Hej Allesammen
Så er det vist ved at være tid til en lille update igen...!
Dorién har holdt lidt pause her henover vinteren da han har vokset.
Han har været trænet lidt i longe, og jeg har vel redet ham to gange henover vinteren, for lige at holde det lidt ved lige...
Men nu skal han til og i gang igen, vi skal til at blive helt færdige med tilridningen, og have ham gjort klar til 4 års championater og egenthedstest.
Så i dag hoppede jeg på ryggen af ham for første gang i ca to måneder, og han kunne ikke have opført sig mere som en gentleman...!
Venter tålmodigt på at mor spænder gjord... 
Skridt skal der til...
Og lidt trav, dygtig unghest... Første gang i trav med rytter i to måneder, og han gik bare rundt som om han aldrig havde lavet andet...!
Der vare en stor og farlig "lys-firkant" fra vinduet i gavlen, som man altså lige skulle kigge lidt på...!
Men der er intet som den lille ikke kan håndtere, ingen hop eller ballade, vi kigger bare lidt...!
Dygtig ungheste...

(den farlige lysfirkant i baggrunden

)
Jeg forlangte ikke rigtig noget af ham i dag, vi skulle bare have en god tur, og den var Lille D helt med på...!
En lille skridt pause...
Dygtig lille unghest...
Dygtig dreng, jeg nægter at tvinge ham til biddet han skal lære at søge frem og ned selv, og det skal nok komme, se bare lige...!
Lidt sløret men for dælen en dejlig unghest...!
Jamen se dog lige, det ser jo ud som om vi har helt styr på det...
Vi skal lære at følge tøjlen...
Og det gør den jo ganske pænt...!
Klap, ros...
...og tak for turen...
Og min lille fantastiske unghest...!
So pretty...!
Og så videre til min unge dame, som jo er i fol...!
Louvre har termin den 7. april, men vi venter følle lidt før, og vi glæder os. Hun er så småt ved at sætte yver, så nu skal der sættes overvåging op i boksen, så der kan holdes øje med hende 24-7.
Hun er i fol med BH Rockefeller.
Hun er ved at være pænt stor, min dejlige dame...!
Men stadig super smuk...
Et styks tyk hoppe...!
Mave alle steder...!
Lille D sneg sig lige ind med sit fine nye regndækken
Men hun er nu stadig i fuld firspring og ikke yderligere besværet af maven...
Men stor det er hun nu...!
Og så lige gamle Knut, til dem der tænkte "hvad blev der af ham?" han går og hygger sig, venter på foråret, og passer på alle de ander...!
Og det passer ham ganske fint...
Og så lige et sidste billede af Louvre...
Det var så det for denne gang, håber i vil lægge en kommentar til mine dejlige hestebasser...
Mvh. Lotte