|
|
| Vis din årgang 2010 |
|
|
Hejsa Skal vi ikke lige se alle de fine 3 års der går rundt omkring i landet??? Jeg har en Dansk Sports Pony hoppe født 01.05.2010 med Dressmann II til far og May-Way til morfar. Hun kan ikke så meget endnu, men er sød i alt omgang, kan strigles, få løftet ben osv. er ved at være trensevant og er sød i trailer og til at blive læsset. link til video: www.youtube.com/watch?v=T7Tr2dFDa3I
Mor til skønne Casper 17.04.08 og Cecilie 11.11.11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234456 |
|
|
Jeg har mig en fin dame med playbak som far og playboy som mf vi er lige så stille igang med at gører hende rytter vant hun tager det hele i stiv hov
mvh maibritt & cassiopeia R.I.P venus du var en ender med cassiopeia den smukke barokpinto elsker mine dyr over alt <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min 3 års |
|
|
som er en DV efter Prinz K3/Dolomit. Har selv avlet hende. Jeg har været på ryggen af hende en 3-4 gange nu tror jeg det er... hun skridter lidt og jeg tror næste skridt er hun skal have hovedtøj på..
Hun har da haft hovedtøj på når vi har været i byen-. her fra et dyrskue:
Og et billede så vi liiige kan se hende..
Billedet herover er fra oktober 2012 hun har da slanket sig lidt siden..
Nu med hjemmeside: www.farving.dk/lene den er stadig under opbygning og vil løbende blive udvidet og opdateret.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min 2010 |
|
|
Min søde 3 års haflinger efter Stachus/Liz. Nordtirol. Jeg er så småt begyndt at lære ham longeringens glæder, samt sadel og trense. Han tager det hele ganske roligt. Så jeg regner med at tilridningen går som en leg  Her i henholdsvis sommer og vinterpels.
R.I.P FERICO FELLINI Lykkelig ejer af STAFLO AF BRUNBJERG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min 3 års |
|
|
Landianos-ø, DV vallak efter Tailormade Lancelot/ Blue Hors Romanov. Jeg købte ham da han var 10 måneder. Ligenu har han haft bid i munden et par gange, det tager han flot. Han har også haft sadel på, det er han også ligeglad med. Ligenu går jeg og venter på det bliver lidt lunere så ridebanen kan tø op. Så skal han til at lære at blive longeret. December 2012 November 2012 2½ år gammel
Marts 2013 Har desværre ikke nogle nye billeder der bedre end det oven over.
Hilsen Lonni The past is a ghost, the future is a dream and all we ever have is now Med hestene Claire e. Churchill Landianos-ø e. Tailormade Lancelot www.EnggaardenMorum.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fine 3 års i har |
|
|
jeg har ham her  Frej, blanding af fjordhest og welsh cob  og så lige et sødt et med min datter
Mvh. Nana og fjordhestene Højgaards keisar og Frej
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Min Biggen er fra 23 Marts 2010.. Billedet er fra forleden, han måler 176 nu og planen er at jeg skal op og sidde på hans fødselsdag 
*Søger hundevenner til jævnlige gåture og have leg, 8740 området* Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian  "Man skal ikke gå ned på udstyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ih altså ;) |
|
|
Hvor er de bare fine allesammen! 
Dejligt at se vi ikke er helt bagefter 
Jeg får desværre ikke glæden ved selv at tilride May, da jeg har været ude for en rideulykke i sommers, så kommer nok ikke til hest igen og da slet ikke unghest...
Har ellers selv uddannet de fleste jeg har haft, men må erkende at den tid er forbi
Vis gerne mange flere 3 års 
Mor til skønne Casper 17.04.08 og Cecilie 11.11.11
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alle de smukke heste <3 |
|
|
Jeg har da også en lige så skøn 3 års som alle jer andre jeg også vil vise frem  Her er lidt billeder af min lille skønhed som jeg håber at komme på ryggen af til sommer.
Mvh Nanna Det er ikke fordi ting er vanskelige, vi ikke tør. Det er fordi, vi ikke tør, ting er vanskelige. Errare humanum est - det er menneskeligt at fejle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Missya 2010 |
|
|
Missya har haft rytter på et par gange, både med og uden sadel, det tager hun stille og roligt. Hun skal rides til henover sommeren, tænker at jeg rider ud sammen med et par voksne heste så hun har følgeskab. Hun er 170, palomino, efter Magic Memphis........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Miss 2010 |
|
|
Her er min Lille Miss 2010 Sigurstjarna 
Den lykkelige ejer af: Sigurstjarna fra Bragabo 2010 IS Höfðingi fra Bragabo 2009 IS Eðall fra Bragabo 2008 IS Lysír 2007 IS Sille 1999 FJORD Wintec sadel no 509246 stjålet fra gård i vemmelev 3-3-12
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift her |
|
|
Lille Nora, som hun hedder, bliver 3 til Juli og man må sige hun er ret cool, og jeg er sikker på at tilridningen ikke bliver et problem. Hun er pt- 146cm ca. og jeg forventer ikke hun bliver større... Mor; Nobiline (ren Frederiksborger 158cm.) Far; Mitho's Cujo (pony blanding. 148cm.) og sidste sommer;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
|
|
Vores hjemmeavlede miniature hingst fra 2010. Han er ca. 80 cm. Vi solgte ham egentlig sidste år, men har efter 8 mdr. fået ham hjem igen, da nye ejer blev syg.
Han er ikke i form. Vildhest der ser hopperne. Mere vildhest! Smuksak Planen er egentlig at han skal sælges igen. Men ja, i kender jo markedet pt. Der er ikke rigtig salg i noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678... |
|
|
Her er min 3 års, han er en shetlandshingst fra 21. maj 2010. Sig hej til Iris' Roar: Det er ikke for ingenting hans kælenavn er fluffball... Et kys til mig
Roar og bedstevennen Isak, som er et år ældre men mindre i stang. Alle billederne er fra slutningen af februar. Roar er ved at blive kørt til og skal forhåbentlig hingstekåres når han er lidt mere udviklet (det går ikke så dælens hurtigt med de shetlændere).
Anne Sofie // Bayer Nu med Iris' Roar Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min 3 års :-) :-) :-) :-) |
|
|
Jeg vil da også gerne vise jer min 3 års  Han hedder Shadow og blev født d. 25. maj 2010 ved 5-tiden om morgen Han er en lille sød og fræk shetlænder og nogle gange tror han at han er en hund 
Shadow ligger på ryggen af min afdøde fjordhest Lina. Billedet er fra juni 2010. Shadow i snevejr vinter 2012 En af Shadows mange sjove idér, da han var et føl  Billedet er fra sommerne 2010 Shadow, da jeg kunne løfte ham, som en hund  Billdet er tage 14 dage efter han var kommet til verden Shadow sammen med på hestevognstur 2012
Mange tanker fra Berit - *Team Sakham* Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt Livet med et usynligt handicap kan være svært. Læs mere på www.sakham.dk om mit handicap
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årgang 2010 |
|
|
Mit bud:-) Søgaards Miss Dibaldi e. Gribaldi/De Noir/Manstein Hun bliver sendt i tilridning her 1. April
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min smukke 3års |
|
|
Sikke nogle fine hyppere i alle har..  Jeg har os en dejlig hoppe fra maj 2010 Egelunds Tripel X Couture e. Tailormade Lancelot.. Avlet på min egen hjemmeavlet hoppe Apasia Egelund Her med mor på skovtur som håndhest, hun er næsten altid med på skovture eller i Hedeland. Hun er super cool som håndhest og kan både Trave og Gallopere ved siden af  Og her med rytter på for 1. gang.. Var bare helt ligeglad, sys bare det var hyggeligt..  Og lige et sidste billede fuld profil, hun måler pt. 165..  //Katja
----*Apasia "FEDE" Egelund *---- Nu med hoppeføl født d. 12.05.10 ---* Egelund's Trippel X Couture *---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Charlotte ♥4muler♥ |
| Dato:  |
21-03-2013 21:54 |
|
Ja jeg har kun billeder fra i sommers. Röskva (Kjarni) og Orions Stargate(Gribaldi). Her hvor de lige havde fået en ny balle hø ind, så skal fødderne selvf op i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Apocalipse Ibn Saleem |
|
|
Vallak, efter Saleem OX med Fasligth/ Fanal Prydsholm/ Premiere Violol XX, på mor siden. Han er født den 18 Juli og er således et ret sent føl. Han skal ikke i ridning i år, da han slet ikke er færdig endnu.
Ja det er vist de sidst nye billeder vi har  Glæder os til noget sol og sommer og lidt mindre bubbi-bjørne pels her er han sammen med sin far Så ja, mit ultimative ønske føl 
starstonestenfalk.wordpress.com/ Goodbye Apollon, My Baby Goodbye Poseidon, My heart, my soul, my star, my endless night Goodbye Amalia, My Legendary Pink Lady Goodbye Legacy, My love
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billedspam |
|
|
Jeg har en connemarahoppe fra 2010 avlet på min hoppe efter Hesselholts Leeroy. Far er Kilpatrick Boy. Her et par billeder fra januar, hvor vi trænede at hoppe op Og her et par stykker fra idag, hvor hun var med mutti som håndhest på ridebanen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smukke og dejlige... |
|
|
Sikke smukke og dejlige 3 åringer I har:0) Har selv en knap 2 årig lille hoppeplag - glæder mig til hun engang skal tilrides!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|