Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Lidt nyt fra Chapeau prinsessen :)
Forfatter: 
Dato:  31-03-2013 22:12

Hej alle i dejlige HN'er

For lidt tid siden oprettede og præsenterede jeg jer for min smukke lille prinsesse, som i tog rigtig godt imod, og lovede der ville komme mange flere billeder ind af hende frem over, så her er en lille opdatering med billeder taget D. 27. Marts så lige for et par dage siden og her på tirsdag D. 2. April, er en stor dag for der fylder min smukke prinsesse 1 år, så der skal der måles og tages nye billeder så beder om godt vejr denne dag men indtil da må i lige nyde disse billeder

Chapeau er til dem der ikke ved det efter pinto hingsten Samondo og min lille drømme prinsesse

Her til billederne som er lidt ens men ikke så mange og skal lige siges at det er hendes første gang helt selv ude, uden nogen andre så lidt oppe og køre var man altså og hun rendte indimellem lidt rundt om mig, der af de få trav billeder, og longen er udelukkende for og have mere line og have fat i hvis der skulle ske nået nu til billederne :

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Chapeau har desværre haft en ordenlig omgang lus som hun er i behandling for hvilket går frem af endelig

Håber i vil smide en lille kommentar til os

MVH Sarah Sørensen

Stolt ejer af :

-Kasmir Rugholm

-Graversgaards Chapeau

- Og lånehesten Legolas :D

0
0
Svar på denne tråd

LUS???
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 19:32

Hvor pokker har hun fået dem fra?? Vi har ikke skyggen af lus her i stalden. Hvis Banda-Api går gennem røngten og handelsundersøgelse er hun solgt :((

Mange hilsner fra os her fra Søndergård

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 19:45

Aner det simpelthen ikke, hun er den eneste vi kan se nogen på

Og vi opdagede dem ikke ret længe efter hun blev flyttet, men skidt pyt altså, hun er i behandling nu og det er da det vigtigste, det er blevet meget beder, hun skal lige have en behandling igen i morgen og så skulle det være det

MVH Sarah Sørensen

Stolt ejer af :

-Kasmir Rugholm

-Graversgaards Chapeau

0
0
Svar på denne tråd

LUS???
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 20:46

Tænkte på, om der kan have været nogle i den trailer i hentede hende i.

Det er da snart det eneste jeg kan forestille mig.

0
0
Svar på denne tråd

bumelum
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 20:49

tja måske det er en mulighed

Men nu er hovedsagen da bare hun kommer helt af med dem igen hvilket hun er godt på vej til

Det er da fedt og lidt mærkeligt med Banda at hun måske er solgt

Har også sat min plet dreng tilsalg / bytte, vil have hoppe så jeg kan trække nogen føl, da det jo er det jeg gerne vil Så skrev også lige med Tine at det kunne være det var Queen man skulle kigge lidt nærmer på

MVH Sarah Sørensen

Stolt ejer af :

-Kasmir Rugholm

-Graversgaards Chapeau

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider