Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Ooog en lille video af Møffe inden skade
Forfatter: 
Dato:  04-02-2013 20:54

Synes ikke jeg ville tilføje flere "hov-jeg-glemte-liiige"-kommentarer til min seneste tråd, så oprettede lige en ny, da jeg fandt noget video på min telefon af Ophelia, som jeg gerne vil vise jer.

Ophelia var begyndt at udvikle sig meget specielt i styrken i traven + mht hendes temperament, som ind i mellem godt kan være lidt tricky. Galoppen er på videoen ikke nær så stærk, rummelig og flydende som traven, hvilket nok også kan skyldes træning af enkelte changementer.

Videoen er fra september, og vi var meldt til vores første MB i december, men hun blev jo desværre skadet i november, og vi bøvler stadig med det. Øv :-(

Når skaden er behandlet vil den nok stå på en masse genoptræning, så der går nok noget tid før vi kan vise videoer som denne. Men jeg glæder mig bare til hun er klar igen

www.youtube.com/ watch?v=gOj0jGZkXwo&am...e=youtu.be

Men her er linket - husk lige at kvaliteten kan ændres forneden til HD. Så er det lidt bedre ;-)

Nyd hende - det gør jeg!

0
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  04-02-2013 22:35

HOLD NU FAST hvor er du kommet til at sidde pænt!!!!

Kunne du tænke dig et vildt fedt, personligt og UNIKT pandebånd til din hest...?

Så kig forbi EAN Design´s hjemmeside......!

http://bricksite.com/eandesign/om

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  04-02-2013 22:46

Lækker, lækker, lækker hest. Mums altså..

"Det er kun de dygtige ryttere der bør bruge hjælpetøjler. - Problemet er bare at de dygtige ryttere jo ikke behøver dem.. " ?

McLean

0
0
Svar på denne tråd

svarsvarsvar
Forfatter: 
Dato:  16-02-2013 18:03

Sandie: TUSIND tak! Jeg har lært at sidde meget mere bagom! Det kan helt klart mærkes på min ridning!

Sandra: Tak fo de søde ord :-) !!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider