Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Surprise har haft MB-debut :o)!
Forfatter: 
Dato:  10-02-2013 23:24

Som de fleste herinde efterhånden ved, udlånte jeg i januar 2012 min dressurhest ud, og han blev omskolet til springhest- hvilket må siges at være gået ganske fortrinligt!

De fejrede nemlig deres 1 år sammen med at debutere i MB* på landsplan i januar 2013

De nåede altså i 2012 at ride fra LC* på C-plan til MB* på B-plan.

De fik skrabet 25 placeringer sammen på C-plan i LC*-LA** på det år. Bla. en 1.plads til JBK (LA) og en 2. plads til Christmas show WU (LA)

Vigtigst af alt, har de begge haft hjertet og viljen med hele vejen, med masser af plads til hygge og andet end stævner:

Billede

Selvom at Surprise ikke er synderligt begejstret for vejret i vinterhalvåret :

Billede

Og der er fortsat masser af gå-på-mod fra begges side. Surprise (Kylling) bliver meget lykkelig når det er stævnetid :

Billede

De red deres første MB d. 5 januar (som i øvrigt også var deres allerførste landsstævne) hvor de tog en enkelt bom. Til gengæld fik de en 2. plads i LA** samme dag

Så fik de en lille krise i træningen (eller piloten gjorde vidst mest :D) og de fik en lidt træls tur i Fredericia i LA** og MB* hvor de tog hhv. 2 og 1 bom. Lise synes træningen derhjemme blev lidt svær og højderne lidt farlige og tog det med sig til stævne, men Surprise var vidst rimelig upåvirket af krisen og ydede sit bedste som altid :)!

Nu er "krisen" vidst ovre, for de nappede da ihvertfald en 3. plads i MB* denne weekend!

Billede

En video fra weekendens MB*:

www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/308347- mb_125cm__0_fejl_3__plads_kylling

Planerne for 2013 er da også lagt:

Almindelige C & B stævner (Bla. B-stævne i slutningen af februar)

Sydjysk mesterskab for hold og individuelt

Danmarkscup

Baltic cup (Deres første internationale)

Hvis man har lyst til at se har Lise lavet en meget sød video af deres første år sammen, den kan ses her:

www.hestegalleri.dk/video/ diverse_hest/304955- et_uforglemmeligt_aar_kylling

Og hvis man lige skal genopfriskes, deres allerførste stævne sammen- der er sket lidt sidenhen!:

www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/278099- lise__surprise__foerst...vne_i_egum

TAK fordi i så med så langt, jeg er jo meget stolt af min lille seje dressurhest og hans fantastiske rytter

Billede

Billede

Mvh Mie

-Med supermulen Surprise

0
0
Svar på denne tråd

stolt..
Forfatter: 
Dato:  11-02-2013 08:31

Det kan jeg sørme godt forstå, at du er. Han er da alt for sej, og det er hans rytter også. Flot gået af sådan en dressurmule!

Og hvor er det en sød video, hun har lavet af ham - det virker da som om, at han bliver elsket superhøjt!

Glæder mig til at høre mere om deres eventyr.

Venlig hilsen Cecilie

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  11-02-2013 22:12

Sejt!!!! Intet mindre (y)

Hilsen Jannie

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander helbror udtaget til Herning 2013

GRAFIKER

www.nokke.dk

HESTENE
www.sydvillegaard.dk

KANDARBID 14,5 CM.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2013 17:59

Fantastisk!

Husker stadig den tråd du lavede hvor du var i tvivl om du skulle udlåne ham og om han skulle være springhest.

Sikke meget der er sket siden!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider