Som de fleste herinde efterhånden ved, udlånte jeg i januar 2012 min dressurhest ud, og han blev omskolet til springhest- hvilket må siges at være gået ganske fortrinligt!
De fejrede nemlig deres 1 år sammen med at debutere i MB* på landsplan i januar 2013 
De nåede altså i 2012 at ride fra LC* på C-plan til MB* på B-plan.
De fik skrabet 25 placeringer sammen på C-plan i LC*-LA** på det år. Bla. en 1.plads til JBK (LA) og en 2. plads til Christmas show WU (LA) 
Vigtigst af alt, har de begge haft hjertet og viljen med hele vejen, med masser af plads til hygge og andet end stævner:
Selvom at Surprise ikke er synderligt begejstret for vejret i vinterhalvåret
:
Og der er fortsat masser af gå-på-mod fra begges side. Surprise (Kylling) bliver meget lykkelig når det er stævnetid
:
De red deres første MB d. 5 januar (som i øvrigt også var deres allerførste landsstævne) hvor de tog en enkelt bom. Til gengæld fik de en 2. plads i LA** samme dag
Så fik de en lille krise i træningen (eller piloten gjorde vidst mest
) og de fik en lidt træls tur i Fredericia i LA** og MB* hvor de tog hhv. 2 og 1 bom. Lise synes træningen derhjemme blev lidt svær og højderne lidt farlige og tog det med sig til stævne, men Surprise var vidst rimelig upåvirket af krisen og ydede sit bedste som altid
!
Nu er "krisen" vidst ovre, for de nappede da ihvertfald en 3. plads i MB* denne weekend!
En video fra weekendens MB*:
www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/308347- mb_125cm__0_fejl_3__plads_kylling
Planerne for 2013 er da også lagt:
Almindelige C & B stævner (Bla. B-stævne i slutningen af februar)
Sydjysk mesterskab for hold og individuelt
Danmarkscup
Baltic cup (Deres første internationale)
Hvis man har lyst til at se har Lise lavet en meget sød video af deres første år sammen, den kan ses her:
www.hestegalleri.dk/video/ diverse_hest/304955- et_uforglemmeligt_aar_kylling
Og hvis man lige skal genopfriskes, deres allerførste stævne sammen- der er sket lidt sidenhen!:
www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/278099- lise__surprise__foerst...vne_i_egum
TAK fordi i så med så langt, jeg er jo meget stolt af min lille seje dressurhest og hans fantastiske rytter