|
|
| Hoppenavne med R?? |
|
|
Jeg har fået føl, wuhuu! Langt om længe et hoppeføl, og der med en til at tage over efter min elskede Roxy. Men nu er spørgsmålet så, hvad i alverden skal sådan en hedde? Det skal starte med R. Mor hedder Roxy. Far er Münchhausen. Har to andre afkom efter Roxy(hankøn) der hedder hhv. Royal Edition og Regal Edition. Så hjælp, har i nogle gode hoppenavne med R?
Hvis det ikke er en Trakehner, er det bare en hest...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når den skal tager |
|
|
Roxy's plads kan du jo kalde den Remix 
Sorry The lifestyle you orderd is currently out of stock.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift... |
|
|
Min første tanke var Roxy Music - det er da homage til både mor og far? Bandet Roxy Music lavede så også noget skøn musik tilbage i 80'erne - så alt i alt ikke noget dårligt bud.  www.youtube.com/watch?v=kOnde5c7OG8 Skal vi forøvrigt ikke se et billede af den lille frøken?
Det var så min mening om det...  UNION FIGHTER af FARMER Sov sødt Montreux 1992-2009 Hvem siger, det hele skal være så kedeligt? ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så svært.. |
|
|
Roxy(i) Music er der allerede en trakehnerhoppe der hedder her i DK, så det er lidt kedeligt synes jeg.. Jo selvfølgelig må i da se billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Det vidste jeg så ikke... Men hvad med at kalde hende Regina Edition - for at holde stilen fra hendes brødre? Eller Ruby Edition? Det sidste passer jo også med hendes farve - hvis altså hun ikke kommer til at skimle senere hen. Men Ruby er nu et sødt navn uanset...
Det var så min mening om det...  UNION FIGHTER af FARMER Sov sødt Montreux 1992-2009 Hvem siger, det hele skal være så kedeligt? ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg fik et hoppeføl i 2000, ville så gerne have kaldt hende Rhiannon. Men det skulle være med S, så det blev Shannon  en.wikipedia.org/wiki/Rhiannon Rhiannon er der jo også noget heste-mytologisk relation til 
Venlig hilsen Stina.
Mor til de to charmetrolde Lea og Louise.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hoppenavne med R |
|
|
Vi har haft 2 hoppeføl med R, de hed hhv Roxette og Riverdance. Ellers har jeg overvejet Robyn eller Raveonette.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere navne |
|
|
Jeg glemte da lige mine ponyføl i farten, der bidrog vores Roselil med Rhianna, Roxanne og Rocket Girl. Fælles for næsten alle vores følnavne er at de har relation til musik.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| edition |
|
|
Synes da absolut du skal blive ved med at have "efternavnet" på. Så hun "høre" sammen med de to andre. Remix Edition giver jo faktisk mening. Der findes flere biler i en R-Edition Når det endelig var en hoppe kunne det også være Real/Right Edition. Rega Edition
Sagde Sarah Gerding BBH basisinstruktør Underviser i det meste af Nordjylland og i Århus området. Tjek min hjemmeside for mere info. "Der er én ro, og den beror på, at du er tro, mod det du tror på"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et par ideer |
|
|
Roll on girl Rise Ruthy Ranger Rio Race me Rihanna Rositta Rana Right Rina Rocky girl
Behandl hesten, som du selv vil behandles!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Synes Roxette ville passe godt.
Du må stå inde for det du får ud af livet, for der er ingen som går ud af livet i live Rambo Wug 155cm med 370g sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm+789 |
|
|
Rock n' Roll Edition. Det jeg hader ved navne tråde er, at man aldrig får svar på hvad følle kom til at hedde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha Guldhår |
|
|
Jeg har det præcis på samme måde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak for gode bud |
|
|
Tak for gode bud. Jeg lover at skrive hvad jeg vælger Desværre har jeg ikke fundet det rigtige navn endnu :-/ Det er også bare fordi det bliver min nye øjesten, så er det ekstra svært. Har overvejet Regina Edition for at blive i tråd med drengene, men de to drenge er helbrødre efter en anden hingst, og hvis jeg nogensinde skulle få en hoppe efter den hingst (hvis, hvis og hvis) så ville jeg ærgre mig over at have brugt det. Derudover kommer jeg sådan til at tænke på hende den hårde fængselsbetjent fra Robinson ekspeditionen  Rubina Edition har jeg også tænkt på, eller Rustique Edition, men der er ikke nogle af dem hvor jeg bare tænker "det er lige hende".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad med |
|
|
Roxanna (edition, remix whatever), roxanna lugter lidt af Roxy.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå ja.... |
|
|
eller Roxette 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| jeg har ikke glemt jer! |
|
|
Jeg har ikke glemt jer! Jeg er bare blevet opereret, så har ikke lige været online. Retro havde jeg besluttet mig for...hvis det blev en hingst  Var faktisk næsten blevet enig md mig selv om Regina Edition, da jeg synes, at det er sådan et sødt navn, men nu viser det sig, at det er en lille madamme, jeg har fået mig, så nu er jeg ikke så sikker mere  Skal virkelig snart have besluttet mig. Indtil videre bliver hun stadig kaldt Rasmine! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|