Kære HN
Hermed en lille video, som forhåbentlig kan ses som introduktion til et fremtidigt partnerskab med denne skønne dreng: Lucas (e. Midt West Ibi-Light).
Jeg har været så heldig at få lov til at ride ham så meget jeg har lyst og jeg er ejeren meget taknemmelig.
Lucas er 15 år i år og kan øvelser til M. Han har bla. også deltaget i DM med en handicap-rytter, hvor de blev placeret som nr. 4.
Så jeg håber at han kan lære mig en masse. De sidste MANGE år har jeg redet og uddannet ungheste, eller heste som har været på LC niveau. Så nu er det altså tid til at JEG kan udvikle mig og blive bedre.
Lucas har stået stille hele vinteren, så vi er netop gået i gang med genoptræning, som består af masser af skridtarbejde og korte trav/galop intervaller.
Jeg sidder som en kegle, for jeg skal liige vende mig til hans størrelse og gang - og så har jeg en kondition på størrelse med... ingenting
. Så vi kommer lige i form sammen...
Jeg ved at jeg sidder lidt uroligt med schenklerne, hvilket skyldes ovenstående. Dog kan jeg informere om, at jeg ikke rammer ham med sporerne 
Byd denne skønne dreng velkommen på HN. Der kommer meget mere fra os fremover - men her er lige en lille startvideo. Det er jo altid sjovt, med tiden at kunne gå tilbage og se hvor vi begyndte.
(Her er han redet i en uge - 3. dag vi putter lidt trav på programmet).