Det er vist meget meget længe siden jeg har smidt billeder ind her på HN, men nu er det forår (nææsten) og kameraet
er blevet luftet, det synes jeg jeg vil dele med jer andre. 
Her er det Mosegården Ibenholt, Mosegårdens Harmoni, Mosegårdens Iris, og Pilegårdens Ballarina
Vores lejede hingst for forår 2013, Rubin skovå, Ulsblak 3 års hingst
....Harmoni, Isabell, Iris og Thranes Anemone
Rubin igen
Mosegårdens Ibenholdt, rød 2 års hoppe, og Mosegårdens Harmoni, 3 års hoppe.
Mosegårdens Cirkeline, Mor til Ikaros på billede under.
Her er det Mosegårdens Ikaros, en rød 2 års hingst. han er noget helt særligt for mig da han er en af de meget få afkom der er efter min vallak, Mosegårdens Elegant. hans mor er Mosegårdens Cirkeline, så han er en hest der indeholder mange af vores bedste heste, morfar er Mosegårdens Splint og farfar er Mosegårdens Kejser, Kejser og Splint er efter vores første kommer Kamilla og Lyngrose, Lygrose har vi endnu.
Her er det Mosegårdens Ivanhoe, han er også to år, Han er helbror til Ikaros far, dvs. han er er efter Mosegårdens Kejser og Mosegårdens Lupin. det hele bliver bare lidt sjovere når man kender eller har kendt de heste der ligger i generationerne bagud 
Mosegårdens Isabell, 2 års hoppe efter Mosegårdens Kejser og Bolette, endnu en charmetrold
med et meget lille hoved
Mine egen personlige farvorit, Mosegården Harmoni, 3 år gammel, 146 cm høj, og så sød og så smuk at jeg kan kigge på hende i timesvis, og så gør det jo heller ikke noget at hesten traver solen sort!
Det blev til en hel del billeder, håber i nød dem