Halløj HN
Så kom dagen hvor vi skulle rykke til Horsens, har fået en aftale i stand med familien hos http://www.teamholmer.dk med at jeg galoptræner osv og drengene bor billigt på stedet 
De er kommet på den største fold de har, med 2 løsdriftsskure og ad libitum grovfoder fra egne marker i egen producerede høhække og så er folden dejlig kuperet, man kan ikke se den hele fra en vinkel 
De går med drenge fra Bobbers alder op til Bigs alder, så der er noget for dem begge 
Nu skal de lige falde til, og så skal Biggen i træning på vandbånd, løbebånd, tilkørsel, ryttertilvænning i skoven og idt jordarbejde i roundpen, glæder mig ubeskriveligt til at benytte alle deres træningsfaciliteter og nyde skoven med begge drenge 
Nå, nok snak... Nyd mine drenge der tog det hele i stiv arm idag, fik hilst på de andre og som nu endelig er tilbage i løsdrift efter 4 måneders "vinter-boks livet" 
"Hvor dælen er vi henne?"
Man kan lidt fornemme at det er en stor fold her, selvom man kun kan se 1/3 del, for enden af "jorden" går folden ned ad hvor deres andet løsdriftsskur ligger
"Uf en krybbe!!"
"Vi er vilde heste"
"Vent, stop holdt! Hvad skuer vores øjne?"
"Kan det passe?"
"Er det?"
"Jeg må tættere på, kan det være rigtigt?"
JA sq! Det var en shetter

Sådan en har de aldrig set..
Brødrene der hænger sammen som ærtehalm
Fine Bobber fanget i et dejligt moment.. Den grimme ælling skal nok blive en smuk svane en dag
Så kom de 2 helt unge ud til dem, havde lige trukket dem lidt væk fra leddet... Og hvor er mine drenge bare nydelige her
De fremmede troede vist de skulle dø, da et sort skur kom mod dem

og Big blev vist ligeså forskrækket over den voldsomme reaktion
Smukke Big
Ingen problemer med de 2 unge drenge efter 2 minutter, der blev snust og hilst
Så kom flok bossen ud til dem
"Jeg passer på dig lille Bobs"
Whoa Whoaaa siger heste mor her
Altid noget Big kan være yndig, når jeg er med på billedet
Vi holder lidt afstand til den røde bisse ligenu
Håber i vil lægge en lille kommentar og at i nød billederne