Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Jeg har fået pony!
Forfatter: 
Dato:  25-03-2013 22:07

De fleste heste mennesker kender vel til det at man har fået hest og bare har lyst til at råbe det til hele verden, lade hele verden vide det?

Jeg er nu takket være den skønneste staldejer og skønneste nu tidligere ejer af ponyen, blevet ponyejer.

Jeg har passet ponyen siden efteråret og da ejer nævnte at der skulle skæres ned på hesteholdet og at hesten skulle aflives ( hvilket jeg godt forstår ), så sprang jeg til.

Har altid været part grundet økonomi, men nu sprang jeg til fordi jeg ikke ville lade flere heste forsvinde foran mig. Ligesom jeg måtte give den her skønne dame en chance.

Hun har ondt i ryggen og er skæv i kryds/hofter, så der skal en ud og kigge på hende, forhåbentligt rette hende og gøre hende til ridehest igen.

Jeg har for det meste redet rolige heste, to fjordheste blandt andet. Og har sværget at jeg ikke skulle eje en brun hest - men hende her, er altså brun og ret så vågen ;).

Reb'l Fleur :)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Den sidste idiot er ikke født endnu.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-03-2013 22:48

Ih, hvor er hun fin

Tillykke med hende, håber du får gode nyheder når hun bliver undersøgt, og ellers så er der jo så meget hyggeligt man kan fra jorden, og hun ser da ud til at være dygtig og lærenem

"Friday left me fumbling with the blues,

and it´s hard to win when you always loose" - Tom Waits

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 19:43

Hun er vældig dygtig og lærenem ;). Arbejder på at få hende lært at røre target fx. en cola flaske, ligge sig og at løfte ben imens hun går.

Ville gerne at hun bliver ride pony, ved ikke om jeg kan af finde mig med ikke at have udsigter til og ride. Det er tidsbesparende hvis jeg får læreplads, meeeeen, ridning er jo en del af det jeg elsker ved at have hest.

0
0
Svar på denne tråd

smuksak...
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 20:55

stort tillykke med hende, håber du får glæde af hende.

Jeg kan anbefale dig at kontakte Helle Kornbek, hun er helt eminent til at rette op og sætte på plads, hun kører hele dk rundt.

Hun er helt vild dygtig :)

God vind fremover med din nye pony, den er virkelig smuk, elsker det udtryk

www.Stutteri-Holmlund.dk

Avl og opdræt af welsh cob og part breed af Top kvalitet

Lejlighedsvis salg af føl, ung- og avlsdyr

Royal Welsh Ridden Vinder Ringside Thomas tilbyder kun frostsæd i 2011-12.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 21:25

Regner med at det bliver http://fynshestefys.dk/ da hun er tættest på så det ikke koster spidsen af en jetjager, osteopat som massøren anbefalede :) Men kan se at hende du nævner vil blive en 100kr dyrer, så det kan være en mulighed hvis det andet ikke kan lykkeds

Også må jeg se hvad hun siger til det, om hun har nogle tanker om det hele.

Fleur har et skønt udtryk når hun er opmærksom og har ørene fremme. Hun kan dog også se noget så æske sur ud, virkelig så hun ligner en der lige om lidt sætter tænderne i en - men det gør hun dog ikke ;)

Billede

Men de ser jo pænest ud når man fanger dem med ørene fremme ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider