Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Zahrah i ridehuset.
Forfatter: 
Dato:  29-03-2013 19:42

Puuuh, det er Søren suseme møj lang tid siden I har set ridebilleder af mussen og jeg. Der eksisterer ikke nogle billeder yngre end dem fra i sommer MEN...det betyder ikke at tiden ELLER vi har stået stille...tværtimod...

Som nogen måske husker, har Zahrah været igennem et laaaangt muk og deraf dyrlægeforløb hen over vinteren(hvilket har givet en temmelig on/of træningsperiode, der har været foderskift, idet Zahrah har haft "etiopermave"/udspilet mave pga fejlgæring...og nu er vi så begyndt at få undervisning

Jesper, min søde fotograf, var så standhaftig at forsøge at forevige os i hallen i dag, trods mildest talt ugunstige forhold så som absolut ingen lyshjælp udefra...Men da banen var dækket af is, og springbanene nærmest livsfarlig glat, var det bare sådan det måtte være...Håber I kan se hvad billederne forestiller, og bærer over med den ekstremt tvivlsomme kvalitet.

Here goes:

Billede

Vi traver varm

Billede

Skønne Zahrah...et billede der KU ha været godt, hvis ikke det var så freaking sløret

Billede

Traaaave

Billede

Tjah

Billede

Selv i skridt er vi dizzy

Billede

Trav på 20 meter volte

Billede

Billede

Smukke pigen

Billede

Billede

Billede

Beklager virkelig kvaliteten, men trods sløretheden er jeg super tilfreds med hendes form her.

Billede

Tadar!!! Det eneste skarpe billede fra i dag, og dermed mit nye yndlings (bemærk Jespers viiiildt kreative fotostilling hehe)

Billede

Det her er heller ikke heeeelt værst.

Billede

10 meter volte på midten, med en enormt lalleglad pilot..

Billede

Billede

Til slut et par billeder af min skønne fotograf Jesper, der virkelig kæmpede en kamp under umulige forhold i dag

Billede

Jesper og hans egen Chico

Billede

Det var det. Læg en lille kommentar, så bliver vi SÅ glade...og psssst..Zahrah har mistet 17!!! cm rundt om maven pga foderskiftet

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-03-2013 19:49

Ih hvor ser det godt ud:) Hun er godt nok blevet voksen altså:)

"The Future Belongs To Those Who Believe In The Beauty Of Their Dreams"

Freelance Fotograf

www.bergerphoto.dk

mille_berger@hotmail.com

Lykkelig ejer af:

Valhallas Jesse James

Lukas & Donwell Aros

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-03-2013 20:06

Takker Mille Ja, hun bliver jo 6 år til sommer....slet ikke til at forstå hvor tiden blev af.

Sådan her så hun ud som bebs.

Billede

Billede

Sådan her som 2 års

Billede

Billede

Her er hun tre
Billede

Billede

Nedenstående er hun 4 år på

Billede

Billede

Billede

De to sidste er hun 5 år på...så der sker lidt må man sige

Billede

Billede

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 10:30

Slet ingen med en kommentar? Ok, det var en tam omgang. Så må jeg bare konkludere at vi er så fantastiske, at folk er mundlamme (eller at billederne er SÅ dårlige, at folk ignorerer dem...jeg hælder mest til den første konklusion )

0
0
Svar på denne tråd

hyp hyp
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 10:50

Jeg læser altid dine tråde og ser billederne med din smukke hoppepige :)

Jeg synes nu godt at man kan se der er sket lidt :) Og det pynter at der er røget 17 cm :)

Synes det er sejt at du kan smile på billederne, når du rider :) Jeg ser altid sur ud, men det er fordi jeg koncetere mig om at ride :) Hvad gør du for at smile og ride koncenteret??

Men tak for kigget og ham Jesper ser nu lidt charmende ud

Sagde Berit:)

Den lykkelige ejer af den plette pony Winnitoo :D

en vallak skal du fortælle
en hingst skal du spørge

en hoppe skal du diskutere.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 11:07

U know I love you guys

Savner et opstillingsbillede fra siden dog!! Tsk Tsk.. Troede jeg havde trænet dig ordentligt Connie

Det er så vildt at se før billederne af tilridnings Zarah til nu hvor hun samles lidt op og får luft under kroppen

*Søger hundevenner til jævnlige gåture og have leg, 8740 området*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 11:17

Tusind tak for at du kan se fremskridtene. For os er de en jordskredssejr. Zahrah er kommet så meget mee på bagparten, hvilket hun nu er klar til..hun er blevet redet rigtig meget frem og ned de første 2 år jeg har (til)redet hende, hvilket har styrket hende hen over overlinien...så nu er hun klar og hun honorerer det helt fantastisk.

Zahrah har, trods sine fine ox-papirer, altid været meget bag schenklen, og aldrig svaret frem med mindre hun blev båret frem med både pisk og sporer. Nu da bøjningen (og skuldrene) er kommet meget mere på plads, er der virkelig fremaddrift der vil noget og hun arbejder bare så smukt bagfra.

Hehe...jamen det med smileyfjæset, ligger vist bare lige til højrebenet for mig. Jeg er sq altid sådan lidt Ole Henriksen lykkelig. Jeg er et positivt menneske, og jeg har sjældent en dårlig dag (fu¤k janteloven, sådan er det bare) Men selvfølgelig sidder jeg også indimellem og ligner en r¤v der er træt af at sk¤de, når jeg koncentrerer mig...men med den dejlige knægt der fotograferer, og smider sig alle mulige og umulige steder i hallen, er det da bundumuligt at koncentrere sig ret meget...ikk?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 11:23

Love you to girl

Ja, er hun ikke bare blevet siiiindssygt smækker lækker den bette? Lige nu går det så stærkt, at hun liiige må bremses lidt op igen. Før gjorde hun sig stærk og stiv i skuldrene, ved det mindste optræk til en sidebevægelse (hvilket så også blev forstærket af min skulderskade), men nu da hun er igennem og smidig, ligger hun og laver schenkelvigninger og versader både ren og kontra i trav...puuuh, hun er en ren fornøjelse nu.

Hehe...nej, jeg er sq bare ikke til at opdrage på...helt klar mangler det billede. Det må lige komme en af de nærmeste dage.

Nu vil jeg gå ud at købe stævneskjorte og elastikker samt tråd....gyyys

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 12:00

Ja det er helt vildt som hun tager form nu, jeg syntes hun bliver mere og mere lækker som tiden går... Sjovt nok

Jeg har jo samme plan for Biggen, 2 års tilridning og først derefter begynder vi at samle op-op og smide mere og mere på bagparten... Det bliver nok også nemmere end ellers, når jeg får de træningsmuligheder fra den 6 April, Biggen har jo heldigvis fra naturens side en fantastisk overlinje, bred og stærk! og en god stor motor

Så jeg forventer mig meget af den sorte diamant de næste par år

Jeg er så spændt på at høre om og se om jeres stævne debut!! Ihhh tænk sig at i er nået dertil

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 12:17

Jeg kan kun erklære mig enig du Hun er virkelig blevt en hel anden hest at ride...nu er det ved at være rigtig sjovt.

Jamen dine planer kan jeg jo kun synes er ekstremt fornuftige.For mig tager grunduddannelsen 2 år bum. Uanset om hesten er bygget lige efter bogen, føles som om den er klar før og bla bla alt de andre undskyldninger folk har for at drøne dem gennem uddannelsesforløbet. Det eneste kæmpe minus Zahrah har, er hendes super elendige sadelleje. Ellers er hun enormt rideminded. Jeg glæder mig SUPER meget til at følge Jer...tror sagtens du kan skrue forventningerne skyhigh. Forventningspresset fra min side er ihvertfald stort hehe ... Der er ingen der glæder sig mere til at følge Jer end mig...I ser fantastiske ud sammen, og Biggen er jo raaaaaw...

Puuuhh...Ved slet ikke hvad jeg har indladt mig på med det stævne fiddilidut, men det må briste eller bære. Jeg er slet ikke god til den slags præstationshalløj...men ja ja. Opdateringen følger naturligvis..det kan ikke gå værre end galt, og vi kan højest få en sidsteplads. Det er jo muligt den bette røde kun kan glo den første dag i byen, og at piloten "fryser" i sadlen. Så er det i det mindste prøvet...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 12:54

Hahahaha, det er da altid rart når folk forventer en masse af en

Mennn, nu har jeg vist også tårnhøje forventninger til mig selv og ikke mindst mine drenge, det fede er dog at de har pænt mange år til at indfri dem i, grundet mit "skynde sig langsomt" gen

Jeg er sikker på i nok skal overleve og få en god dag uanset hvad!! Det handler jo bare om at komme ud og opleve sådan et stævneræs, så husk smilet og at have det sjovt

Nerver og så videre behøver du ikke have før i begynder at deltage for at "vinde", indtil da, just enjoy honey!

0
0
Svar på denne tråd

Ja tiden går
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 15:34

Ja tiden går stærkt!! Kan tydeligt huske hende som ung<3

må se hende live en dag og tage mit kamera med:)

"The Future Belongs To Those Who Believe In The Beauty Of Their Dreams"

Freelance Fotograf

www.bergerphoto.dk

mille_berger@hotmail.com

Lykkelig ejer af:

Valhallas Jesse James

Lukas & Donwell Aros

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2013 16:30

Hehe..ja ikk? Ja og det skynde sig langsomt gen, er bare så drønvigtigt i hesteøjemed...puha, hvor har jeg set megen dårligdom når folk har for travlt og "money talks" osv

Ja, de først gange skal vi bare ud at fumle, så det er sq fint nok. Glæder mig faktisk en lille smule ....til at få det overstået

Mille, du skal være mere end velkommen ..og kameraet er bestemt også velkommen. Elsker når folk spørger om de må øve sig på hende..Hun er sådan en bette linselus

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 09:14

Tjah, ved godt at billederne er møgelendige, men der må altså også gerne gives konstruktiv kritik...eller bare en elller anden kommentar...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 18:26

Selvom de er slørede så er hun bare billedskøn, den lille prinsesse

Synes i klær hinanden så fint, og så er jeg helt vild med den måde du har grebet hendes tilridning an på

Tak for din kommentar til mille's billeder af Lux :) jeg lavede i øvrigt en tråd med løsspring for noget siden, den ligger vist på side 2 :)

Knus

Vh Anja.

<3 Luxus dyret LUX <3

R.I.P Ozzie - Min stjerne <3

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-04-2013 19:15

Taaaark Anja... Jeg synes selvfølgelig også hun er billedsmuk og skøn. For mig findes der kun en måde at gøre det på , og vil også have en helt særlig form på min unghest. Nogen synes måske jeg er for langsom til at samle og lægge på, men for mig handler det om at mærke når de er klar Hver gang jeg har mærket hun var klar og bød sig til til et trin mere, har jeg taget den derfra. Så det har været meget gradvist. Tak for komplimenten.

Jeg vil flux gå ind og finde din skønne sigøjnerdreng på side 2 så...

0
0
Svar på denne tråd

Bam bam
Forfatter: 
Dato:  04-04-2013 12:29

Jamen hun er jo så fin den lille pige

Synes det er helt vildt så meget hun har løftet sig de sidste par måneder, og hun er jo ren fornøjelse at sidde på.

Ork - som jeg har sagt før Connie, så bliver det stævne pierce of cake med Zahrah. Hun skal lige være en krukke (øhhh... skal vi have et rødt bånd på halen...?! ) skabe sig, være ukoncentreret og så går i ind og jorder alle de andre

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-04-2013 17:34

Hun har rykket helt vildt siden Trille har fået fingre i os!!! Det er simpelhen sådan en fornøjelse. Nu mangler vi bare, at du også kommer i gang med lidt undervisning

Naaaah, tænker ikke HELT det er sådan det bliver på søndag...mere something like, drøne rundt som en struds med 100 km i timen, alt imens øjnene er ved at poppe ud af hovedet på hende!!!! MEN...for mig handler det om de aller første gange, at hun bare skal ud og opleve hvordan det er på en stævneplads fyldt med mennesker, heste og masser af snak, stemning og atmosfære...så kommer rosetterne når vi har fået hård hud mellem tænderne... ...Tror jeg.

0
0
Svar på denne tråd

Dejlige billder
Forfatter: 
Dato:  04-04-2013 22:08

hvor har det dog pyntet på hende og hvor er det fedt at se I er så godt igang :) Hvem får du undervisning hos?

Sagde Janne

Opstaldning tilbudes i skøn rideklub mellem Holbæk og Roskilde - Se mere på min profil eller www.rideklubbenvestervang.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-04-2013 23:20

Jeg får undervisning af en super dygtig kvinde som hedder Marie Louise. Hun har redet M og S på landsplan, og hun er super kompetent...og det aller bedste er, at hun er meget, meget indfølende, nede på jorden og afslappet i sin omgang med hesten/os. Er SÅ glad for hende, og er ellers virkelig meget kritisk med hvem jeg har lyst til at få undervisning af..Det er ekstremt få undervisere, jeg har set eller oplevet, der tiltaler mig 100 procent.

Tak for de søde ord...de luner...

0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 11:42

Helt klart de bedste ridebilleder jeg har set af jer til dato!
I ser bare knald godt ud! Så synes i skal tage komme ud og vise jer frem til araber stævnerne rundt omkring i landet.

Simone & Ja'thopa & DY Shahlia
- Og nu også med den dejlige Al Safiyyah OX

Mail/msn - Foto Hjemmeside - Al Safiyyah Arabians

SKØNNE OX ARABERE SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 12:55

Årh tak Simone ..

Er du gaaaal... Jeg er ved at DØ af skræk over det klubstævne jeg skal starte på søndag...det første stævne jeg starter i 27!!!!!!!åh jo .... 27 år!!!! Amen...det skal nok lykkes mig at glemme stort set alt hvad der skal ske i det program. Der er 23 starter i min klasse, og så vidt jeg kan se, er der ikke mange andre debutanter end mig selv Zahrah har jo heller ikke været i byen, så det bliver sørme...hmmm...spændende.

Det med Araberstævnerne kan det være jeg samler mod til...når Zahrah engang er en gammel, stivbenet Musse, der ikke evner at gøre modstand (!!??) og JEG er så oldgammel, at jeg ikke evner at huske op og ned på en simpel strikkeopskrift. Så er jeg forhåbentlig, i min tilstand af dyb demens, p¤sse ligeglad med om folk griner af mig eller lader være...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider