Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Drengenes nye logi =)
Forfatter: 
Dato:  07-04-2013 19:57

Halløj HN

Så kom dagen hvor vi skulle rykke til Horsens, har fået en aftale i stand med familien hos http://www.teamholmer.dk med at jeg galoptræner osv og drengene bor billigt på stedet

De er kommet på den største fold de har, med 2 løsdriftsskure og ad libitum grovfoder fra egne marker i egen producerede høhække og så er folden dejlig kuperet, man kan ikke se den hele fra en vinkel

De går med drenge fra Bobbers alder op til Bigs alder, så der er noget for dem begge

Nu skal de lige falde til, og så skal Biggen i træning på vandbånd, løbebånd, tilkørsel, ryttertilvænning i skoven og idt jordarbejde i roundpen, glæder mig ubeskriveligt til at benytte alle deres træningsfaciliteter og nyde skoven med begge drenge

Nå, nok snak... Nyd mine drenge der tog det hele i stiv arm idag, fik hilst på de andre og som nu endelig er tilbage i løsdrift efter 4 måneders "vinter-boks livet"

"Hvor dælen er vi henne?"

Billede

Man kan lidt fornemme at det er en stor fold her, selvom man kun kan se 1/3 del, for enden af "jorden" går folden ned ad hvor deres andet løsdriftsskur ligger
Billede

"Uf en krybbe!!"
Billede

"Vi er vilde heste"
Billede

"Vent, stop holdt! Hvad skuer vores øjne?"
Billede

"Kan det passe?"
Billede

"Er det?"
Billede

Billede

"Jeg må tættere på, kan det være rigtigt?"
Billede

JA sq! Det var en shetter Sådan en har de aldrig set..
Billede

Billede

Billede

Brødrene der hænger sammen som ærtehalm
Billede

Fine Bobber fanget i et dejligt moment.. Den grimme ælling skal nok blive en smuk svane en dag
Billede

Så kom de 2 helt unge ud til dem, havde lige trukket dem lidt væk fra leddet... Og hvor er mine drenge bare nydelige her
Billede

Billede

De fremmede troede vist de skulle dø, da et sort skur kom mod dem og Big blev vist ligeså forskrækket over den voldsomme reaktion
Billede

Smukke Big
Billede

Ingen problemer med de 2 unge drenge efter 2 minutter, der blev snust og hilst :)
Billede

Billede

Så kom flok bossen ud til dem
Billede

Billede

"Jeg passer på dig lille Bobs"
Billede

Whoa Whoaaa siger heste mor her
Billede

Altid noget Big kan være yndig, når jeg er med på billedet
Billede

Billede

Vi holder lidt afstand til den røde bisse ligenu
Billede

Håber i vil lægge en lille kommentar og at i nød billederne :)

*Søger hundevenner til jævnlige gåture og have leg, 8740 området*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

Nyt logi
Forfatter: 
Dato:  07-04-2013 20:00

Tillykke med drengenes nye logi.

Wow en lækker natur at nyde.

Har du lagt mærke til alle de gange, hvor drengene står synkront på samme måde på billederne? :-)

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Ved akut behov for healing eller samtale

kontakt mig venligst pr. SMS på tlf. 22 31 45 44

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2013 20:12

Esma: Det er et super skønt område og jeg er meget lykkelig for at have fået lov til at stå der med drengene, de tager ikke opstaldere ind normalt nemlig, så det hele skal bare nydes ekstra meget Så må vi se hvor meget insektdækken der skal til, når krybene kommer til live

Jep!! Det gør de nemlig tit... De ER ærtehalm og de ER brødre af hjerte og blod

Billede

0
0
Svar på denne tråd

Ærtehalm og brødre
Forfatter: 
Dato:  07-04-2013 20:15

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Ved akut behov for healing eller samtale

kontakt mig venligst pr. SMS på tlf. 22 31 45 44

0
0
Svar på denne tråd

1234356567
Forfatter: 
Dato:  07-04-2013 20:32

EJ! Hvor er de bare kære!!!!

Dejlige at lille Bobs har store Big til at passe på ham, indtil han selv bliver en stor stærk hest.

Tillykke med det nye sted, det ser super fint ud:-)

Inkarneret Hestetosse med sin HELT egen mening!

Flotte armbånd lavet af hestehår - se på http://www.bricksite.com/ZZDesign

På hestens røgt ses menneskets kløgt

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-04-2013 20:54

Hold nu altså op, hvor ER det nogle helt fantastiske billeder. Siger det igen (og igen og igen) . Ham Biggen gider du slet ikke at ha...sleeeet ikke . Los ham pronto til Esbjerg...så skal jeg nok finde et sted jeg kan gemme hans griiiimme, grimme ansigt og krop af vejen... ...Ironi of...Hold altså kæft, han er bare så smuk, så smuk. Den hals der og de moves....suuuk!!!!! Og Bobberdrengen...han bliver bare finere og finere...til næste forår tror jeg sq næsten han tangerer Biggen i skønhed (selvom det NÆSTEN er blasfemisk at fyre sådan noget af).

Tror da det er et af de fedeste steder jeg har set det der...måske lige bortset fra nogle få steder på Fyn og Nordjylland. Skøøønt med al den plads, NATUR (hold da magle det ser feeee`ud) og alle de faciliteter...Guld for dig og hjertedrengene

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-04-2013 21:11

Jeg ELSKER dine smukke drenge!!! Ih hvor ser der fint ud!!

ham Big der altså!! Han er så lækker og har jo den HELT rigtige farve:)

"The Future Belongs To Those Who Believe In The Beauty Of Their Dreams"

Freelance Fotograf

www.bergerphoto.dk

mille_berger@hotmail.com

Lykkelig ejer af:

Valhallas Jesse James

Lukas & Donwell Aros

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 00:43

Det ser ud til at være et dejligt sted :-)

Godt at dine heste falder så let på plads nye steder, det virker som om du har haft svært ved at finde det rette sted til dem.. :-)

/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!
0
0
Svar på denne tråd

en fornøjelse
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 01:34

som altid når du viser billeder af dine smukke heste :) glæder mig til at følge dem i deres nye hjem :)

<3 Louise & Aslan<3

0
0
Svar på denne tråd

Hold nu op altså..
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 06:56

Et par smækre drenge.. Og sikke omgivelser.. Håber både du og drengene bliver glade for at være dér.. Jeg er håbløst forelsket i begge drenge Sikke nogle sjove momenter du ahr fanget.. Kunne godt há tænkt mig at vide HVAD de tænkte da de så den lille Shetter Det MÅ há været et kulturchok af de store...

Ja det ender altså med, at jeg bare MÅ besøge dig og drengene en dag. At opleve de to smuksakker live, er da et must.

Det er en sjov tanke, men tror du at de begge ved at de er brødre?? Det virker jo som om de VED det.. Og sjovt at Big passer SÅ godt på Bobber.. Det er helt rørende at se, spec der hvor Big ligesom går imellem Bobber og ham den røde "boss"

Men endnu engang skønne billeder. Har osse fulgt dig og dine muler helt tilbage fra....ja fra du fik Big tror jeg..

Thumbs up her fra. Glæder mig til kommende ride billeder. Og selvfølgelig ALLE de andre billeder du er NØDT til at spamme os med

Hvor der er en vilje, er der en vej..

Have trouble? Throw it in a´bubble, and blow it away.

Nu med himmelhest:
R.I.P Rebekka Kastanjegård 2 April 1991-31 Oktober 2012.
Himmelen har fået en ny stjerne.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 07:56
Hvor er det dejligt at se, at flytningen gik godt :) det ser ud til at være et virkelig lækkert sted i er kommet hen. Det er nogle dejlige billeder af et par meget smukke drenge :)
Glæder mig til at besøge jer i nærmeste fremtid

Sascha

Sani Cheval & Halimah Bint Ibriiz OX

Fotografering tilbydes. Se min hjemmeside:

sh-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 08:43

Missjazzi: Tarkkk... Hihi ja det er nemlig RIGTIG rart at man kan gemme sig bag det sorte skur, når de andre er lidt for farlige

Connie: Tusind tak for de dejlige ord sveske

Jeg forventer helt klart at Bobs vil snige sig op til Big med lækkerhed og personlighed er han allerede ved at have så meget af, at det er jeg slet ikke i tvivl om vil være på lige fod med Bigs

Det er et super sted, glæder mig så meget til at udforske skoven og området med dem begge...

Mille: Takkkk!! Er helt enig, Bigs farve er lige i skabet

Line: Jeg er meget heldig at mine drenge er så afbalanceret at de kan tumle de flytninger..

Det har ikke været svært at finde gode steder til dem, men når man får de rette tilbud, så byder det mig at takke ja, når det føles rigtigt i maven.. Men det var med nøje overvejelse at flytte dem fra Ejstrupholm til Horsens, da vi alle 3 trivedes rigtig godt der, men kunne ikke takke nej til disse muligheder i Horsens og slet ikke med henblik på Big der var forfangen sidste år, så kan jeg nu holde ham i så god form trods han ikke kan rides som en alm ridehest pga alder endnu og deres marker er med gammelt ugødet græs, hvor man ikke skifter fold, så chancen for at græsset giver problemer hos ham er nu minimal, det kan jeg lide!!

Louise: Ihh tusind tak

Rebekka: Mange tak skal du have!! Du er velkommen, jeg viser ALTID gerne mine elskede drenge frem!!

Jep, de ved skam de er brødre... Det har de selv sagt og de vil meget nødigt skilles fra hinanden

Da de i Ejstrupholm gik 3 måneder på hver deres fold med hver deres flok og så blev sammenbragt igen grundet Bobber hoppede på damerne til sidst, var Big der med det samme til at tæve de 2 hingsteplage de første 3 dage, de måtte IKKE snakke med Bobber!! Har ALDRIG set Big så voldsom og han mente det virkelig... Til sidst fik de dog lov og der faldt ro på alle 4, men Big havde altid et øje på lillebror derude

Sascha: Takkk... Vi glæder os til du kommer!!

0
0
Svar på denne tråd

jamen det ser jo godt ud
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 12:28

hihi mens vi sidder og ser billederne, tænker jeg:

Må bede Jeanette tage billeder af skønheden derude......

Og hvem dukker op på næste billede!!!!!!!!!

Er han ikke bare lækker?

Næsten lige så lækker som Big hihi

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 15:50

Jessie: Passion???

Drengene hygger sig, trods små startproblemer med 2 gange gennem hegn pga den røde bisse, så går det uden skrammer og de er vist fint trygge alligevel

Billede

0
0
Svar på denne tråd

skønt...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 17:22

Hvor ser det bare helt vildt skønt og lækkert ud med al den plads.

De to smukke brødre kan bestemt ikke lyve sig fra at være brødre, de har jo total samme bevægelses mønster, halssætnings osv og er faktisk meget synkrone på flere af billederne.

Tillykke med deres nye hjem - det håber jeg i alle tre bliver glade for

Mvh

Anette

Esther Vildal født 05.04.13 (Duval x Estacia)

Estampa er drægtig med Ecaho - termin 5. maj 2013

0
0
Svar på denne tråd

jeps han
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 17:32

er da bare lækker og godt at se, at han må komme på fold igen.

Men øv hvor en bølle, han er.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 17:37

Anette: Tusind tak, jeg satser og håber ihvertfald også på at det var det rigtige valg for os alle 3

Hehe, de er bare brødre.. Det er så skægt

Jessie: Han er rigtig fin ham Passion drengen, han skal bare til at være sød ved mine drenge, så der kan være ro og harmoni, men som de sagde, han er ikke vant til nogen på Bigs alder og str, der pludselig har en mening på hans fold, men mon ikke de nok skal finde melodien... Det regner jeg ihvertfald med

0
0
Svar på denne tråd

tror også
Forfatter: 
Dato:  08-04-2013 17:39

han har noget ekstra energi, han skal af med efter at have haft boks ro.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 20:35

Mille: Det kan godt ske ja, nu har han ihvertfald accepteret dem

Lige en lille opdatering derfra, drengene RÅnyder det hele, de putter med de andre, spiser med de andre og er endda begyndt at stå hver for sig med de andre ind imellem... Jeg kan mærke de begge trives i stor stil, der er kommet ro på flokken med den røde bisse der har accepteret dem nu

Bobber har haft tør bagdel siden de kom derud, så nu tør jeg tro på at vinterens bekymringer og anstrengelser er ovre, at han nu har ok mave og kan vokse sig stor og stærk...

Big har været oppe at stå på løbebåndet, uden reaktion, så nu håber jeg han kan komme igang med sit nye liv som motions-ridehest i løbet af næste uge, hvor min veninde Cille kan komme og tage billeder af hans første tur på bånd

Jeg stortrives også derude, er kommet igang med at galoptræne den røde bisse, som er noget så sød under rytter og al håndtering At jeg ikke har kunne gå normalt siden og imorgen skal træne ham igen, som mine muskler nok ikke er glade for, er en anden side af sagen.. Hehe.... Jeg hygger mig med mine små gøremål derude, det er sq hyggeligt at tulle rundt og lave lidt forskelligt praktisk og er sikker på jeg bliver meget glad for min tid hos familien Holmer.. Om alt går vel, skal vi nemlig have vores gang derude i nogle år

Igår kunne jeg forlade dem i denne sitaution, mit hjerte var ved at smelte!!

Billede

Luksus sengen af hø, Holmer var så søde at lave en ekstra madpakke til dem, så de var sikre på alle fik deres grovfoder i starten
Billede

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  14-04-2013 09:56
Hvis jeg var blevet tilbudt de fasciliteter er jeg heller ikke sikker på, at jeg kunne sige nej. For efterhånden en del år siden galoptrænede en bekendt ligesom du gør et par af deres heste, og min mor og jeg var i den forbindelse med ude at se stedet og prøve at køre en bitte hvid (tror jeg nok) pony. Sikke en oplevelse! Der er bare så flot med folde / stier /bane, og jeg genkendte faktisk foldene, da du viste dine billeder, selvom jeg ikke genkendte navnet, så det må have gjort et vist indtryk. Når man kan kigge på en fold og en sti og tænke "der har jeg været" *GG* Jeg tænker stadigvæk på det som lidt 'drømmen', hvis man skulle have sit eget sted.

Mvh. Katja

Pikeur Epsom stævnejakke, str. 76 (36), farve navy, sælges

Part søges til opmærksom dressurhest lidt udenfor Randers SØ

Se mere på profil

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-04-2013 10:42

Hvor sjovt Katja.. Det er pudsigt som man kan huske nogle bestemte steder :)

Og vil give dig ret, det er så skønt et sted, udsigten, de dejlige store folde, stierne osv

Hestene trives sandelig også derude må man sige, ville ønske alle landets travheste havde de forhold som de har hos Holmer, er sikker på det har en effekt på bane resultaterne

Jeg er også meget glad for at vi har fået denne aftale i stand, jeg hjælper dem, og har mine drenge et herligt sted, samtidig tæt på mit arbejde, så jeg nu sparer en masse kørsel og diesel, jamen for dælen, det kan man ikke andet end være glad for

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider