas er 15 år i år og kan øvelser til M. Han har bla. også deltaget i DM med en handicap-rytter, hvor de blev placeret som nr. 4.

Så jeg håber at han kan lære mig en masse. De sidste MANGE år har jeg redet og uddannet ungheste, eller heste som har været på LC niveau. Så nu er det altså tid til at JEG kan udvikle mig og blive bedre.

Lucas har stået stille hele vinteren, så vi er netop gået i gang med genoptræning, som består af masser af skridtarbejde og korte trav/galop intervaller.

Jeg sidder som en kegle, for jeg skal liige vende mig til hans størrelse og gang - og så har jeg en kondition på størrelse med... ingenting . Så vi kommer lige i form sammen...

Jeg ved at jeg sidder lidt uroligt med schenklerne, hvilket skyldes ovenstående. Dog kan jeg informere om, at jeg ikke rammer ham med sporerne ;-)

Byd denne skønne dreng velkommen på HN. Der kommer meget mere fra os fremover - men her er lige en lille startvideo. Det er jo altid sjovt, med tiden at kunne gå tilbage og se hvor vi begyndte.

(Her er han redet i en uge - 3. dag vi putter lidt trav på programmet).

Video

*** Hilsen Mette ***

* Trailerlæsning tilbydes i Nordjylland. Se profil for info *

0
0
Svar på denne tråd

Lækker makker
Forfatter: 
Dato:  12-04-2013 06:55

Hvor ser han dejlig og lækker ud! :-)

Jeg har netop også fået mig en ekstra makker, og var på ryggen af skønne Kenzo i går :-)

- og hold da op... Jeg rider normalt en lille haflinger, på 27, som spæner af sted og hvor jeg bruger alle kræfter på at holde tempoet ned :-) og så i går kommer jeg op på ryggen af Kenzo (17 år tror jeg han er) en hest på ca. 165, der hele tiden skal drives frem og holdes i gang :-) det var en GIGANTISK forskel jo :O

Det ser umiddelbart ud til I har god kemi - det er fedt når både kemien og hesten er god :-) håber I får en masse dejlige oplevelser sammen og kan lære hinanden en masse :-)

held og lykke fremover med arbejdet! :-)

Med venlig hilsen

Janni

0
0
Svar på denne tråd

Dum di da dej
Forfatter: 
Dato:  12-04-2013 08:09

Hvor er I fine sammen, du er altså altid i stand til at finde nogle lækre dyr ;O)

Kram Sus

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-04-2013 09:08

Det skal da nok blive super godt med jer 2! Glæder mig til at se mere til jer herinde ihvertfald

*Søger hundevenner til jævnlige gåture og have leg, 8740 området*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2013 12:00

Tusind tak for jeres søde ord. Jeg glæder mig også enormt meget til at komme mere i gang med ham. Vi begynder på undervisning om 1 1/2 uge, og så skal vi nok blive klar til nogen stævner til sommer :-)

*** Hilsen Mette ***

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  12-04-2013 16:41

hvor ser han fin ud, i klæder hinanden

bliver spændende at følge jer i fremtiden ..

. Nadja & Max Nobel .

"vi er ikke alle lige dygtige, men vi er alle lige vigtige"

0
0
Svar på denne tråd

du sidder
Forfatter: 
Dato:  12-04-2013 16:46

Du sidder da perfekt.

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 17:54

I vil helt sikkert blive opdateret herinde med video- og billedspam. Hehe :-))

Tak for jeres søde ord. Vi rykker os for hver dag jeg rider ham, så det er bare så fedt :-))

*** Hilsen Mette ***

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider