|
|
| Hvem fotografere jer? |
|
|
Det ærger mig lidt at jeg ikke har nogle ride-billeder af mig og nyerhvervelsen Sultan, min mand forstår absolut ikke den trang, og har iøvrigt heller ikke tid til at jagte os med et kamera. Så må jeg høre - hvem fotografere jer?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift - |
|
|
Jeg kan tit lokke min far med ud  Og hvis ikke ham, så min veninde.. 
"All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay, and he'll listen to me any day." www.facebook.com/DixieOgFreja - Vil du følge os, så "like" siden! Sagde Freja med den lille cirkushest, Dixie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| min part |
|
|
Jeg har en rigtig sød part som holder mit kamera når hun ikke lige holder min hest.
Der er ikke den ting en haflinger ikke kan! Når det altså lykkedes dig at få dens hoved op af foderspanden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det er lidt forskelligt, enten får jeg kæresten lokket med ellers så får jeg en af tøserne i stalden til det men efter kæresten har fået spejlreflekskamera, så foretrækker jeg at han tager billederne, da de bliver noget bedre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ******** |
|
|
Mange tanker fra Berit *Gyldenlysten* Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt Livet med et usynligt handicap kan være svært. Læs mere på www.sakham.dk om mit handicap
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem gør hvad |
|
|
Det gør min bedere halvdel 
Highland Pony Man er vel Skotte I live in a House, But I'm home IN THE SADDLE (Sitat: En anden)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt forskelligt... |
|
|
Kæresten har lige fået nyt kamera, så han har taget en del - omend han ikke kan se forskel på gode eller dårlige billeder . Sidst lykkedes det at tage 14 hovedbilleder, hvor af kun et havde begge øre fremme.... Jeg tror kærestens succeskriterier var at bare hesten stod stille, så var alt godt  Men ellers er det diverse rideveninder, hvor man hjælper hinanden. mvh charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fotograf... |
|
|
Min datter på 8 år tog disse billeder af min boons-baby og jeg den anden dag.... ( der var dog også nogle stykker, hvor der var mere himmel end hest på...)
Maggie Boons Black Betty American Quarter horse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Min dejlige kæreste er så sød at tage med i stalden indimellem (mest når det er sommer og dejligt vejr xD) og tage billeder. Han er efterhånden blevet ret sej til det synes jeg!
Og så synes han jo faktisk også det er lidt hyggeligt at komme ud og klappe dem lidt indimellem 
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123... |
|
|
Ingen. Det er alltid mig bag kamera. En gang i blandt får jeg nogen til at ta billeder af mig, så får jeg dem til at ta et par hundrede billeder, og er jeg heldig så får jeg 5-6 billeder jeg kan bruge.
Alltid med en Appaloosa Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012. Søger part Staldplads til de to samt lejlighed til mig i Århus omegn søges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| misundelig |
|
|
Lidt misundelig på dig, Støjer. Din kæreste er vildt god til at tage billeder. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Min kæreste, han har efterhånden lært det. Men det ka godt ende i en halv skilsmisse, fordi jeg har en helt klar ide om, hvordan billederne ska se ud.
Men her er da nogle billeder jeg er ret tilfreds med.
Du må stå inde for det du får ud af livet, for der er ingen som går ud af livet i live Rambo Wug 155cm med 370g sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her i huset |
|
|
Hedder det mig, min mor eller far. Vi har et Canon EOS 500D med en proffesionel objektiv til (kan ikk lige huske navnet) Som regel tager jeg billederne, men det lidt svært når jeg sidder på en hest. Så jeg plejer at indstiller det og så får jeg dem til at optage eller tage billeder. De er efterhånden ved at blive gode til det, selvom vi ikke altid er helt enige om hvad der er et godt moment.  Her nogle billeder af de jeg tager - De 3 første er mine, nr. 4 min mors og nr. 5 min far. 
Drøm som du lever forevig - lev som det er din sidste dag. Camilla Moos Enemark 1980 - 2012
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min søster |
| Forfatter:  |
Hippodama |
| Dato:  |
09-04-2013 10:34 |
|
Jeg bestikker gerne min søster med et eller andet, så hun kan være min "fotoslave" i et par timer.  Hun er blevet rigtig god til det igennem årene og det ender jo med, at hun er bedre til at fotografere heste end mig.  Heidi
~ O Glück der Erde auf dem Rücken der Pferde ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bestikkelse |
|
|
Jeg må vidst se om jeg ikke kan bestikke manden en dag, måske det også hjælper når der bliver bedre vejr  vazari ?lotte? - Det første billede er da total fedt - lige til at komme i godt humør af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig..... |
|
|
Jeg tager en million billeder - af alle andre...  Og jeg elsker det!!!! Men jeg har også lokket Peter (min kæreste) til det nogle gange, og nogle gange min søster... De to første er taget af Joan fra Stutteri Bækkeskov De to herover er taget af min søster.... Her havde jeg bestilt en fotograf - til min første terræntur...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Min mand tager alle mine billeder. Og der skal ikke den store overtalelse til 
Det var lige nogle stykker, tror jeg har over 300 brugbare billeder liggende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|